A manifestazione di l'aggressioni di un cane à un zitellu

Sì un cane domesticu chiancinu à a vista di i zitelli è prova di muzzilli, ùn hè sensu chì preoccupa pè i genitori. Vulenu sapè da un sapè primu per sapè o ghjustificate per esse l'aggressioni di un cane à un zitellu è di ciò chì facenu in questa situazione. A dimostrazione mostra chì stu prublema si deve esse divisu in dui categorii.

Prima, pò esse l'autore di difesa d'oghje nantu à parte di u cane. Forsi u cane grite è morsi perchè u zitellu hè troppu inghjustu è, per esempiu, a so ritornu. Normalmente, quandu u zitellu s'aproghje à u cane, ùn sia scantificatu, ella prova à evitari u cuntattu. À spessu, u cane friveru è voli cuddà, è u ghjinu stessu a muzzicallu si pò micca fà. Cusì, l'agressione da u ghjacaru hè simpricimenti causatu da u scantu. Ma passa chì u scantu di u ghjacaru ùn hè micca cusì ovvidu. Puderia a tollerà a presenza di u zitellu, ancu avè permessu ch'ellu avvicinassi, ma se u zitellu provoca dolore o qualche maladie, in seguita di cumincià à grigu, è prova di muzzicari. Stu mudellu di cumpurtamentu hè un esempiu di agressione causata da stimuli.

Ci hè ancu a seconda categuria di u prublema di a manifestazione di l'aggressioni di cane. In questu casu, u cumpurtamentu di u cane hè una manifestazione di a cuncurrenza, u ghjinuu mostra una aggressione dominanti. In questu casu, u ghjinuu puderete cumprumminzà amenecemente in ogni tentativu di u zitellu à avvicinà quandu ella, per esempiu, hà un restu. Succe chì u cane rava in altre situazione, quandu ellu avete u so avversu in u zitellu. Chistu pò fà, per esempiu, à ghjucà à u pianu cun i genitori. In questu casu, u cane ùn mostra nimu di teme. Hè assai probabbli, ùn hè micca micca una reazione cù stimuli fisichi di disgrazia chì causanu un sentimentu d'ostilità versu u zitellu. A maiò parte di tuttu hè cum'è u cumpurtamentu di un animali chì porta un altu u passu in a scala ierarchica. Cusì, u ghjinuu ammenta chì u zitellu viisce a lege nuvida di a vita suciale di u pack.

Ci hè parechje razze perchè i cani pò cumportanu aggressivamenti versu un zitellu:

In certi casi, u cumpurtamentu aggressivu di i cani pò esse riagliatu. Per questu hè bisognu di seguità i regule seguenti:

U pruprietariu di u ghjacaru deve esse claramente è chjaramente capiscenu a situazione chì si trova trà l'animali è u zitellu. Hè necessariu per spiegà à u zitellu chì u longu hè una forma di amminazza da u cantu di u cane, è per quessa, deve esse pigliatu in seriu.

Hè necessariu escludiri situazzioni prublemi. Se u zitellu è u cane sò stati mancati, u cane deve esse illatu o restituitu l'accessu di u zitellu à u cane.

Ùn utilizate micca mètudi di corruzzione, per quessa, ùn pudere micca casticà un cane per u cumpurtamentu aggressivu. In l'absenza di u zitellu, hè cunsigliu di pagà più attente à u cane.

Hè necessariu cambià i reguli basi di cumunicazione in a famiglia. L'alimentazione è l'educazione (o furmazione) deve esse fattu nantu à scelta, è i ghjoculi, delicatessen, attenti ùn si prisentanu solu in a presenza di u zitellu.

Excludite l'impulse di agressione di una natura imprudata. Se u cane grite, allura u so patronu ùn averebbe micca da tombu, distraia e so calmu calmu.

Appliice i metudi di corruzzione di cumpurtamentu. Per esempiu, pudete utilizà u metudu di sviluppà u riflettu oppostu per suppressione u scantu di u zitellu.

Impegiu à u ghjacaru per cumportanu cusì in such situazioni. Pudete incitarà u cane per u cumpurtamentu amatori per a famiglia, è quandu si tratta d'aggressione, hè assai dulce per punisce.

Sviluppà cù i metudi ordinali di l'ubbidenza. Questa hè necessariu di rinfurzà u cuntrollu di u cane in situ situ prossimu.

Utilizare l'aiutu miccanicu. Per esempiu, aduprà ghjustu in situ situpite.