Secció di Makario Jimenez di mudelli in u podju, è hè logicu - hè l'estiu prontu!

I simani di simani in Messicu sò raramenti coperti da a stampa europea, per qualchissia perchè a moda latino-americana si esiste cum'è in parallella è "un piso sottu". Eppuru chì i so rapprisintanti sò cunnisciuti in u modellu di l'impresa è ancu parechji volti sò populari micca solu trà "morti mortali", ma ancu in l'astri, o (curiosamente) critichi di moda.

Unu di i pruduttori mexicani più famusi hè Macario Jimenez (Macario Jimenez), frà i clienti di quale ci sò assai famose. I coleczioni di sta designer anu un spiciale, solu u so propiu stili, chì, apparentemente era una consequenza di a scola italiana - Jimenez hà studiatu in Milano è travagliatu dapoi qualchì tempu. I travaglii di u disignu, da una parte, sò assai Europea, è di l'altra banda, sò imbueddi di u coru unicu in Messico, grazia speciale è libertà peculiarità di i sustanti.

Quì è questu tempu u couturier prisentatu à l'audienzia i mudelli in quale a donna pò stà à sente è vistutu è strapata à u listessu tempu: i vestiti trasparenti da a materia uruguaiu, dimostrau l'especettori tutti i delights of the mannequins. Sì, per vèstinu questu si permettenu senza chì una stonda messicana ghjuvellina o assai liberata - Rihanna, per esempiu, o Madonna ...