U zitellu sònnii di terribbili sònii

I saranu spessu u terribbili sònnii. A maiò parte di elli sò esse sminticati è sbulicate à l'alba. Ma qualchidunu sonnu anu un impactu emutivu assai forte in a psyche di u zitellu. U zitellu ricorda l'avvene è l'objettivi chì u ghjustu ellu è ricorda elli è, per consensus, i so teme in u mondu reale. Pò esse una variità d'objecti, azzioni, criaturi. Questi sò terribili dracrini è banditi crui. A volte un zitellu hè teme di a so cruelità in un sognu: ellu cù qualcosa o perisce a salute di i participanti in u so sonnu. Tuttu questu hè postponatu in a memoria di u zitellu è cuntinua à scantallu micca solu in un sognu, ma ancu in a realità.

U desideriu naturali di i genitori, chì anu amparatu chì u so ziteddu anu terribbili sònii, hè un vulete aiutà, impedisce a serie di pesadri è assicura a bundanza di u zitellu. A cosa più chjaru hè di fà questu cun intelligente - anu ughjettivu è eradicate currettamente di e cose di stu sònii, invece di pruvà à piglià "in una trampa", usando a literatura improvised "spirituale".

A psicoluggìa muderna crede chì i so sonnii riflettenu i prucessi prufessiunale di diventà a personalità di u zitellu. Questu hè unu di i displegi, ma inevitabbilitati è in certi modi ancu espansione utili di u sviluppu. Ogni u so sognu ùn hè micca solu l'esperienza d'un avvenimentu in u mondu esternu, ma ancu un avvenimentu culuritu brillanti, cuncitalu, in a vita di un ominu. Equu mpurtanti per u sviluppu di u zitellu hè a bisognu di ricunnosce l'esperienza di u pesadilla, è u stessu ricunniscenza - è a reazione di i genitori.

Ci hè parechje nivini di percepzioni di u sonnu. Nurmalmentu, l'infurmazione hè stata completa è u sognu hè sminticatu à u mumentu di averà è ùn manca traces emocionale. U siconimu hè u nivellu di ricurdà u sonnu. U pesadilla hè spessu cunsigliata, interprete, anziana. Quandu succede quandu l'informazione codificata in a forma di un sognu ùn hè micca trattatu bè. I parechji bisogni aiutà - discussione di u sonnu, storia in imaghjini o ghjocu di rollu.

A peppa di tuttu, se u sonnu so scantatu u zitellu chì si suscitò. Spessu, i terribbili sònii un figliolu tene d'amparà. Per capiscinu chì qualcosa hè sbagliata cù i genitori solu à l'insegnazione inexplicable di u zitellu, l'aspettu di u scantu di a bughjura è di u scantu di a sulitudine in u babbu preghjudiziu. In una situazione cusì, un zitellu hè spessu tantu emuzionatu scandalizatu è depressu chì i genitori ti senti senza cumpassione. Se ùn avete micca stata cunfidendu in e vostre capacità, pudete offerte a classificazione di psicofrecazione di u zitellu cù un psicologu di u zitellu sperienziatu.

Hè facilitatu per un zitellu à apre a un stranieri, sopratuttu s'elli i stori di pesci di mare sò assuciati cù a so cruelità o, in contru, teme irracionale. U specialistu aiutà à u zitellu per viaghjà a trama à a fine cù a trasfurmazioni sana di l'imàgine, senza preferenza à "boni" prima "periculosa". Un psicologu sapi chì un puderà fiducia ciò chì succede in un sognu è sustene u sviluppu di u so tema, sopratuttu se hè incomprensibile o scantale. Dopu tuttu, per essecimentu emuzionale per esse iniziatu, u timore deve esse espertu. È l'adultu deve stimulerà u zitellu, aiutau di trattà à u timore, dà a fiducia di attu, vai per affruntà u sfida è u periculu. Hè ciò chì faciele esercizii di psico-currizzioni pussibuli.

À u stessu tempu, i genitori avissini capisce chì ùn hè micca necessariu di purtalla u zitellu à i duttori, perchè u sonnu terribili di tutti, hà bisognu à fà per fà chì i terribili sònnii chì u zitellu ùn ricurdate. È per questu hè solu bisognu di sapè chì hè amatu, cumpresu è accettatu cum'è hè.