New creatives directors of DKNY

Aieri a dirigenza di a famosa marca americana DKNY hà introdutu novi diretturi creativi. I posti responsabbili eranu ripresu da i giovani disinfestanti Tao-Yui Chow è Muskwell Osborn, più notu cum'è Public School. No tantu tempu, u duellu creativo veni cunchju u premiu prestigi di u CFDA / Vogue Fashion Fund. L'ultima appuntamentu pò ancu esse chjamatu una tipu di vittoria, chì hè apprufunnita in u gruppu internaziunale di i nostri vittimi indigini.

U ghjovanu di linea DKNY - a personificazione di u spiritu è ​​l'energia di a cità di a Big Apple. Quellu chì, sè micca i dui chì nascinu è hà crisciutu in i più culuriti di a cità, crea in u famosu timbru! In una entrevista cù i ghjurnalisti americani, Tao-Yui Chow è Muskwell Osborn aghjunghje assai a gestione di a marca per a so fiducia è u so ardente ardente di scrivite brillantemente è professale u capu dopu in a storia di DKNY.

Trademark DKNY hè statu creatu da Donna Karan in u 1988, dui anni dopu a fila di denim DKNYJeans fu aghjustata à questu. In u 2001, a linia falonu da a gestione di LVNH, è Karan abandunò u postu di direttore generale, ma hà cuntinuatu à trattà cù e cullizzioni di a marca, ma micca attivu cum'è prima. Oghje, Donna Karan vedi ancu una nova etapa in u sviluppu di a so pusterità in u ghjovanu designer duet è vogliu a sorte destinazione creativa nora designatu.