Assicurà sculari per l'estiu

U primu mesi di l'estiu hè digià vicinu à a fine. I figlioli t'hà tempu per rilassate di e carichi di scole è scurdate di ciò chì avianu passatu. Avà hè u mumentu più còmicu per cumincià à fà misure scuole per l'estate è curreghja e corsi cù i zitelli. In sti lettura di veranu un gran beneficeu, perchè e lezioni individuali in casa daraghju ogni ghjornu a furtuna di sapè ciò chì era povinu masterizatu l'annu passatu, è per quessa, l'oppurtunità di inizià un novu annu studiutu più confiante in a so capacità. Tali labillizati seranu utili di tutti, è ùn hè micca difficultu d'urganizà.

Riferenzi.

I maestrani si scantanu più di u fattu chì i zitelli sò state assai assai di leghje i libri. Ci sò altre, interessante interessante - ghjocu di computer, TV, cunsola di ghjocu, è sì, vogliu à ghjucà cù i mo pari in u patiu. Ma u currenti di a scola ùn era micca annullatu. Hè scrittu chì u sviluppu intelettuale largamente depende di ciò chì, quantu è cumu u vostru figliolu leghje. A so visu di a ghjuvendu si deve furmatu nantu à basa di parechji fatturi, cumpresa cù l'aiutu di i libri. In solitu, l'assezzioni sculastichi per l'estiu sò dati da i duttori. Questa pò esse una lista di littiratura di lettura recomandata. Ma ùn hè micca sempre interessante à u zitellu, perchè u vostru figliolu pò favurisce historii sferenti. Cusì, hè megliu se aghjunghje una lista tali. Dilute aboriglianu libri cù fascinanti. È hè bellu, sè stessu cunsiglià u zitellu per leghje i libri di Harry Potter, è micca i creazioni edificanti di i classichi. I studenti anziani sò più difficiuli annu, perchè deve bisognu di leghje è assimulà centenari di volumi. Se sapete chì in u scòricu dopu, u to babbu avè averà leghje a guerra è a pace, Anna Karenina è altre travagliu longu è cumplessu, permettenu leghje qualcuni di elli nantu à l'estiu. Dopu à l'annu luglio, ùn hà bisognu di rieve è ricurdativi di ciò chì hà dettu.

Lezioni cumplessi.

Ancu quelli zitelli chì aprendu bè è faciule ùn anu micca bè cù successu difficultà in ogni subjecte scole. Qualchissia hè forte in matematica, ma qualchissia hè più faciule per dà a littiratura. In ogni casu, ogni zitellu hà u so sughjettu favuritu è ​​unloved. Uneddi subjecte sò generalmente di quelli chì anu a so presentazione. Quandu preparanu assignamenti di a scola per l'estiu, fatevi attentu à e cose classi chì sò datu à u zitellu cù difficultà. Puderete puderà cumpricà i prublemi in cunniscenza è capacità per l'estiu, chì vol diri chì u novu annu scoli principiarà assai più faciule, perchè ùn avè micca bisognu à aghjunghje è à u stessu tempu hà apre studienti novi.

Hè tuttu u caratteru?

Qualchi figlioli trovani difficultà d'apre studiosu, perchè anu perceive l'infurmazioni à u passiu incorrectu, in u quale hè spessu sirvutu à a scola. Per fà i crescita i zitelli, hè impurtante prestu più attente à a casa è trattà cun elli separatamente, ancu s'ellu solu in a famiglia. Cusì, per quelli zitelli, l'assezzioni di l'urdinamentu per l'estiu deve esse fattu di ricunquistà micca solu a repetizione di u materiale passatu, ma ancu l'assimilazioni di un novu. Un tali criaturu hè megliu, se à a scola studia u listessu chì hà vistu in casa. Cumenzarà a cumincià più tempu è, per quessa, e valutazioni vi sarà migliurà, è ci saranu un desideratu di amparà.

À i genitori.

I vostri zitelli chì anu abbilitatu pupulatu in un terrenu particulari sò ghjustificate cum'è quelli chì anu avutu accadimentu akkumulatu. I tarritorii ghjuvani, per regula, aprenu prestu u curriculum di scola è per u so sviluppu sviluppatu sempre bisognu di più infurmazione nova. I travaglisi di l'esame pè l'estiu per i zitelli ponnu essiri fatti cun cura particulari. U picciriddu tuttu u zitellu ripetiremu stu prugrammu tutale prugettu prestu, finu à quellu sappieghja i fundamenti di ciò chì hà da studià in u novu annu academicu, è truvate chì questu hè micca bè. Se tu stessu ùn sapete cumu si aiutanu à un ziteddu cunghjuntivu per piglià nova cunniscenza è capacità, cuntraceniu un tutore o creà un ziteddu tali piacè per l'estiu chì aiutallu à sviluppà. Per esempiu, un campu temàticu di l'estiu - cun bias inglesi, se u vostru figliolu hè un poliglottiu, littirariu, siddu ellu dà spiranza in questa zona o in matematica. Allora puderebbe rializà tutte è amparà à u livellu chì dete.

I travaglii di l'esame pè l'estiu pare parechji zitelli una obbligazione ingiustu, perchè elli ùn sò micca disprezzatu in un annu sanu è ancu vulete relaxà. Hè impurtante di cunvince u zitellu di l'impurtanza di tali attività, per vede chì i picculi sforzi guvernanu à u fattu chì l'annu nantu u puderebbe apprinneru megliu, chì significa chì avarà più prublemi. Ùn pruvate micca di soprapparizzioni di u zitellu cù e classi, perchè in i vacanze, i zitelli anu da sempre di restà. Truvate quella manera di motivazione chì fetta più cunvincente nantu à u vostru zitellu, è si move à l'uggettu propiu à pocu tempu. A fine di l'estate, ogni zitellu hà a furtuna di turnà da un tri-studiente à un pupu d'honori, se ellu sceglite l'approcciu propiu, prugrammu è organizza e classi. E pudete esse sicuru chì ùn hè micca cusì difficili quantu pare.