Educazione di a voluntaria di u zitellu in a famiglia

Trà i qualità particulare desirable di una personalità matura, assai anu da esse chjamatu propiu, a capacità di fà una mira è ottene u desideriu. È parechje paisani anu cercatu una risposta à a quistione di cumu insignà à un zitellu per esse forse vuluntà, organizatu. Circundendu cumu l'urganizazione di l'educazione di a vulintà di u zitellu in a famiglia, è seranu discuttu sottu.

A vulintà hè a capacità di i persone per l'attuali versu un scopu cuntu conscientemente, mentre sopra l'obstaclesu internu è internu (per esempiu, impulse momentuali). U sviluppu di a vulintà di u zitellu remette un longu modu, principiendu in a zitelle più antica, quandu acquistenu l'abilità di cuntrullà i so movimenti. Aos gradualmente, a abilità di realizà ezioni chì aiuta à cumprà i vòsi si hè migliuratu, a vuluntà d'attirà contru à a motivazione emittendu diretta hè cultivatu in cunfurmità cù una mira definida, reguli di cumpurtamentu. L'abilità di volontà di autore-cuntrollu è autore-cuntrollu sviluppa.

I parechji avè bisognu à piglià cura particulari di a vulintà di u zitellu se ellu "fatturiu di risichi" assuciati à i complicazioni in u sustegnu, u partitu è ​​in u pezzu iniziu di sviluppu, cumprese:

• l'ipoxia (pruvucatoria di l'ossigenu insufficente à u cervu di u zitellu);

• prematurità;

• u statutu di ipo- o d'ipertoriu in i zitelli;

• malatii infizziosi severi in l'età di 3 anni;

• iperattività, etc.

Fortunatamente, a psichia di u zitellu hè di plastica è, anche di a "nucità" trasfirma, u moverne hà a capacità di cumpensà. Ma necessariu bisognu di ricuperà più.

Certi errori di educazione impediscenu a formazione di qualità forti. Hè propiu: quandu u zitellu si sporta è tutti i so brami sò cumprati incondizionalmente, o quandu un zitellu hè supprimitatu da a rigida volte di l'adulti, ùn hè micca capacitu per decisione sè stessu è i so volere ùn sò micca rializati. Tintau l'impulsu forti è a comparatione di u zitellu ùn hè micca in u so piacevule cù altri figlioli, valutazioni negativivi di u tipu: "Ùn pudete micca fà nunda à u finale!"; "Denis hè sempri megliu!"

I paisani chì cercanu di educà a voluntata di u zitellu in a famiglia, seguitate e regule:

1. Ùn fate per u zitellu u zitellu chì deve esse acquistatu, ma furnisce i cundizioni per u successu di e so attività.

2. Dà stimulà l'attività indipendenti di u zitellu, per evucerà in ellu un sensu di gioia da quellu chì hè stata ottata, per incrementà a fede di u zitellu in a so capacità per supremu i difficultà.

3. Per spiegà ancu à i ziteddi, chì hè l'apprezzazione di questi richiesti, decisione chì l'adulti facenu à u zitellu; à pocu tempu insignà u zitellu per fà e so decisione. Ùn decide micca di un zitellu di l'età di scola, ma per purtà à e decisioni razionale è urge à impiegà aduprà l'intinzione.

U sviluppu è a currezzione di a vulintà di u zitellu in u prucessu di a so cumunione di ogni ghjornu cun l'adulte. Quì sottu sò i frammenti di sta cumunicazione. Fighjanu quantu pò esse stimulà a capacità d'un zitellu à l'urtagulazione volitanti. Ogni frammentu hè basatu annantu à un certu elementu di sforzu di tena forti: elettu un scopu, supervi ognunu è esse realizatu, a planificazione è a previsione, valutazione, etc. Certi ghjoculi è e tareas deskritti dettu sò ancu diretti à rinfurzà a vulintà di i zitelli.

Hè necessariu per ricurdà e seguenti funziunalità di u sviluppu di i zitelli: u desideriu per elli hè a basa di l'esse volitivu. Sì senza ellu, u zitellu ùn pudere micca vutallu. Hè cun l'esitatu di susciteghja i so brami in u zitellu chì i genitori necessanu di furniscia cù novi impressioni. Questu hè specialmenti impurtante per i babys. L'impresioni sensoriale più vivu si sorgienu in a so vita, u più veloce hà avutu u desideriu di fà una cosa, per fà cambiamenti in ciò chì passa. A presenza di sonu, musica, scrittu per sentenu ogetti è ghjucate, e mani di i so genitori crescente - tuttu chistu cuntribuisci à u despertu di i desideri di u zitelli. A maiò parte di tutti, stimuli necessani incù un tonu ridottu, troppu calmu.

U primu attu fermu di vulintà di un zitellu hè faciule per avessà: solu d'ayer, ellu hà vistu a ballà di i ghjoculi perchè davanti à ellu, è oghje elli voli piglià l'apparenza d'accolta, è tira i pinni. I bambini interessate volenu aghjustà tuttu ciò chì anu vistu. Eccu un'epicamentu per u zitellu per capiscenu a cunnessione entre i so brami è i sforzi necessariu per a so implementazione. Posa u zitellu in u so stomacu è alluntanatu - un ghjocu brillanti per ch'ellu puderà ghjustu. U ghjornu dopu, facia u ughjettu un pocu di più, perchè avete a ghjustificà, è seguite. Quandu u zuccheru fugliale diventa un movimentu più attivu, ellu hà cuminciatu à camminà, permettenu ch'ellu senti u putere di i desideri. Proi bè ùn deve esse troppu, hè megliu per assicurà l'u spaziu in casa.

L'annu duv'elli mi piace à scopre parechji ogetti, scugghistà, per ascultallu per elli. Allora anu aprutu a pussibilità di u so corpu, ponu esse cunvinta di a so indipendenza, d'abilità, cusì impone a fundazione di proponiàvule. Fufra l'attività fìsica di i zitelli di qualsiasi età - aiuta per aiutà u zitellu averete "appiccicà" in un sensu più largu (quanticu fisicu). Dopu à 2 anni, hè impurtante chì u zitellu hà principiatu à sviluppà unepochi di certi modi: ienichi, règimicu. Questu hè ancu cuntribuisce à u sviluppu di a vulintà. Pudete utilizà i vostri ghjoculi preferiti, assignendu à e funzioni di u cuntrolleghju: "Quì hè u nostru bambu Lala, scuprite, ella dice:" Tutti i figlioli sò in strada, Nastya hè ancu à tempu ". Questa colpu Lyalya ci hà purtatu. Eccu, Lyalya, Nastya hè divutu vistutu.

Fugerà u zitellu per esse sparte, utilizate l'intermediate objectives. Per esempiu, a tenda hè luntanu, u zitellu chì parolle, volenu nantu à e mani. Pundu nantu à u caprettu: "U car hè interessanti, avemu da andà appressu, avemu vistu. E allora i gattevi sit, andemu da elli. Avete, chì viaghja rapidamente à i passi. So vincevanu ". Aghjusti in l'articulu di u ghjocu sò beni utilizati per a sviluppà a capacità di l'autoregulazioni, per esempiu, da un ghjocu più viulente per una tranquillità. U zitellu corre da u bulu, ùn pò micca firmà. "E unni hè u mo" picculu mouse "? Averaghju dettu chì u cat si va, forsi iddu pò piglià un gattu. Quì hè u "mouse" (appellu à u zitellu). Nastya, cumu siu, "cursu", andaraghju? Quietly, perchè u ghjattu ùn senti micca. E ora avà, "u ghjornu", à u viscuvu, vai per a mo mamma, u ghjattu ùn ci micca truvatu ". U zitellu si pesa à u sufettu, examina u libru.

U rolu ghjocu à insignà à u zitellu per regulà a so attività.

1. Suggerite u vostru figliolu per imaginate chì ellu hè un furasteru di trenu. Ma u trenu pare (Steddi veloci chì ferma un pocu tempu), ci vole à scaricamentu è di piglià piglià l'equipaggiu novu è passageru. Un machinistru chjuca pò aiutà à u ghjocu cù i so parenti per restituurà l'ordine: "portanu" Mamma à a cucina, "trasfurmà" i cubbi in un box ...

2. Sta tecnica hè ancu apprufittata per sustene l'uperazione di u zitellu per andà à passighjà: ghjocanu in parechji animali, cumu si andonu, cumu si cumunicanu cù gestiti, cù i so "voce".

A creazione di u supportu esternu di i signalamenti cunnizcioni aiuta ancu u zitellu à rializà l'autoregulazioni. Per aiutà u vostru cantu cancianu da una mossa à l'altru, utilice un cronometru o l'alarme clock. "Eccu u relogiu. Avà a freccia nantu à u numeru 1. Dice finu à chì a freccia si move à u numiru 4. U reloge hà da circonda è parlaranu di u vostru scrittura ".

Utilizà a restrizzioni è spiegazione di i miri.

1. "Dischettu Circles" - un prucessu chì ùn vede u finale, pò pari un figliolu avventura è difficiule.

2. "Sulu una linea di circles" - una indicazione specifica di l'ughjettu, perchè u zitellu sarà più faciule per ghjunghje.

3. Disa 'trè curnici belli "- micca solu l'indicazione di l'aiutu, ma l'attente à a qualità.

4 "Espera per mè quì, cuntendu à 5 è da novu à 5" - un dossu aumentu in a cumpitenza cù sforzi di più.

À l'età di 2-3 anni, i zitelli volenu veramente a dimustrà l'indipendenza. Chì u zitellu ùn fate micca qualcosa di manera magica è rapidamente cum'è un adultu, anch'ellu sarà pacienza, dà à u zitellu annunziatu per finisce ciò ch'eddu hà iniziatu è ludà i so sforzi. L'esperienza di l'accètu larga persunalizatu hè particularmente impurtante per i zitelli iperattivi. Se avete chì u zitellu hà purtatu, per esempiu, da a custruzzione da u designer, dà l'oppurtunità di cuntinuà sta occupazione per un tempu più longu. Ancu s'è cocilu u sopa è si devu manighjà u zitellu, posponerà per chì u zitellu siveranu a sperienza necessaria di dirimente a so attività versu un certu mira. U ghjocu vi permettà à u zitellu annunzià cù e regule di cumpurtamentu in una situazione nova o "problema". Cusì cù l'aiutu di i ghjuculi, u successu avvenimentu hè prestu. Per esempiu: "U nostru bambinu Lala vai per u kindergarten. Va, Lyalya, eccu, dissi saluti. Avete bisognu di una spugliatula per a robba (vi mostra). Duvete site nantu à a tavula, cù altri figlioli (pusendu à una tavuletta cù altre pupi), dorme in un cunclusu. Avete avè amici. Allora mamma hè vinutu per voi. Dopu a listessa opzione hè ghjucata cù u zitellu: "Amparate cumu salutanu u gruppu, cumu manghja, dorme ..."

A storia "Seven Little Kids" è ghjocanu a situazione "qualchissia hè timendu à a porta" aiuta u ghjornu apprendu a regula di u travagliu salvu. U sviluppu cumuni di e regule di u ghjocu impartisce i règule di cumpurtamentu. Per esempiu, un zitellu "trae" parolle dolenu da u kindergarten. L'offerta à ghjucà è cuncorda: "Quellu chì dice una parola dolenta, un capizole salta da a so bocca, chì hè bona, una fioritura. Avemu qualificà chì sarà più fiori è chì hà u furenu.

Ma u zitellu sviluppa, u so pensamentu sviluppa. Hè utile per insignà simule di modu di l'azzioni di pianificazione. Nzinu cu i so parenti, u zitellu si preparava da lavà l'appartamentu. "Ciò avemu bisognu di puliti"? Nastenka, preparanu un mandibolu, robba, scovino ... "U zitellu participeghja in una accorduzza di u travagliu specificu è esce prestazioni per a cunseguenza d'un adultu: per esempiu, prepareneghja a pasta, purga a farina, purga u latte, aghjunghje salate, stirs, etc.

Utilizare u dibutimentu cumuni, pudete ancu educà u zitellu per fà scentifichemente, in una manera ordenada. Pigliate una tavola è u liceu, fate cù u zitellu è raghjone cunsetamente a vostra attività per u ghjornu attuale: "Eccu avete, svegliate. E chì criemu? Iè, avete escheratu u mari. E qual'ede avà? Drame u dice. Chì significarà? Puderete ghjucà. E allura? Ci anu da andà fora? Sugiate a strada, arburi. E eccu ccà cun voi ". Stu pianu hè guidatu in tuttu u ghjornu. Prima di vultà in dorme, i ritratti pò esse ricordati è discuttu u ghjornu.

Un zitellu more (5-6 anni) serebbe cusì un pianu per ellu stessu è cun interesse serà cunsultatu cun ellu (postu di tuttu, questu jocu ti piace più ca l'edificae constante di l'adulti "Hè bisognu ..."). Trà u gran numaru di prughjettu di a famiglia di u zitellu pudete è deve esse mandatu in modu mandatu. "Nastenka cena à u pezzu, porta à u table cullettes, cunti, u pane ..." U zitellu serà piacevule per aiutà l'adulti in e cose chì duverebbe ellu puderebbe trattà - u zitellu hà un sensu di a so indipendenza. "Remind me ... Avete l'occhi veri, un filu ... Hè intesu, aiutate, per ..."

Cù u sviluppu di l'intelligenza di u crescente solu, l'adulte insegnu à u zitellu per predichjà l'evuluzione di l'eventi, è incuragene à fà una valutazioni morali di l'azzioni. Questu aiuta à u zitellu saperà à limità l'impulsività di e so reazzione è esse guidata da norme cumunu è valori. Iddi discute si l'eroi di u conte di fata o a persunale hè accettatu bè, per esempiu. "E cumu pò fà? Chì credi chì fate? E voi? "In diverse situazioni di cumunicazione, un adultu ùn pudere micca riientatu immediatamenti, ma offerte:" Pruvate, guessu chì pensu à questu ora, chì pensu chì mi piace di vogliu? Perchè pensate chì l'avete dicu stu serviziu? Perchè dumandassi à fà questu, è micca altrimenti, perchè ùn avete cunsigliatu per fà?

Cridendu i cunsiquenzi di l'accadute reale possibbili dà u zitellu u drittu per falla un sbagliu chì in a vita vera hè periculosa per ellu, è, grazi à a furmazione in u ghjocu, u zitellu puderà correcitari immediatamente, ripetì u jocu è sceglite l'opzione più bona per u cumpurtamentu veru. "U cunigliu era solu in casa. Vidia i piluleti in a casella è pensavvi chì eranu documenti, è i manciavamu. Chì accadò? Ellu chianciva, ghjustu, u so stomacu, era malatu. Bunny, m'hà amparatu ciò chì fate se vede quarchi cosa chì pareva docu? E ora Nastya dicerà. Pensate à cumu chì avete succorsu si a catedra hà statu capaci di parlà; Sì i zitelli eranu nantu à l'adulti; Sì u ghjuvenu si strappava u compotiu da u grigiu.

U rapprisentazione di l'azzjonijietu veru aiuta à u zitellu per sente cunfidenza in una nova situazione per ellu è per esse attente, in una manera ordenada, chì si forma a vulintà di u zitellu in a famiglia. Per esempiu, hà da andà à a tenda per a prima volta (à a so avanna, etc.). U zitellu devenu accurattu è coherentamente a secca di i so azzioni è i pinsamenti. "Quandu partì di a casa, vultèndusi à u cantu, vai in a buttone, fighjenu u pane nantu à i prestiti, toccu l'spatula, sceglienu una spatula brutta, pusendu u sacchetto, fate quantu ci costa, piglià u dirittu da a billetole, dà à u casu, da quì oghje in casa ". In questa description, u zitellu usa assai verbi. Questu contribuisce à a cuncertazione di a so attività è di a mutilazione.

Per a furmazione di l'abilità di riautulazione volitanti in u primu diploma à l'età di 5-6 anni, hè impurtante per creà un incestu per u sviluppu di u desideriu di u zitellu per andà à a scola. Per fà questu, pudete organizà un ghjocu in a scola, urdinendu à u zitellu à rializà diverse roles: studente, maestru, direttore ... Hè utile di vultà un viaghju à l'scola, di a classa di mostra, d'avè infurmatu di u regnu di l'scola, i bisogni di u cumpurtamentu. Introduce u zitellu à u maestru di qualità elementari. Toccu a scola crea una motivazione pusitiva per l'aprenu. À u primu u maestru u rolu di u maestru in u ghjocu, più tardu u listessu ghjocu cù i pari hè urganizatu. Se u zitellu vole di ghjucà stu ghjocu solu, allura u rolu di "pupulari" pò esse ghjucate.

Mentre ghjucassi à a scola, uffrì un pocu pocu, ma i publichi carcu accumpulati emozivi cù cuntenutu interessanti è pocu cummentu, utilizate manuali culurite, "assignimenti à a casa". In stu casu, incuragisce u successu di i zitelli. Sutta l'influenza di satisfaccion emocionale, u zitellu aduprà per a attività cognitiva. Questa pò esse una varietà di ghjochi: eccillenti, domini, carte di i zitelli, "marchitori" cù patatiche, "edible-inedible" cù una bola è assai, assai altri. U ghjocu cuntinueghja finu à quandu i ghjurnatoghji segunu i reguli. Assicuratevi chì e reguli sò clarificati è clarificati, chì u zitellu l'hà capìssitu: dumandate di ricurdàte à voi prima di u ghjocu, per insignà à un amicu. Se u zitellu puderà retellà i termini di u ghjocu, u mo puderà esse capaci di seguitalli. Ma e volte, i zitelli impatient tendenu à vincite à qualsiasi prezzu, anu preseltu per fà una muddura no in turnu. Instruct such child to observe in the game per l'observazione di e regule da tutti i participanti è curretta, se qualchissia hà fattu un sbagliu. Puderete cuncorda cum'è umurisimu, ma micca multipuluti per difendu di e regule. U rolu di u "controller" uttene à u zitellu à esse attu di manera curretta. Ùn hè micca un peccatu si i adulti permettenu i zitelli sperimentate a gioia di a vittoria. Dopu tuttu, siddu solu un adulte guadagnanu, u zitellu ùn hè improbitu di vulemu cuntinuà. A situazione di successu fura l'autoestimu di u zitellu siveru.

I prevenii i figlioli in scrittoghju privalentimenti, particularmente iperaturi iperattivi, sò animati à visità e rùbbriche di sport. Eccu u zitellu scegla l'autodiscipline, a so vulintà hè aggradèvule cum'è un mondu. Oghje sensibile è inclinati à introspere i zitelli sò sporti adattati, sottu chì ci hè una certa filusufia positiva (per esempiu, arti marziali). In i zitelli esercitivu, ci hè una mancanza di regulatori di cumpurtamentu pruduttivu per l'impetuzione impulsiva è a difficultà cuncentrazione. Per un fillimentu iperatore chì sia successu in l'attività educazione, hè impurtante di piglià cura di sviluppà a so attenzioni.

Per esse educatu a vulintà di u zitellu in a famiglia, utilice ghjoculi in quale avete bisognu di cuncentra, è dà ancu cù i cambiamenti in u ritmu di l'attività cum'è "stop-start". Per esempiu, se duverete qualsiasi pezzi di sviluppu (pò esse rializazione selettiva di i persone geografichi o scegliendu in u testu è sughjendu certi carte, o cumprà a furmazione per a mostra), dumandate à u zitellu a suspende l'esekzione parechji sicondi à u Stop Command, è nantu à u cumandimu "Continue" - continuate.

Una urganizazione adimene di i lecciarii da un studiente hiperactiu hè ancu necessariu: fà e lezioni (a prisenza d'una disciplina adulta), dumandate à l'alumne di riri à tutti i càlculi di l'esempiu, a cumpitenza, u testu in l'esercitu di lingua (questu aumentà a cuncentrazione d'attenzione). Questa manera di fà e lezioni cù un zitellu spertu è appruvatu in a scola primaria, è in a gravità di u statu è in u mediu.