Ughjettu di u focu di lignu in l'invernu

A to fàvule predilettu aghju piacevule cù colori brillanti l'annu dopu, se furnite e bulbi è u tuberu cù l'inguernu dirittu. A Natura aghjustò unipochi piantini cù i stradi di accatamiti, cumu accumenu l'acqua è i nutrienti di sopra i frà. U più famosu di l'elli hè a cipolla, chì e so bocca morta di furza ci corsi in salad. Invece, i lampi di cipuleria sò tulipani è ghjardi di ghiaccioli.
Gladioli è i crocuses anu una basa di testa fretta. Certi spezii di begoni anu una testa suttutta sottumessa - un tubergiu. Una raghjina mudificata di una dahlia hè chjamata raizzione. Parechje cipolle ùn vi micca cuncepimentu i nostri fretti è fugliale, pericie e so pezzi sottili sò scavati è almacenati in una tempura positiva finu à u prossimu prossimu.
Tulip, forsi, a pianta bulbosa più famosa. Hè unpretentiu, ùn pò intollerà dispunibilità assai dispunibili. A so fiuritura abundante depènni à a scelta bona di u tarritoriu, u timing di a pianta è l'alimentazione puntuale.

Pi 1.5 mesi, i farini sò stati guardati à una temperatura di +25 a + 18 C. A temperatura hè diventata pocu à + 10 ° C. In u fretu (in u basamentu o in a cumpagnia di a frigoristica di l'urtaggini) i lamperi sò stati guariti per 16 à 18 settimani. Eppo, i lampi, pittati in una mistura di torba è di sabbia, 3 settimani di prima di l'esebitu di u fioritu sò trasfiriti à una stanza calante rinforzada è regada.

I piatti bulbichi - Amaryllis, Valotta, zeppantes, Euharis ùn esigenu micca a sola cura complexa. Bascu dopu à fleurir à riduce l'acquessi, rinfriscenu e foglie dopu, marchjendu a pignatta cù un bulbe nantu à un tabbère frescu di a finestra è spressa à spruzza a superficia di a terra.

Gladiolu , forsi, hè u famusu di Cormi. U piccu di a so fiuritura cascà nantu à u vaghjimu. À quandu d'uttobre, dopu à u fiore, i corme sò scavi. Impruddinu cù a so tarra è tagliate a testa à una distanza di 12-15 cm da a basa. A pianta hè studiata: i rami sò siparati, i pazienti sò rimanighjatu, è se si detecta un dinochju nicu, i cormi sò rimbionati è a ferite hè strufinata da u verde. Cormi sò disposti in boxes è seccu durante 5 simane à una temperatura di +25 ° C. Dopu hè trasfiruta a tela o un pappagallo di gaza è guardate in un locu ventilatu à una temperatura di + 4-6 ° C. Per guardà u gladiolu hè un santu sodu più appiccicatu di a casa di u paese, ma in a frigoristica corme pò dàchju.
Cormi di i bianchiziori di l'arbureti sudafricani Babian è Romulus adupranu l'invernu per e maiori temperatu - circa 2020 ° C. Ci hè stati guardatu in una mistura di torba cù sabbia è in u periodu d'invernu ùn l'abbianu micca.

Pruduzzione di tuberi - stu ciclame, gloxinia è parechji begoni.
Tubi gloxinium è Begonias quì si trasfurmà e foglie foglie sò sfraccinati da a pignatta è misu in una misura di torba è di sabbia. Prima di pusteriarii per l'inguernu di i tuberi, i figlioli sò sbulicati, è u locu di u so attache hè sprinkled cun carbonu machacatu, questa prucedura prutege u tuber da u fungi. Finu à u principiu di frivaru, i pianti sò durmi in una tempura di + 6 ° -10 ° C. Accuminciannu da a mità di frivaru, i tuberculi inspeccione periò: spargiu frutti? In a primavera, i tuberi si sò stati posti in una terra ligera nutritiva (foglia, turf, humus, sabbia 1: 1: 1: 0.5), mette in un locu chjucu è luminoso.

Cyclamen hè una "pianta à u contru". Quandu i fratelli nantu à l'atticule sò in un paese di pace sanu, l'aggradisce assai cù fiorente, è in a primavera quandu tuttu spegghja, u viulente alpine caldi in u sonnu. Dunque, u tubbu di ciclami hè ancu impose nantu à a "terra invernale" in a primavera - sicondu u listessu schegnu.

Korneklubni giardino dahlias dig à a fini di u oghje, quandu u ziziu è fede falendu nè da a prima ghjàlle. Aprire 30 minuti di dahlias organice un "bath" da a suluzione di permanganate di potassiu. Grana Korneklubni divisa in parechji picculi, apilati in un saccu di tela è colpi in un suttanu frescu cù una humidità di almenu u 80%, altri ch'elli pò esce.
Ricurdà chì e bulbi, i tuberi è i clubs di cori in u invierno deveni esse inspeccionati almenu una volta di u mese, in tempi per fighjà i danni è l'accadute.