Cumu Anna Bolshova rigala u so figliolu

U figliolu di Anna Bolshova Daniel hà unu annu. Cum'è quell'èpu stu tempu l'accurtu teatru di Londra, Lenkom, abituatu à u novu rolu di a mamma, è cum'è Anna Bolshova hà risuscitatu u so figliolu, avemu amparatu durante a nostra conversazione.

I medichi eranu in shock!

Aviu avutu un stilivu assai attivu: cuntinuva à toccu à ghjunti, hà fattu un attu in films è, inoltre, finu à cincu misi si n'andò nantu à a tour cù u manifestu "Ice Symphony" di Ilya Averbukh. Ùn avete micca risicatu cusì sè si ùn era micca sicuru di a mo cumpagnia Alexey Tikhonov. Versu a fini di i manifestazioni di u ghjelu, quandu avemu resu sustegnu, li dumandava à Lesha per piglià da u pettu, micca da u stomacu. Ma ancu cusì, aghju avutu u sensu chì Daniele di l'internu era "ocultu" (o "dàcenu)". E abbandunò a tour. À a fine di u quintuimu mità, mi ritene à a cunsultazione di e donne. Quand'elli anu truvatu chì ùn pudia micca venite cumu, cum'è participonu à a tour di ghiaccio, tutti fù scunciatu!


Pensu chì averaghju vistutu una parrucca

Ùn avete micca avutu a bisognu di preparanu per un travagliu da ogni modu di l'azzione rinfurzata. Ùn biaraghju micca l'alcool, ùn fume, ùn cumu manghjatu i vegetariano durante parechji anni. L'unicu ciò chì aghju fattu piglià vitamini per e pregnant donna da u primu à l'ultimi mesi. E era giustu. Allora era stata surprisa: "Wow, aghju putente tantu, ma aghju avutu un capelli! Hè cusì grande - Aghju avutu l'alimentazione di u zitellu per un mesi, è aghju avutu un boni pani bona. È avà sò stata nutata per duie mesi, è mi capelli hè megliu è megliu! ". Ma à qualchissimi puntate è e vitamini ùn anu salvatu - i capì. Pighu davanti à u froncu di u specchiu, aghju vede ochji nantu à i so capelli. Era una nightmare! Mi cunsulemu: "Eppo ùn hè micca terribili, ora l'industria di u capu artificiale di u capiddi artificiali, pudete diventà boni pelucas!". Allora u prucessu di ricustruzzione cuminciò. È da quandu l'aghjunghjeu a picciuttà, aghju realizatu chì a calvície ùn me micca minàccia - u corpu coped.

U doru hè necessariu. U ligame a mamma à u zitellu.

In Siberia, i mio parenti vivenu - u mo fratellu, a mo sughma ... U mo maritu è ​​pensu è decisu di fà alla vita. In quantu à a nascita stessu, era assai dulurusu! Ma però deliberatamente hà fattu stu passu è si rifiriscini di anestetize. Quarchi cosa ci paria, tuttu, hè impussibile! Ma dicu à mè: "Pensu, madama! Perchè parechji seculi a ghjente hà natu, vole dì. E ùn ci hè micca altri opzioni! Pensu à mè cumu mè stessu chì l'apparizione di un ziteddu apri a luce à u mondu. E sulu grazzi a idda ntra a mamma è u zitellu ci hè una forte cumbia psico-emotiva. U mo figliolu ùn era micca indiferente à mè per u restu di a mo vita. È avà da fà u mo mètule per ùn avè micca averebbe sguore, perchè mi vinni a moi cari! Eccu a risposta à com'è Anna Bolshova rigala u so figliolu.


Hè assai impurtanti per elettu un duttore

Passendu tutte u natuvellu naturale, fù aiutu da un mèdic unicu. Ùn amparerà, ùn aghju avutu una situazione difficili, è tuttu pudia chjodu cù cesareà. Ma pigghiau a respunsabilità di a pussibilità di l'errore, siddu solu s'e aghju fattu allume. Puderaghju cascà in altre mani, nimu, è ùn ùn mi sentenu micca. In fine, aghju fattu partiu salvu!


Sò contru cun botti

Semu un di questi parenti chì ùn accettanu micca un bavù baby. Hè strana à mè, quandu u zitellu hè alluntanatu da u nascitu separatu, è ancu in a stanza vicinu cù una porta insulsa. Sì solu ùn aghju micca interferiscenu. Cumu possa interferisce? Daniel hè sempre dorme cù noi. À u listessu tempu, ùn era prestu murali per nutturni senza ghjornu, perchè aghju vistu cumu u mo figliolu meu David, chì hè quì nove anni di età, durmiu tranquillamente in a nascita. Ma quandu u mo figliolu nascì, mi paria ancu chì era sempri adduta. Allora ellu hà cuminciatu a crisciarè, è noi cun elli adattatu per dorme "parzialmente": intrì in u bagnu, si manghja, è sughjò allora. À primu ottu volte à a notte, dopu sei, quattru. Woke up à 10 ghjorni in a mattina. Allura era abbastanza per ottene dorme. Avà rinvivitu una volta o duie volte per a notte. Hè veru, si svilò prima, à 6:07 à a dumanda. È immediatamenti hè assai attivu - quì ùn puderebbenu dorme!

Per un figliolu, a mamma hè mamma, è u papà hè Dad!

U nostru babbu di i primi misi di a vita di u zitellu hà amparatu tuttu ciò chì esitava alimenta, postu ch'e aghju pattu. Ma ùn pruvà micca di scaricà, perchè hà travagliatu, è avia bisognu di dorme. In ogni modu, l'ora hè vinuta quandu era aghju avutu per andà in giru. Allora u nostru papa aveva rispunsabilità per ellu stessu. Per a prima volta, sò lasciatu solu. Era scary! U mo maritu anu admittatu cù sorpresa chì i semplici cura di u zitellu era micca cusì simplice. Perchè u to figliolu, papà - tuttu hè! Mamma hè per bisognu, è Pàanu hè Dad! È dinò una persona chì pò esse fiducia tutta!

Per quessa, ùn avemu micca prublemi chì a mo mamma si va à u ghjocu, è u zitellu comieghjanu in chianciri in l'histerefia: "Mamma, ùn vai micca!". Daniel hà tranquillamente s'assetta cù u so babbu in i so bracce è dicenu à mè: "Adieu!". Hè cuntentu di ristà cù u so maritu, perchè ellu hè bè cù ellu. Cum'è cù una babulia, per via.


A principal cosa - cun una babulia per truvà una lingua cumuni

Quandu u mo maritu è ​​aghju avvistu chì a infermiera era "pocu distanti" è ùn ci era micca l'opzioni, avemu avutu per piglià, in colpu de seguitu avemu caputu chì per noi hè statu un disastru! Ùn aghju micca cunnisciutu à cunfidenza a mo ghjenuva per un stranieri. Ricurdava di chjamà Anuta, a moglia di u mo babbu, è fù surprised: "Anya, quantu avete cunfidenza di David?". Cusì u mo maritu è ​​aghju erettu in una prublema forte nantu à questa materia finu à chì tuttu solu da questu hè stata risolvi. Ùn avemu micca iniziatu dittagliata di ricerca per una babbu, cum'è unu di i nostri bè cunnuscenza, chì intrinu in la famiglia, cascà sottu a cuntrazione. U so zitellu era un adultu, è in quellu tempu ùn hà micca idea chì fà. Quandu era visitatu, una conversazione seguitava chì avemu bisognu di una babčica. E allora tutti avemu realizatu chì questa hè a persona chì pò esse fiducia da u zitellu. Anu prupostu di pruvà, ella accunsentì. Ora avemu aghjungiri a Ddiu pi idda! Hè respunsanta, hà un carattere maravigghiusu, reabilitatu è rapidu. E più impurtanti, in ogni situazione difficliosa, noi di i dui costi facenu u desideriu di truvà una lingua cumuna, è micca di disputa è scatteria in diverse direzzione.


Canteraghju un zitellu annantu à u telefunu

Durante a visita, avemu in cumunicatu cun ellu in Skype è in u telefunu. I cantu i canzoni, I cartoni di scola, dicu i fichi di cunti. Daniel sia per a mezza absentia, è aghju missu! Certe volte in u vechju, si ferma in u luci di semafòmi è cumincià à basgià u mo celu cù a so photo. Pudete imagine ciò chì l'altri pensatori pensanu à mè?


Un latte senza mancu!

Di sicuru, murga solu in cura di u zitellu - era un dulce gustu. Ma un ghjornu da l'avidità à ellu cun ellu avia da rinunzià. Per via di u zitellu! Vivemu in u mondu materiale è secondu i so liggi. I travagliu parechje soldi, è vi permettenu à mantene, formate è circundà cù bellezza. Allora, se u travagliu di a mamma ùn hè micca à u spensione di migliori, l'effettu di questu hè solu pusitivu. Mentre ch'e aghjunava l'ameglie, Danja era cun mè ancu in i rendimenti. Anu cun l'infermiera aspittava in un salottu, si manghjò, se vulete, I fàcenu fà stenditu à un stadiu, è hà cuntadore sughjutu.

I colleggi, mirani à a mo buddhuza, rirennu: "Ùn avete micca latte, ma crema!" In u lamentu di u lignu, u mo figliolu criscinu accussì veloce chì à sei mesi pareva un criaturu d'un annu. Perchè, in u 8 mesi è mezu di mesi, hè decisu di trasfiriu à u putere autonome. Ci era ancu una quistione di stabbilità in a so vita. Dopu tuttu, per un u zitellu ùn hè difficiulmente cambià l'ambiente è acquistà in diverse situazione durante i travaglii. Allora u figliolu hè un modu di vita stallatu, un regnu di i zitelli nurmali.


Hè stata urganizata chì vinaraghju u zitellu in i primi ghjorni.

Mi piaci à tutte sferente, perchè mi vede un risultu soru. I pre-prestatu tutte parechji modi, rimi nursery, esercizii cù dediti, à sente, attentatu, carricendu ogni genaru. Ma solu l'appressu, cum'è Ghjesù s'addurmisci. Allura finta! Fù cunsulatu - tuttu hè davanti! Apenu u figliolu ùn hà cuminciatu à stà stancu più longu, noi cun noi tutti sò stati attaccati. Rispunniu rapidamenti à i sonni, colori, cunfizzioni faciuli nantu à una occupazione particulari. Inoltre, da u mesi à u mese, un instructore nantu à a natale di peppa hè ghjuntu in visità, è Danya hà natu in u bagnu sicondu tutti i reguli. Dopu da quattru mesi, avemu accuminzatu a purtarla in a piscina, induve u figliolu avia più appaghujatu di piglià a natari.

Avà hè un annu d'annu, è aghju di pensà à a scola.

Avemu furtunimu. À noi tutti i duttori per u sviluppu di u figliolu. Sister musician, artista di u babbu, a mo figliola sapi boni ... Cumu hè micca cusì! Era divertitu quandu Danya pubblicò u primu chianci in a so vita, allora dicenu: "Vi vede! A voce hè nantu à a me mamma! ".


E unni hè u problema? Senza senza dulore!

I figlioli ùn anu micca capitu perchè sò "preghjudiziu" - ùn sanu micca cumu fà! Ma perchè sò stati midati. Ora Daniel hà una età quandu ellu vole cumprà tuttu u tempu. E se manca qualcosa ùn faci micca travagliatu per ellu, hè cusì capricciusu, o piuttostu, aversà. Hà un dulore. E a mo cumpagnia hè di spiegà chì in fattu ùn ci hè micca dulore. Dopu qualcunu anu jugatu cù una locomotiva musicali, chì cumencia à u sonu, se mette nantu à i roti è u roll. U so figliolu ùn pudia fà. Hè tuttu! U motore hè volente, Daniel scite. Ci aghju explicatu vintimplimenti cusì per fà una locomotiva per "cantà". E dicia: "Eppuru, quale hè u prublemu, grieve, vede, hè quì dulore à quì?" Avemu bisognu à fà è questu, ùn pudete fà micca, ùn vi scatate, pruvate a volta, vi aiuterà ... Ma induve hè a pena? Nisun dulore! ". Emu putemu inseme, è u trenu viaghja, sputiche è ghjucà una melodia in paese. Qualchidine di "capricci" di i zitelli anu da esse disassembledu è spiecanu.


A felicità per vede i primi passi indipendenti

A vuluntà di cammarà cù u nostru babbu hè parechje longu. Finu à duie mesi hè un riflittura. Allora, quandu l'aghjustassi sottu i so armpiti, sempre strufinò nantu à i so peri: top-top-top. Dopu hà principiatu ancu funnier. Addivintò un ghiaccio. Ti sustegnu, è ellu hà da saltà. È sta voglia di firmà nantu à i so pedi era sempre quì. Cusì, semi stati surprisati quandu u neurologist à l'eccettu pianificatu hà dettu chì u nostru figliu faria bastantu tardi - in un annu è dui mesi. True, hà inspecciona dopu à Dania di deci mesi chì hà recuperatu è era assai debbula. Hè forsi perchè aghju fattu quessa cumplicazioni. Avemu un pocu abbannunatu, perchè avemu vistu u desertu di u figliolu di cumincià à camminà più veloce. Ma ùn eranu dissuti: quand'elli sanu, andonu da andà. È questu avvene successe quandu Danielia avia mesi. Iu si preparava da andà in giru, è di prima ch'ellu m'hà datu me sei passi indipendenti. Prima di chistu, u figliolu pruvò caminari, sopra à u muru è tuttu ciò chì hè vinutu à manu. Dopu si n'andò, senza supportu, mostrendu a preghiera massima. Pascu - stop - find balance, step-stop - find equilibrate. E accussì sei volte! E pùa strippu nantu à u culmu! Fù cusì tentatu di chjamà u neurologista è dicenu: "Sapete, ma u nostru zitellu hà digià falatu!". Avà Danya ùn si va, ellu andà. È à a sera cunghje nantu à l'appartamentu per chì u nostru babbu ci si chjama di crede un carburante prima di passà a lettu. Cum'è un aeroplano, prima di vultà, cuts circles per l'aeroportu è crede u carburante.


A lavaturina soffre u più.

U figliolu ti piace à ghjucà cù bundeddi: tira, catches, corre dopu. Ci sò assai, e formi differenti, culori è texturi. Hè assai piacevule à pruvà spirimintà i piloni in a lavà. Perchè, prima di avè principiatu, verificà per vede s'ellu ci hè qualchì ghjocu di Danechkin. Eghjone ghjocosu, sali, timpiezza, squeaker machines. Un ghjornu spéciale per ellu hè di spurtà cusì una scrivere in un bagni cù l'acqua. In regula, ùn anu micca guadagnatu dopu à quessa, ma un miraculu di a produzione chinesa m'hà cascatu. Una volta à u fondu, a machina cuntinuau a chianciri cù l'estensioni di u bagnu, è solu u so sonu diventa più propiu sottu à l'acqua. Quandu mi aghju sguassatu, ella still continued to move and sing. Staiu in scattu! Ma a maiò parte di tuttu ciò chì mi piace di qualità di passione chì u mo figliolu prende fora, si devenza, è poi ponu turnà ogni tipu di cosechi à i cuntenenu varietà. Quandu sta passioni a visita, avemu l'uppurtunità di cunvince Danya per aghjunghje l'infurmazioni sparpugliati di u designer à u saccu. A cosa principal hè di catturà u mumentu!

Ci sò e cose di i zitelli chì i parenti sò grati à i so inventi.

Amiamo u cradle di miracle per a malatia di moffuta. U nostru figliolu hè una longa cultivata. Ma siccomu quandu s'attavuta in u megliu, da per u suli di u ghjornu, quandu avete adurdinà rapidamenti, seguitemu à dorme. Quandu i so gammi cuminciaru à restà à u muru, l'aghju pricatu, è avà sò cullate. A vista hè divertitu, senza chì u cradale in nessun modu! Ma un mutivazione-canguru hè inacceptable per noi. Mi pari, allughjatu in elli, u zitellu pigghia un pose antinaturale, chì ghjè dolci per a spina.


Per mè, u figliolu hè u simulatore chì aiuta à mantene in forma.

Sò statu assai furtunatu. Per a gravidanza, aghju guadagnatu tante parechji kilogrami ch'e avianu bisognu. È in u partitu perde più di l'aghju avutu. Allora aghju pacatu dopu durante l'alimentazione.

Ma cunziddiamenti chì u figliolu criscava rapidamenti è hà guadagnatu u pienu bè, diventò per mè stu simulatore chì aiutau à mantene in forma. Prima era duvutu esse misu, risuscitatu assai, è mustrau tutto ciò chì ellu mostrà a curiosità. Allora accuminciò à movimentu attivu, è aghju tentatu di mantene cun ellu. Quandu mi pare erettu di l'alimenta, mi scistiava chì quì si mi pezzu.

Ma hè cusì accadutu chì aghju persu a perdita di pisu ancu più. Ùn aghju micca nisun tempu, è vulete di andà à salone di fitness è bellezza. Aghju participatu novu in u spettaculu "Ice Age". Quist'annu, tutte e guadagnà di i prughjetti passati sò riuniti quì. Cusì per mè, l'iddi fisicu serà nantu à u ghjacciu. E mi pruvatu di spenniri u mo pranzu cù a me famiglia.


Sentu ellu periculu in u celu di u zitellu cù a ciuci è i cimi nervi

Tutti l'infurmazioni nantu à i zitelli sò ricunnisciute assai. Quandu mi senti chì in un locu u zitellu sperendu, tutte e ghjornu. Da u sensu chì per e grande ùn aghju micca l'uppurtunità per tutti i zitelli chì pacenanu, aghju una maiurezza di rispunsabilità per u mo propiu figliolu. E pruvà per fà asempiu comu cuntenutu. I stasi quasi cielu è cileggi di nervu per sente i periculi posseddi è di prublemi chì anu amenacatu. A cosa hà cambiatu in psicofisica è in relazione à a vita. Questu hè riflettatu in my roles. In u primu ghjucu, dopu à u decretu li ghjucava ("I Jocs Reale"), a storia di Anna Bolena, chì hà datu un figliolu da u Re Henry VIII, è tuttu ciò chì hè cunnessu cù a so, sonò per mè un imprevisu, in una nova manera. Aghju avutu l'altri emozioni, perchè iu digià cunnisciutu ciò chì significa di esse mamma è esse rispunsabili di u zitellu.