Uverendu u giuventu in donna

U pene in urinate in e donne hè unu di i signali più cumuni di e diverse malatie. Questi sò e malatie chì si trovanu in i sistema genitourinariu è di u scrosu di u corpu. Questi malati inclusi: urolitisiis, malatii infizziosi, chì sò trasmessi in u prucessu di ezioni sessuale, varii tipi di malati infjammatorji. In i donne, u dolore d'urinazione hè spessu accumpagnatu da altri disordini di u sistema excretoriu. Questa scumpetta, u dolore abdominal, frequente urge to urinate, visite a notte à u bagnu, a poliuria (aumentu di u voluminu d'urine excretu), etc.

Chì ragiò chì e donne ùn anu u dolore mentre urinate?

A cistite si faci in e donne più spessu chì in l'omi. Questu hè chì in i donne, i urètteri sò più brevi è più largu. Sta bacteria patogènica vi permette di rinsignà u vaghjime. Chjode per inflammation in a vejiga, micca solu cù u dolore durante a miccione, ma ancu cù dolore in l'abdomen (pulling), un sensu d'incompletezza di l'azzioni di a micció. In questu casu, l'urina hè turbia, à volte cun vini di sangue.

U pene cun urinazione si trova in donna cù gonorrea. Sta malattia bacturiana hè spessu trasmessa da u sessuale. A risurtazione di l'influenzà di i gonococci in u corpu, sta patologia sviluppeghja. A Bacteria prima attacca a mucosa di i genitali è a uretra, è poi rapidamenti alcuni i tessuti di u corpu. Ma si deve esse nutatu chì sta pesta pò esse risatu evene quandu utilizanu prudutti generichi di salute.

Per esempiu, sapellu, un pappu, una spugna, ecc. In più di u dulore à urinate, ci hè ardente è prucidi in i genitori.

Urenezza uġigħ fin-nisa tista 'tkun dovuta għal vestibulite. Sta patologija hè cumanda da infuzione di u cervicu è a so regione cervica. Osservatu cù sta maladugia sò ancu a purtata di u viulentu, u malu abdominal, i calvinni, a frebba.

Cù uretritisi, e donne anu u dulore à urinating. Uretritis hè una inflamazioni di u canali per questu urinazione si trova. A malatia hè ancu spregta. U pene durante a micció pò esse permanente è temporale. A uretritis aguda hè aggunata da i dulce è dolore, è di u so sensu crònicu - micca sparghju severu durante a micció è una sensation ardente.

Inoltre, sta dolenza à e donne hè stata a prisenza di a vulvitis. Sta malatia si trova per l'irritazioni excessiva di i genitori (external). L'irritazione hè stata per via di i secretions chì partenu da a uretra. In più di u dulore durante a micció, e donne si osservanu: picurara è ardenti, inzuccarati di i genitori.

Altre cause di u dulore à urinating in female

A salpingitis hè una patologìa affettata da l'utru, trompete, ovari è tessuti circondi. In più di u dulore durante a micció, ci sò: u dulore in a regione lummi è a regione abdominal, a frebba, inzucellazione di i genitori, è nuvuli nuvuli. À spessu, si sviluppa un sanguineu irregular è frequenti.

I femini cù trichomoniasis anu puru sensu dulurusi quannu visitanu u bagnu. Sta pratica pruvucarà a inflamazioni di u cervice, a vagina (colpiti) è i glànduli. Inoltre, cù questa malatia, a libra purulenta hè osservata.

Inoltre, u dulore in l'urinazione si trovi cù trisce (candidiasis). L'altri signali di trisce: inchieru di u labia, sensazioni in leveri in l'organi genitali, una scuperta pruduzzione senza odore (biancu, curdled). A volte ci hè u dolore durante u sessu.

Urolitisiis (urolithiasis), chì alsoe includenu u dolore durante a micció, a maiurezza di urinazione, sensazioni dolorosa in a zona di furmazione di peddi, è un sensu di vacante incomplete di a buca.

Ancu, in i donne, u dulore durante a micció pò esse cù e seguenti malatii: chlamidìa urogenitali, ureaplasmose, sindrome uretra.

Sì avere u dulore quandu urinate, hè cunsigliu chì una donna hà cunservatu un specialista. Ùn avete micca fà affine di l'autureggiamentu, postu chì in questa situazione a cuminzione principalu ùn hè micca di suppressione u dolore, ma per eliminà a causa di a prisenza. U duttore hè ubligatoriu, dopu chì certi eccillazioni nomanu un trattamentu correctu nicatu di questa o questa malatia. Sì sti malatii ùn sò micca trattati, e consegni ùn pò micca esse a più piacevule.