I cani: cura di una cagna di nursing

U nascita di u cane amicu di cuccioli hè u ghjocu più interessante. Ma dopu avè u tempu di un periculu assai impurtante è rispunsevule, quandu u ghjovanu deve alimentà i cuccioli di u latti. Per assicurà chì u so corpu ùn perdemu i risorsi necessarii è a qualità di u latti ùn si deterassi, a nutrimenta di a cagna di a zuppurtava necessaria una caloria chì cuntene tutti i minerali necessarii è e vitamini. Allora, i cani: cura di una cagna di nursing hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Assistite per l'appetite di un animali

U pesu di u cane dopu a nascita debite esse rispundenu à u so pesu prima di a gravidenza, o oltre u 5-10%. Parechji ghjorni da aduprà u ghjornu, u ghjallu ùn sanu mancu manghjà nunda - hè normale, soprattuttu s'ellu hà manghjatu assai (i cani sempre manghianu a placenta cù a fossa). Ma in l'appressu trè simane u cane, per contru, averebbe bisognu di dui o tri vulemu più alimentu. Duranti stu piriu, i patroni, cum'è regula, ùn sò micca sempri capisci ciò chì di alimentà u cane.

Ricurdativi: ùn importa ciò chì u ghjocu ùn si ricusa à piglià l'alimentu duranti i primi ghjorni, hè impurtante di offre un cane à un lunch. Questa hè a cura di a pugna d'infermiera, è a so nutrttia devia esse altu possibbili. A dieta di u ghjacaru deve cuntenenu una varietà di prudutti di latti à latte picurinu, cereali di cereali è bè di bè. Questu avè esvite micca prublemi cù u stomacu. I vignaghjoli strangere recomananu à questu tempu per offre à u coccu un pagliatu cociutu è chopped, chjusu cù l'osse è mischju cù u rossu.

Impurtante: ùn aghjunghje micca u cane à questa ora senza antibiotici, hè megliu utilizatu mètudi seguri, cum'è erbe, carbone activatu. Se hè assai necessariu, pudete fà un lavaggiu gastru.

Uni pochi ghjorni dopu à u nascita, l'appetite di u cane aumenta apprezzamente, cum'è a crescita di u so organu aumenta enormamente. Cuminciò à sviluppà ùn hè micca calostru, ma u latti frizzante. Per fà cumplementu, u cane ricevi tutti i sustanzi necessarii cù l'alimentariu. U quantità di latti dipende ancu ciò chì a dieta di u cane, cura di u so status di salute.

In generale, durante l'alimentazione di cuddetti, l'organice di u cane prupone finu à 10 litri di latti grassu, chì hè a dieta di u solu cucciolo. In u latti ci sò tutti i vitamini, elementi micro è maculati, proteini, carduidrati è grasi necessariu per i zitelli. Hè per quessa chì a nutrimenti di u cane hà cuncepitu infettà tutti i spesi di u so latte chì dà u corpu.

Ciò chì deve esse in l'alimentazione di una cascheta in infermiera

U pezzu tutale di l'alimentazione di i frutti di cuddle hè 4 a 6 simane, è in questu tempu a crescita di nutrienti in i cani di nursing is different. Duranti a prima simana, a quantità di nutritura idealmentu duverà esse u voluminu di a so dieta normale per un factor d'1,5. A dieta di u ghjacaru ùn deveria micca moltu carni durante stu periodu, altru di pudè esse pruvucà eclampsia - pressione di u sangue. Cum'è un suministru di prutezione, u ghjacaru pò esse furnitu u pesciu o di casgiu.

Duranti a prima simana dopu à u nàscita, a razione di a cascheta di cresce d'accade cuntene: internu, carne è pesciu - 45% (à un ranche di dimenzje) di a quantità totali di cibo, cereali - 30%, prudutti di latti è latte - 10%, verdura - 15% . I pericherie di periculu spessu dumandà cumu per alimentà un cane per chì u più latte hè pruduttu. Hè sempru - poveru nantu à u latte! Inoltre, prima chì a ghjocera per a famiglia sighjà sempre una tazzuletta di acqua chjaru o una decocuzione chì faciule a lattazione (oregano, bagnu di limonu, anisi).

A volte un canu refuse à vìviri, ci vole à esce anu aghju fattu un pezzu di mantellu in u latti o l'acqua calda. L'animale sarà tentatu da questu pudezu è bivellu. Quarchi chì u liquidu hà da esse spurtatu in bocca per a forza.

In a seconda settimana dopu à partitu, a dieta di u cane hè annunziata duie volte da u solitu, in a terza simica è finu à a fini di a tatura - tri voti. A quantità di nutizie hè ancu proporzionale à u nùmeru di cuddelli nascenu. Se, per esempiu, un cane hà 7 zitelli, aduprate a dieta hè multiplicata da trè volte in a seconda settimana.

Contenutu calori di nutizie

Havi detru di varià secondu u latti pruduttu da u cane. Finu à u 25 ghjornu dopu adupratu u ghjornu, u cane aumenta constantemente a quantità di latte, è poi a produzzione cumincià à diminuisce. Hè assai sèmplice per u calculà a caloria di u cane per questi 25 ghjorni. Hè necessariu di pisà tutta a littere à 4 ghjorni d'età, è poveru per ogni kilogramu di cuddelli aghjunghje à u cundimentu principalu un 250 caloree. energia.

A quantità di alimentariu sempre dipende nantu à a quantità di latti. In un cane chì dà un latti di latti, u pardamentu di a taccione dura più di l'usual (5-6 settimani). Ellu è di nutriscia, rispettuve, bisognu più spessu è nutrittu chì un cane chì dà menu latti.

Quelli di nutizie secu

Molti cumpagni di furmazioni possani totti sali di dieti per i cani d'adulti. Se vulete cumincià aduprà a vostra petite cù l'alimentariu, aghjustate da chì l'altru di prutini ùn hè micca menu di u 24% è più di u 28%. L'alimentariu deve esse nutrittivi, cuntenenu parechji vitamini, minerali è elementi traccia. In casu l'affari chì l'alimentu cumu accattà micca pruduce razione per i cani d'adulti, hè pussibule alimentate u cuddaru cun foraggi per cuccioli. À u listessu tempu, unu dettu intrutu u vitamin-minerale nantu à a so dieta. Per u prumunimentu primu è super premium, sti additimenti ùn sò micca necessariu.

Vitamini, minerali, aminòcidi

Hè assai impurtante di sceglie l'alimentariu per ch'ellu cuntene tutte e vitamine, aminicà, minerali è nutrienti necessarii. In l'absenza di almenu un elementu, a salute di i cuccioli pò esse gravemente afettu, u so crescitu è ​​u sviluppu pò esse disturbatu. Per esempiu, cù una mancanza di aminòciddi in u dietu di un cane, l'ammontu di latti di u lignu, è, per consensu, u sviluppu di i zitelli rallighisce.

U stessu passa per e vitamini. Per esempiu, a vitamina A hè indispensabile per u crescenu di cuddie, un bonu statu di a so visione, a regulazione di i riti, a resistenza di u corpu, è ùn solu pudete entra nantu à u latte da a dieta. U stessu pò esse dichjaratu di a vitamina D è di a vitamina di u gruppu B. U propietariu, chì cura u cane d'infermiera, tuttu u tempu deve esse attentu per assicurà chì questi sutteri sò in abbundanza in popa di l'animali.

Cù una mancanza di sustanzi minerali, e malatie di u pilu pò esse realizatu, no solu in cuccioli, ma ancu in i cani. U spine di i casamenti di i zitelli, mancendu certi minirali, si debili, diventenu poroso, elabure osteoporosi, è in cuddetti - raquis. Se ci hè scassatu di certi nutrienti in a dieta, per quessa, l'organettu di u cane dilettante i purga cù u lattu. Sì sti risorsi ùn sò micca rimbianu, ci hè aghjuntu, u sviluppu di eclampsia postpartum è l'osteoporosi.