Chì sò i zitelli teme?


I zitelli scantanu assai cose. Inoltre, à spessu cusì, quellu chì l'adulti ùn avete micca ad avellu. In u nisun casu ùn anu da trascuratatu di i porsi di u zitellu, avissiru esse minimizzati. Dopu tuttu, in certi cirtonii, ponu esse realizati in fobi veri. Aiutà à u to babbu cun ellu stessu! I psicologichi identificonu 10 temi principali di a zitella chì causanu disassoziu micca solu per i zitelli, ma à i so parenti. Sapemu, pudete cumu purtà in questa o questa situazione. Questu hè digià assai.

1. Trasfirma.

U cambiamentu di postu di residenza, di a casa famigliali, è forsi di i so amichi - tuttu chistu causa una grande preoccupazione à i figlioli di ogni età. A mudanza hè difficiule per un adulte, chì pudemu dì à u zitellu. Se move? Preguite à i vostri figlioli ciò chì pensanu. A cosa principalu ùn hè micca per ignurà stu prublema. Hè impussibile di ciò chì "fia" in u zitellu durante u periodu. Dopu tuttu, i zitelli puderanu preoccupariete qualcosa cum'è u culore di i mura in a so alcuna, à a quale sò cusì utilizati. Ai aiuta per trattà questu. Dopu tuttu, in a fine, u culore di i muri hè facilitu di cambià. E timore, ùn importa ciò chì hè successu! Parlà di i beneficii di eterni futuri. Per esempiu, una nova casa hè situata vicinu à u parcu. O vicinu à a casa una ghjovana grande. Sapete bè cumu per piglià u vostru zitellu.


2. Notti nantu à TV.

Ùn avete micca cridutu, ma questu hè un veru problema per tanti zitelli. Vale a vender a noticia de todo, aínda que é difícil prohibirlles para escucharlas. I figlioli sò curiosu. Ci sò assai cose à l'attruvà, anche si scantanu tremendu. Per esempiu, i zitelli sò orrifizati quandu sèntenu di a perdita o l'assassiniu di i persone, l'attache di rabid dogs, tiburoni, orsi, è dinò ogni tipu di disastri naturali. Ma senza questu, ùn ci hè micca un alluvione novu! Se ùn ci hè sempre una manera di prutezzione di i zitelli da st'omu cumpletu - permettenu di sparta i so emozioni è i prublemi, ma cunvince li successi avvenimenti sò incredibbilmente rari. E serà un cunsulatu pisu.


3. Quandu ci sarà dettu quarchi cosa.

I prutezzioni di i zitelli sò spessu chì anu da surtite a casa per un pocu tempu. Hè scantatu di i accidenti di trafficu in quale puderebbite, attacca à voi da i malandrini, i cani o qualcunu. Dìite à u vostru zitellu induve voi, è à quale tempu vai da turnà. È guardà u tempu, se ci prumesse di esse ghjornu è dopu. Believe me, questu hè seriu! I figlioli sò scantati di perdienti, certe volte questu timore hà pussutu pussessu di elli. A solitu, cù l'età ella passa. A cosa principalu ùn rimulisce u zitellu è ùn scrive per questa "supercura"! Hè in u vostru interesse perfettu.


4. Parechji disputa.

A maiò parte di i figlioli sentenu culpè da questu. Hè inùtule per dì: "Ùn avete nunda di fà cù questu", questu hè incomprensibile à u zitellu. Pruvate d'esse spiegatu chì tutte e mamma anu dumandate annunziate qualcosa, ma chì ùn significheghja micca chì ùn ci piace micca l'altri. E si puderebbe scriminate l'uni à l'altru cusì chì u zitellu o vede. In generale, ùn averebbe micca minatu per ùn evitari e dispiaci e abbusanza in fronte di i zitelli. Ancu s'è a tensione di a relazione chì u zitellu hè capacitu di sensu è à u livellu di l'emozioni. Nta sti zitelli hè impussibile incarnà.


5. Munteri è scuru.

Questu, sicuru, hè a principal cosa chì i figlioli anu teme. Pruvate per spiegà l'esce da a bughjura è ùtule, perchè aiuta à u restu è à dorme. Ancu sò quessi preoccupati di fattu chì avete bisognu di vultà in un locu in u scuru (per esempiu, da u sicondu shift). Assicuratevi di verificà queste. Cù qualchissimu sforzu, pudete cunvince i zitelli con rapidità. A più chjucu ùn avete micca vargugnate i vostri figlioli, ùn l'avè micca umiliatu cun di e parolle: "Oh, un big guy, e sì teme di a bughjura!" À a muntagna, simpatiche cù u zitellu sottu à u lettu per verificà chì quì n'hè veramente nuddu nimu. Pruvate per spiegà cum'è cunvintamente quantunque possibili à u to figliolu chì tutti questi muntagni è muntaggi sò solu un mitu. Solu un conte di fata chì ùn sianu micca. Un altru puntu impurtante: a temperatura di a sala. Ùn ci vole micca troppu caldu. Oghje ùn avemu micca pensatu, ma in vain. U spaziu di u zitellu deve esse sparati annantu per periodicamenti, e e temperativi altrimente ghjuvani pruvucanu pisci.

6. Morte.

Dite à i zitelli chì anu una vita longa è cuntenuta davanti ad elli, è ùn deveru micca preoccupatu di a morte mentre sò ghjovani. Ovveramente, ùn pudete micca anticipà a so reaczione in anticipu, ma pruvate di dà l'infurmazioni chì currisponde à a so età. Ùn "micca" tene à i zitelli cun le lege di a vita è a morte, ùn ùn mancò u tema "nunda ùn dura per sempre". Espera finu ca criscianu.

7. I peri.

A maiò spessu, u scantu di i cani ùn hè micca fundatu. Forsi u zitellu era scantatu di u ghjacaru in u parcu antuninu. Avà scurdatu di seguita è u zitellu - micca. Or, forsi, si trovi tremulu è nervoso à passà un cane, è i zitelli simplicmente "hà copiatu" i vostri ansietà. A megliu soluzione hè di truvà un amicu cù un cane petite. Graduatu u zitellu s'apprimta. Infatti, i zitelli sò sempre fàcili per contactà animali. À u tempu, capisce chì micca tutti i ghjacari sò i stessi. Ogni cume u so caratteru stessu è i so propri "cucarii in a testa". U passu prossimu hè di piglià u ghjacaru per ellu stessu. Believe me, u timore sarà finitu per sempre.

8. Intimidazioni da i peeri.

Tanti zitelli anu preoccupatu di vilanarii in a scola. Pigliate per l'abitudini di parlà à u zitellu annantu à tuttu in u mondu, è sò più prubabile di cunfiderà quandu e cose sò sbagli in l'a scola. In tutti i scole ci hè un prublema di vandalismu. Ùn ignurà micca! Mantene in cuntattu cù i prufessori, cù i genitori di l'altri figlioli, per esse cunnisciutu di tutti i manifesti scuole.

9. Quarrel with friends.

Sta quistione soli preoccupa i zitelli più antichi. E questu maiò si tratta seriu. Escuttu à ciò chì dicenu è fate un pocu quistioni prudente. Cù quantu fa periculu u to figliolu? Chì era l'essenza di a disputa? Cumu pudete aiutà in questa situazione? I soli, i zitelli coppenanu cun di sti problemi, ma à qualchì volte pudete aiutà à a relazione di eteri. A cosa principal hè, spieta à ei chì e cose succede in a vita. Perchè qualsiasi amici hè bisognu di un paesu, un rifornimentu, un certu "time-out". Fighite di sapè chì vi face cun elli in questu mumentu. Chì avete aiutu.

10. Trekking à u dentista.

Stu scantu "peccatu" ùn sò micca i zitelli, ma ancu a maiò adulti. Stu prublema hè particularmente impurtante quandu era digià una bad experience. Hè difficili cunvintamu un zitellu ùn hai micca spaventu, quandu ellu sapi chì ferà ferite. Chì ci dicu? Aghju dettu chì u zitellu senti chì andà cusì, chì l'avete intesu, è chì si cumportanu cusì boldly. Sorpresa a cura di u zitellu, ancu quand'ellu hè prontu à ribbillu in làcrime per teme. Fegate in ogni modu pussibuli. Ùn umiliate a frasa: "Panty! Sì, sò à a vostra età ... "Believe me, questu hè veramente seriu.


Questu, per suprattuttu, ùn hè micca tutti i teme chì si sò in i zitelli. Ci sò assai più. Ma, sapendu cusì, puderete cumpone un algoritimu di azzioni per i cummattimentu di dati è assai altri porsi. A più chjucu ùn cundisce micca. Ùn lasciate micca i lettori invicchii in spiegalli in fobie è altri abulomanni di a psique. Dopu tuttu, trattendu cun elli serà più difficili. Ùn avete micca u momentu. Ghjè in a vostra putenza. Ricurdativi di questu quì è hè sempre ghjuntu cù i to figlioli. Scuprareti a vostra participazione. Ancu sè più tardi.