A donna ideali per un omu micca ideali

A ghjente di u magazinu di caratteristica romantica favore di crede in amore in prima vista. Sò sicuru chì hè solu bisognu di truvà u so sònniu, cumu cupidu prumunturà una freccia màccia, è u so core ti trapassarà un grandore amare è inestasi intesa.

A donna ideali per un romantica tali hè qualcosa ghostly and elusive, scrittu male per paroli, sensuale.

Prammatichi è pessimisti ùn credi in amore à tutti, sò cunvinti chì una donna ideali per un omu imperfisciutu ùn hè micca in a natura. Fate qualcicà chì mutassi a rilazioni trà un omu è una donna, diceranu di l'evoluzione, a lotta di masculini per femini o femini per i masci. In a so narrativa ci sarà assai materialismu brutale è nisun sentimentalismu.

A verità, com'è solitu, ghjera in u mità à mezu questi persunaggi estremi. È ogni omu possa l'uppurtunità di scuntrà a so famosa ideale, bona, o quasi perfetta. Chì avete bisognu à fà per questu? Solu necessariu per capiscenu a natura di l'amore è a relazione trà un omu è una donna.

S'è avvicientu à l'studiu di l'amore cun pragmatismu sanu, senza eszepticismu eccessivu o entusiasmu, averna esce chì l'amore in prima vista hà u so ragiò raziunale. Ùn si in l 'amuri cun noi à primu vistu. U nostru ideale di un omu o di una donna hè digenu in u nostru capu o in u nostru core. È hè bonu se è coherente è realista. À u mumentu di riunione cù a persona chì hè più simili à questu ideale, avemu l'aspettatu cumu chjamatu chjamatu amori o amori verbi di prima vista.

Per capisce ciò chì seria una donna ideale per un omu non ideale, vale a pena guardà u so passatu. Ancu se in u prisenti una tavola di questu omu hè littered with magazines cù bellezza sexy nantu à a porta, ùn avete micca avà. L'ideale di una donna, propagandizzata da magazines, raramente coincide cù l'ideale in u capu di un omu. I solu o menu inseguri è sviluppati ponenu serè a so bellezza ideale da e pagine di e rivista. In a maiò parte di i casi, a donna ideali per un omu particular hè assai distanti da i canoni di bellezza generale.

Ancu se u vostru amicu o amicu sustene chì ellu voli maritari una zitella chjamata a Pamela Anderson, ùn hè micca impughitu per crede. In u so capu si pò assucià à l'imaghjini di una donna di un quadru cummunicu, cù un capelli curtmetii nantu à i so capelli scuru. A cosa hè chì l'ideale di una donna hè furmata da un omu in a so testa à circa l'età di 4-5, hè stallatu bè riurdamente, è poi torna adjusted in adolescenza. Dopu questu, hè difficiule di cambià sti ideali. Nisunu magazines o cunsiglii di i amichi ùn viaghjanu micca aiutà. E ancu i genitori ùn seranu micca sertà intervenenu. Dopu tuttu, inconsciente, un omu chì sà ciò chì ghjera di manera precisa di a donna chì hà bisognu.

Perchè l'ideali di a donna sò forte? Pensemu à cun più detallità Per a prima volta, u zitellu s'insegna à esse un omu chì in l'età di 3 è 5. Sigmund Freud chjamava questa stage l'eddu di Edipiu. U nomu hè basatu annantu à u mitu di Edipiu, chì uccisi u so babbu per culu cù a so mamma. U primu ughjettu di l'amori per un zitellu sò generalmente a so mamma, a nanna o babbu, se cù a so mamma à questa età si vede raramente. Cumencia di piglià a realizazione di e so differenzi significati da u sessu oppostu è per a prima volta viaghja cuncretezza sentimenti versu a donna. Ma invece chì un ziteddu di cinque anni d'età hà avutu generalmente un forte competitore in a forma di un patri o avè, u zitellu face un prublema seria. Hè cuminciatu à esse ghjilosu di a so mamma à u so babbu, alcune babies sò cusì cusì è dì ch'elli vulianu u so babbu mortu, o anu da vulete trattà per andà in casu cù a so mamma. À u tempu, sta stampa di cunflittu emuzionariu sopr'à una donna passa è u zitellu speranza. In ogni casu, in u so capu, l'idea di una donna ideale hè inghjustata. Di solitu hè 5-6 di i più impurtanti, i carattaristichi di a so mamma o avana. Freud chjamò quarchi qualità "fiurazione primaria". Questu hè un cumbugliu colpu cù u cugulinu emutivu, chì in u futuru hè fermu distrughjitu è ​​ùn hè micca sugettu à currezzione.

Eppuru in i so adolescenzi, u zitellu riceviu a seconda chanceu di ricurdà a so vede nantu à l'ideale di una donna. Si ritrova u so primu amuri, chì spessu torna à esse u cuntattu contru di a mamma. O hà qualchissia qualità brillanti chì a mamma ùn hà micca. Allora questa nova qualità cumpunisce a lista uriginale di funzioni, o sustituisce e vie qualità cù novi. Questa cambiata pocu cambiatu di e funzioni di una donna ideale, chì hè agitu in l'addevi, Sigmund Freud hà chjamatu "attarazione secondaire".

Cusì vensi chì per un omu imperfettu, ci hè sempre un ideale di una donna. Di solitu ùn hà nunda di fà cù l'imaghjini di i biddizzi di a carta di televisione. È puramente esterno, è in caratteru, un such ideal hè assai più vicinu à i figuri reale di l'ambiente di un omu. Hè per quessa chì quasi tutti l'omu anu a pussibilità di truvà a so mezzo, chì sarà per ellu a lista desiderate, più amatu di i qualità internu è internu di una donna ideale.