Quante hè per apprezzate a leghje u zitellu?

Hè pussibule à insignà à un zitellu 2-3 anni di leghje? Sta pregunta hè spessu intesa da i genitori. Saria dispunibile à dumandà a risposta: "E chì chì vulete apreghjunghje à leghje u zitellu di sente anni? Solu per a dimustrà e so abilità à cunnosciuti? ". "Ma hà amparatu e lettere. Hè per quessa, hà bisognu per quessa, "i genitori pudete oggi. Sì, u boom in informazioni hè un signu di u nostru tempu, è u caprettu ùn si pensa à sè stessu.

Ci hè una parolla chì u zitellu hà principiatu à sviluppà u sviluppu di i so parenti, s'ellu aprende di leghje. Questu hè una raffemia. Uni pochi anni fà avà statu difficiuli di discussione nantu stu tema. A ricerca dirigita à studià tutte e pussibule à quale i zitelli sò inclinati aiutati. In particulare, i scientisti anu interessatu in i sapori psicologichi di u stessu prucessu di assimulà i littri di u zitellu è l'elementi di leghje è d'scrittura. Chiddu chì u zitellu rimesse più tardu, forsi, pèrdite, hà amatu per leghje è scrivite à una tebbia età.
In u prucessu di u travagliu fù dettu quandu chì u zitellu hà 2 anni, è. senza l'iniziativa di l'adulti, ùn pudere micca amparà e lettere! Ancu interessate in cunsiderà "modelli" intricate - e lettite rializate nantu à u gallonu, lottu o ghjucate, ùn ùn circà micca di ricurdà. A memorizazione accumene dopu à l'adultu accumene per pronunzià i lettri, è poi ripeti tutti i ghjorni, scuperbi percorsu di lettere in l'oggetti circundante: "o" - cerculu, pecuri; "U" - un canna, una cundina, etc.
À u tempu, i zitelli sò cumminciari a "truvari" littri in l'oggetti. Kostik (2 anni è 6 mesi), annunzendu u mop, chì a mo mamma lavava l'aria, gridò: "t, t, t!". Prima, a mamma confusedu ùn hà micca capitu ciò chì vulia dì, è hà avicate - u zitellu hà ricunnisciutu u contu di l'lettera "t" in u fraru.
Inoltri, i zitelli vedenu a lettera "n" in u baru in u patiu; A corda stirata tra u dui pilastri hè a lettera "n". E Olenka (2 anni e 8 mesi) avè principiatu à scrive di e carte ... ancu in i taglioli di pane abbitatu da ella!
I primi dui o trè littri, u zitellu ricorda, assicùtenu certi sforzi, è cusì credo chì l'imaghjera ch'ellu duveranu cumu avè un nome, cum'è qualsiasi foto - un gallone, un cane, un cat. Dopu stu mumentu, cum'è parechji parenti hà avvistu, ellu principia à dumandà l'adulti chjamanu una lettera pocu amara. Ma un zitellu ùn hè micca motivatu da u desideriu di amparà à leghje. Hè "responde" à a lettera-oggettu, è micca à a rapprisintazioni grafica di u sonu di a lingua nativa, un elementu di a parrata stampata. Percece a lettera cum'è un ughjettu, u zitellu ricorda u so nome in u listessu modu cum'è i nomi di l'objeti chì u circonu. Perchè i zitelli prumove l'accadimentu di e carte nantu à i cubi in u listessu modu, cum'è nomi di i pupi, eroi di i cunti di fata, persone chjuche. Qualchì tempu dopu, u zitellu principia à truvà cartulari cunnisciuti nantu à i carte di publicità, in i tituli di i ghjurnali. Ricerche di i scentifichi anu dimustratu, chì tutti i zitelli di 2-3 anni puderà ricurdà facilmente lettere, è in 3-3,5 anni pudendu leghje alcuni tutte e parolle.
È ancu sta sperienze ùn vi permette di cunsiglià un addevu di litteratura anticipata. Perchè Per timore chì i genitori a cumincià à aghjurnà u prucessu di amparà a lingua russa è furzà u zitellu per studia. Hè sta attitudine di i genitori chì esponi u zitellu à enormi tensi nervi è impugna l'educazione sussegente di litteratura.
In la stanza puderete chjappà (à u nivellu di l'ochji di u zitellu) una tavula cù cartulare o un pianu annu cù un alfabetu è nomi littri - è solu. Ùn hè bisognu di dumandà à u caprettu ciò chì hè pocu cumuni per a so età.
Hè necessariu sapiri chì i littri in memorizie è in leghjitoghje sò diverse cose. A leggiri a voi hè micca u nome di l'ittri, ma a compilazione di e parolle da a listessa carta.

Hè per quessa chì u primu studiente per leghje è scriva devenu esse studiatu selettivamenti, pensativamente è solu finu à chì u zitellu interessa. U zitellu hà da trasfurmà assai, manipulà l'uggetti (ghjucadelle), accumule l'infurmazioni sensitivi à u mondu cun elli: scogni ogetti, mette à l'altri, tocanu, culleti i cubbi, boli, etc. L'attività objettiva viaghja in stu stadiu. Nisun libru, in u quali sò stati disignati li bucelli è i bola, ùn sustituverà u zitellu con realtà vera, interaczione d'oġġettu cù l'ambienti. I parechji bisognu di cunnosce sti caratteristiche di una età curretta.

U zitellu di i primi trè anni di vita hè duminatu da un pensamentu visuale effittiva (intelligenza sensorimotor). L'opera di pensamentu (analisi, sintesi, paragunazione, generalizazione) sò solu sviluppu è esse realizati in un pianu visuale è efficau, ie. in u cursu di ezioni pratichi cù i piramidi, nesting dolls, ringlets, chì u zitellu svolve, disconnects e collects; compara, applicendu una parte à l'altru, è cusì.

"Ma hè nantu à a lettura di leghje. Chì hè a cunnessione? "- i paisaghji intristrati dumannaritano. Hè bisogna per capiscenu chì i zitelli ùn sanu micca di manera di "manipule" i so sonnii di a so lingua, di cumpone, per siparabbilità separati. Lu vocabbulariu di u zitellu ùn sia micca in corrispondenza à a basa di cuncetti: micca tutte e parolle chì un zitellu poni sapete significativamente, assai di elli ùn cuntene una generalizazione di una certa esperta. A forza di u pensamentu di u zitellu ùn hè micca parolle, ma u so cuntenutu, investit in palori.
A presente, a ciencia ha statu pruvata chì l'stimulu primu per u sviluppu intellettuale di u zitellu di i primi anni di vita, a so prima fonti è pruspratu l'attività pratica cù chjappi, piramidi, cù l'atti di u travagliu di u travagliu dispunibili à u zitellu, è, finazione un ghjocu cun un canne è tutte l'assortiment potenziale per u scogliu di una storia di u ghjocu. Un scientificu beni cunnisciutu in u campu di a età curretta, Dottore di Biological Sciences А.М. Fonarev puntualizò chì, mentre ghjucanu, l'opera, u zitellu ampara per a prima volta per solu solu prublemi pratiche pratiche, senza ellu ùn si pò fà risultà à u stadiu più elevatu chì u cuncepimentu astratti comenzan à esse furmatu, u cuntenutu di quale determina più forma di pensazione di sviluppati, per esempiu, in forma visual (cuncettuale). In cunseguenza, assai tensa è per via di questu inevitabbilità interesse unilatale à a lettura ùn ùn assicura un sviluppu harmoniu, è questu hè unu di i so aspettu negativu.
L'alfabetificazione deve esse dati à i genitori di i zitelli cun grande responsabilità, perchè hè cunnessu cù u sviluppu di elementi di a cultura emblemàtica di a società. Questa cunniscenza ùn hè micca "per divertisce", sò per a vita è deve esse presentatu à i figlioli di qualunque età meticulously correcte.
Di sicuru, di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, ùn hà micca à seguitu chì hè necessariu di ricunquistà libri di un zitellu, per pruvà micca di vedere figuri in l'ochji, etc. Fate qualcà à a so dispusizione è cunti cù lèttere, i conte di fata, è imaghjini incù numeri.
Let - even at his request - ti chjamanu lettere è aiutate à leghje parolle semprici.
Necessarilyu novu: chì in u secondatu terzu annu di a vita u zitellu sutta a guida d'adulti masterizati dessignate, mudeli, appliqués, è a custruzzione, è hè stata attaccata à "travagliu", attività objetiva.
U sviluppu di l'attività intellettuale di u zitellu ùn ponu micca ridotte à a memorizazione di 33 carta di l'alfabetu è 10 signalazioni digitale. A strada, i numeri chì u zitellu ricorda u listessu modu cum'è i carte, oppristennu: 1 - hè un bastone, 2 - un ànecciu, 3 - una stringa; 4 - mannelle; 5 - spoon-cookware; 6 - u lock; 7 - caprettu; 8 - bun ("plaetochka"); 9 - globu aereo.
In questu pezzu di età, u tipu dirigenti di l'attività di sviluppu hè u ghjocu. Hè perchè un zitellu chì cunnoscia l'alfabetu è ancu "leghje" parolle simple, prontu abbanduneghja stu studiu, cambia à u ghjocu, affirmendu à l'adulti chì a prima littura hè solu un tributu à a moda.
À l'età di 5-6 anni hè più faciule per u zitellu à amparà à leghje, ma puderete acquistà cù l'lettere (a so inscription) di u zitellu in 2-3 anni. Ma à sta età, cum'è l'annunziate, l'ughjettu pòttenu lettori. Questu hè ùtule. Da a ricerca hè oblicu: quandu analizate e carte nantu à i cubeti, comprimi, u zitellu sviluppa una sfera sensitiva. I scientisti anu stabilitu chì à u tempu di vedà l'ochju "sente" u subjecte in circa a stessa manera chì a manu si sarà familiarizzata cù a forma, toccu in a superficia. Hè per quessa chì i zitelli sò cusì fascinate annant'à i carti! Babies, chì eranu impegni à l'elementi di a cultura icica di a società (littri, numeri, note, formi geomettichi, disinni, etc.), mette in un mosaicu, puzziche, cimini di l'avientu (per esempiu, "galleriari", "culori per cunti" è etc.), selezziunate i porti idèntii di i tagghiati (verte verticali) è di cubbi, Ie. megliu realizà e cumpetenze in quale hè necessariu più analisi viscuali sottili.
Hekk, ci hè ancu una pusizioni positiva in a familiarizazione iniziale di u zitellu cù a lettera.

Cù avete da esse cuminciate l'iniziu di u zitellu per leghje è scrivite?
Accatastate u cartone chjucu tutte e lettite di l'alfabetu 10 cm altu. Anu deve esse forte, perchè u figliolu pudia fà passà à fà.
Dàtene cù primu vucali: "a", "o", "y", "and".
Triau lentamente, quasi cantastu.
Fate un cuncessione cum'è un casellu di lamina, solu un flatter, simili à un ticker. In questu regule-pencili l'articuli sò impurtati è chjusu.
U ghjocu principiu: u caprettu dichjarà a lettera chì apre u l'ochju chì a linea cresce da l'oghje à a diritta. Questu hè impurtante, postu chì hè stabilitu chì a prima difesa di a leghja di a legenda hè cunnessu cù l'incapacità di seguità a vista da l'uvedore à u dirittu.
Quandu u zitellu apreva i vucali (a, o, y, u), seranu liberi di ricanuscimentu e di "a-ah-ah", "y-uy", "i-i-i", "0-0- 0 ", pudete aduprà. Partenza à leghje (sì, leghjite). Per fà questu, impone i vucali in u disignu silueticu in u casu di u regulu-pencile: "Io" - u cavallu chiancile, "june" hè un burro. Di sicuru, à u principiu, una sola cumunione di sonu hè stata fatta, allura u sicondu. U zitellu sia apprinneru à dumandà l'lettere chì apre. I dui sonelli sò vucali, cusì u primu "flussu" in u sicondu, È u zitru leghje, senza difetti, dopu à l'adultu, "cum'è un cavallu o un sciccuzzu scena". Inoltre, leghjite l'espressione "ai".
Puderete traslà u regnu, parlendu e lettere apparechji: "a-ah-ah-ah-uu-uu". Dopu dà infurmazioni supplementu: a zitella (u zitellu) toccu à scòviri è cerca cù a so mamma o cammina in u boscu. Allora, in forma di un ghjocu, u zitellu deve esse dichjaratu chì alcuni infurmazione hè trasmessa cù l'aiutu di lettere.
U sviluppu di i consonants si sviluppa gradualmente.
In u principiu, "m", "p", "b", da "t", "d", "c", "d".
Dà à u zitellu una carta in a manu è dite u sonu chì indicanu (è solu!).
Avà, cù l'aiutu di un regnu pen-and-pencil, pudete piglià inizià u so figliolu à i sclusi chjusi:
"Av" (vera un cane), "am" (u cane dumila à manghjà).
Ùn ciucciu micca u zitellu, ricurdativi chì site cun ellu, aghjustanu azzioni cun una tick in u ghjocu cunfirmanu. Scandisce u campu informattivu di l'interazzione di u ghjocu, cumminendu cù "apprentice".
Se i passi appiicati anu avutu successu, puderete prucede à a prussima.
Change before the eyes of the baby letters in silabii: "av" - "va"; "Am" - "ma"; "An" - "na", ecc.
E dopu, per un liceu trasparenti tramezu u liceu da a manca à a diritta, dumandate di parlà à e carte apparenti.
Questu hè u principiu di u sviluppu di a charter. Perchè un zitellu Z anni hè più ca bè.
A pussibilità di maestru di l'alfabeticu in i primi anni hè cunfirmata da i scientifichi nazziunali è straneri. I tecnichi specializati sò stati sviluppati. In Russia, u megliu di questu hè u mètudu di N. Zaitsev, ma esige un furmazione especialu di un adultu. Opùnni u più raziunale.