Chì si u me maritu spiazione di cura?

Tuttu u passatu in u megliu modu, avete truvatu u mo amatu, anu inoltriamente toccu un casu, hà datu à i zitelli. E ogni cosa pari avà bè. Avete micca disputa, avete un bonu salari, ùn cambienu u vostru amori, i zitelli vosci fà felici. Ma qualcosa di u so cumpurtamentu hà cambiatu. No, ùn ùn hè micca offentate, vene un salari per a casa, ma u sensu di alerti ùn vi micca. Eccu. L'affare per ogni donna, u sensu di l'inutilità, u sensu di friddu. Dopu un costume di sera e hyperbobulizante, una donna in cunghjettu spetta sopra u so cervu, è forsi l'amava unu, affinchì questu pudite succede. Ma ùn hà micca truvatu l'altru? Chì site aghju fattu u malu?


Avemu per esse di i prublemi

In fattu, cum'è in qualchì altra situazione, ùn avè micca in pettu immediatamenti. Forsi u vostru maritu hà simpaticu o prublemi à u travagliu. Eppuru, chì sò peorissimi? In questu casu, hè necessariu di parlà, saperà a ragione. Forsi i vostri amarsi omu necessanu di parlà, cumparate cun voi, è site u so sustegnu è una ricumpensa. E forsi u vostru maritu, per contru, ùn vole micca fà sparte à voi u più sordidu. Sì, sì. È ùn vi maravigghiate. Hè sicretu. A maiò parte di l'omi è usati per risolviri prublemi nantu à i so propiu è, in cuntrastu, da noi donne, certe volte per esse espressione, per sparte a so dulore, pare micca inaccettuli.

Bellezza interna = bellezza di l'esternu?

L'altru prublema si u vostru omu viaghja bè è travagliatu, è cù a salute, ma ùn avete micca l'attenzione debbuli d'ellu. I fiori sò duie volte à l'annu, per un anniversariu è l'ochju di marzu, è parechji ùn anu mancu unu. Ùn un solu pezzu, senza una parolle calza, un oligone superfluvule. E veru Isex diventenu un scontru, cum'è dichdiarmenti, di l'abitudini. Chì chì in stu casu hè a donna chì? Vogliu parlà, parlate. Oghje, e donne facenu fora di u celu è ponu dì à u so maritu: "Darling, perchè ùn voce di fà cum'è cumplimenti? E ti piace à mè? E sò bella? ", È simili. Hè assai probabbli, questu ùn pò micca portanu à u risultatu pusitivu. Hè improbabile chì un omu vi contaraghju, chì ùn ti micca amatu o chì site male. À questu puntu, hè necessariu "includinu" a savana feminina chjamata o ancu u dirittu di ùn dì micca, astuzia. Prima, pusendu davanti à u speculu è andate à a rifarenza, francamenti dicinu, vi vede in a rifarenza a tuja, una bella bella, una ragazza chì u to maritu hà assai amatu tantu. Qualunque donna rispettava è amatrice, hè simplificatu bisognu di sempre bè. Anchi in casa. Ancu dopu à deci anni di cunvivialità. Una bella bracciale di cordone è un novu vestitu eleganti ùn mai ferite à nisuna donna. Creau, ùn importa ciò chì era quì, è ciò chì dicenu, ancu quandu, in un mondu mudernu, una donna hè in nisun modu inferituale à un omu, un principiu forte ùn ùn hè micca ghjustu in i zitelli. In altri palori, in l'omi, nimu hà tombu quelli cunzunanti chì avemu tutti sintinu. Pamper yourself è facenu un omu disgustatu! Cridite à mè, chì tù ti piace!

Quante assai donne ùn sò micca monitoratu, motivendu chì i zitelli, vita, ùn ci hè nimu. Eppuru dunque, si si li piaci, hà bisognu di percivarà è adammu u tipu chì ghjè. Ghjè una donna, hè ridestu è stupidu. Allora scapparu di grassu, avemu per andà in i cortini è l'attrachju grassu in un locu di a casa è di maravigghiari, è per quessa hè questu u maritu cusì ammirazione di i bretetti strufinati in u bikini chì hè indicatu nantu à a TV?

Un pocu carino

In più di bellezza esterni è grooming, ùn si scurdanu è amparà u cumpurtamentu. In i cundizioni di a vita domestica, spiecemu spessu di a manifestazioni di ogni sorte di carizza è a tendernessità, ma l'esigemu i stessi omini. Sò i zitelli adulti, quantu masculi è forti ùn anu parechje. È ogni zitellu averia bisognu è cura. Ùn hè surprisante chì una donna ùn stà per dà à u so maritu, u peghju, ella sempre taglieghja sempre, chì u so maritu ùn vulerà micca dà à nunda in ritorno.

Spessu, avendu statu maritata per parechji anni, a coppia hà ancu un sensu di passione. A vera vita di l'ordine si mette cun u ciumi. Portanu una petite varietà per a vostra vita intima. Un omu ùn ùn piace experimenti in sessu. Questu ùn significheghju micca chì avete bisognu à curriri in una buttrega di sessu è cumprà nisun cumpresi incomprensibile è caru. In fatti, tuttu hè assai simplice. Lasciate i zitelli per i missiavu, pigliate una vacanze è ne passanu solu. Cambiant l'ambienti ùn solu permette di rilassate è di restà, ma dinò di vede à a vostra rilazioni cun una fresca è fresca. Ricurdativi prima, dozamuzhestva? Caminavanu intornu per ghjorni, corse cun u so maritu avanti per una data, basgiò tutta a notte sottu u celu stellato. Allora, chì hà cambiatu? Dìcimi, anni ùn sò micca listesse, i zitelli, travaglià. In fattu, in parechni manere noi noi noi avemu creanu problemi è fà a nostra vita è a vita di l'altri grizzu è mundani. Ùn hè vale a pena per creà una regula per sè stessu, per esempiu, ogni sàbbatu per a sera, o un altru ghjornu, camiate cù u to maritu in a notte di a so cità, cullita in un café cozy o à fà una buttiglia di vinu in casa è si cunfundanu l'altri. Fate sèmpiu, un pocu curnutu, felice. E amate à voi stessu. Omi anhienthje. Sì un omu ogni ghjornu vera à prossimu, ùn hè micca una sira tonna, abbattante, ma una donna beni pruduttata, amatrice è amante, ùn hà cunfunniu chì u paganu.

Affiche donna! Malgradu tutti i prublemi chì ci circani, a fatigue, a vita di u ghjornu ... Senza sempre di ricurdà chì no femiciu.