Vale a vultà à a relazione antica?

Quandu dicenu: "Nunda cosa eterna!". È ùn importa micca quantu sona tristi, una tale expression, sometimes attaccati à l'affari di u core. Hè per quessa chì in a vita di parechje parechje veni un tempu quandu a so rilazioni hè venutu à a fine. In regula, ogni parting hè più difficili di tolerà u sessu fair. Qualchi parte di ghjudicati avè a soffre, vive cun illusions è tormenteghja cun pensu chì forsi, questu ùn hè micca a fine è tuttu darà tornu à u ritornu in u locu. Quarchi cosa hè cumu u travagliu. A vita duna una più capacità per pruvà tuttu da u scarrà. Hè bisognu di vultà à l'antica rapportu, "passendu à u listessu rachjate" è da pruvà rinviviscia in u locu duvore chì u sensu si distrugge? Allora, a cunveglia nantu à u tema francu nantu à a cola cù u "cuncepimentu broken" è ciò chì pò vene da ellu, dichjaremu apertu.

Cause di la distanza.

Avete spartutu, è vi vede l'illusione chì forsi, ogni cosa puderia esse diferenti per voi. Hè per quessa, per supòttile, posete e vostre aspittà nantu à quale pò sempre esse tornatu. E se tu (o ancu i vostri dui) avè sentenu, cumu micca per sognà? Ma prima di pinsà si valute da vultà l'anziani relazioni, avete bisognu à guidà da a mutivu d'avè scumpete. E tali mutivi, com'è regula, assai. E anu da pudè sparte in innocu, chì in u tempu hè faciule d'oblast, per surviglià, è quelli chì abbandunonu una marca prufonda in u cori, per un longu tempu stallatu in a vostra memoria. In u primu casu - se rivolta, cum'è per dì, stupidu, ùn capiscenu tutti l'altri, ghjilosu senza raggiuni, o hà fattu per un petit trifle, chì oghje dispende. Cù questi mutivi, pudete facilmente stallà, i crucà in tutta e cose accumpuscule tuttu cù u vostru scu da scarra. Ma ci sò ancu questi mutivi di u difettu, chì ponu influenzallu assai in a vostra rilazioni ancu da a riconciliazione. Sò quelli chì riferenu à quelli fatturi chì partenu una "cimi scarica in u cori" di unu di i partinariati è sò assai difesi di dicenu l'addiu. Per esempiu, u vostru ex novio, chì vole à riprincià a vostra rilazione, cresce e traditu di voi (perchè una volta), hà risuscitatu a manu in contru, morale umilità è cusì. Hè una di sti raggioni chì hà fattu per piglià un passu rispunsevule è dì micca à sti rilazioni. In questu casu, hè necessariu, prima di tuttu, per pinsà di u vostru avvene vicinu à sta persona. Dopu tuttu, ùn hè micca un fattu, dopu avè cunghjunatu cù u vostru ex, vi cuntarà novu a sti cuntrarii à st'offerti annantu à voi stessu. Ricurdativi chì e persone raramente cambia e se era cusì, hè pussibule chì questu hè successu. In una parolla, se sè cunsiderendu l'opzione di sese o micca necessariu di vultà à questu quì, cunzidiate questu attentu e ricurdate ciò chì esattamente causatu a vostra separazione.

Comparare e cose.

Se ùn avete micca decisu sempre, vultate à u vostru ex novio o seguite ignurandinu, pruvate una lista di tutti i so qualità pusitivi è negattivi. Dopu tuttu, sapete l'espressione: "U paperarà chì fermerà tutte e cose", - perchè ùn vi scuntene? Pigliate una carta di carta, scumpigemu in dui columche: in a prima scrivite tutte e cose (indettate ciò chì esatta ciò ch'elli viaghjanu), è in u sicondu - i minusitati di u vostru ex novio. Poi mette sottu à u pillow, è in a mane, in un capu novu, leghjite tuttu. Di sicuru, pudete dì chì invece di ciò chì pudete fà una muntagna. Ma ùn duverà micca nunda, perchè hè nantu à u vostru futuru, in quale vulete vedà vicinu à voi un omu dedicatu è amatu. So lèghje chjosi è minuses, è fà per sè stessu una cunclusione generale, per avè necessariu di vultà à l'ex rapportu. A strada, scurdate di ciò chì erettu in amore cù questa persona è quantu hà sappiutu à amparà è scopre. Ricurdativi chì chistu significa assai è certamenti avete aiutu à decisu chì fà.

I termini decide assai.

Chì hè u terminu di a vostra vera rapportu? A simana, un mesi, sei mesi? Chì pò dicu: ùn avete micca scuntatu à truvà in quellu periculu di pezzu chì "mediu d'oru" perchè i ciamati viranu è "respira à l'altri". E forsi ùn avete micca avè una chimica o solu ùn hà micca tempu per ellu. Ma in ogni casu, sicuru, pudete ritornu à sti rilazioni è pruvate à custruiscia torna. Eppuru si avete agitu per un annu, duie, cinque ... è parted, crede à mè, ùn hè improbabile chì qualcosa cambiassi s'è tornu. Se ùn avete micca u tempu adaciu per fà u vostru amori, ùn hè micca sensu per stà cun uccisu novu, perchè puderanu torna una volta crack. È a seconda volta questu sarà più più dulurusa.

Live senza pensà à voi ...

In un vinu pegatu, una costura hè sempre visuvule, ancu s'ellu avete a cola più efficace per ocultarla. Hè esattamente ciò chì passa in relazioni trà e persone. Va duie volte in u stessu fiumu, u casu, sicuru, noble è, cumu dicenu, pruvucatu, ma a parte di risicu ferma sempre. Hè bisognu di ricurdà. Pensate à quessa, forsi ùn avete micca rinviatu à u vostru ex novio? Dopu tuttu, vivendu l'illusione chì pudete piglià tuttu da u seccuvolu tentativu, solu simpaticamenti hà da voi l'occasione di scuntrà à quellu chì hè vera, cù quale tuttu pò esse u primu tentativu. Pensate, forse ùn avete bisognu di retrocede à u futuru, ma vale da cumincià à principià una nova vita (scusa di a tautologia) da una nova pagina è cù l'amore novu!

È cunsiglii per fraccionarii: ùn turnate micca quì chì hà digià statu rimuzzu, perchè puderebbene succede à voi, è a questa sarà più più penosa, è a cicculata da ella hè più profonda. Sìate degnu di u megliu! Dificulente à amà è esse stimatu senza esperimenti, ripetizioni è tematiche "numeri dui", chì, ùn hè micca improbable, pò darà un cut-off. Vive u futuru, micca u passatu è esce fora di a to cresce ilusione innecessa chì ti daricci à u vostru ex novio è anziane relazioni cù ellu! Bona furtuna!