I celu di i zitelli per i genitori

L'apparenza di un segnu zitellu in a famiglia per u vostru primu babbu hè un veru shock è una rivoluzione in a so vita. A menzione, u primu zitellu si prisenta i celesti piantanti per i genitori, perchè a vostra attenzione ùn hè diretta solu à u so unicu. U primu, un fratellu nascente, o fratellu hè perceivedu per ellu cum'è un ghjucatu ghjucatu, chì pò esse tuccatu è pudete raligrarà. Ma qualchissia u tempu passà, è avete a nutà chì u zitellu annunzià parechje ghjalidacciu infanzia pè i genitori. Serà cunnessu cù u fattu chì avete bisognu à pagà più attente à u zitellu natu in prima, per ellu.

U più chjucu u vostru primu figliolu, a manifestazione più putente è evidente di capuzuzione nustrale versu i genitori vi trova in ellu. Certi picculi spedinu aggressioni versu u zitellu. In ogni casu, anu da tuttu in annunziate u so impurtante negativu nantu à ellu, chì l 'hà priva di attenzione.
I celi di i zitelli per i so parenti è una cosa assai insidiosa. Hè pussibule chì u vostru primu figliolu cumincià à imitate l'abitudini è l'azzioni di u natuvulu per verificà chì sì ancu l'amore. I ghjilosi di i zitelli per i genitori pudarete esse manifesciutu in l'urinazione nova di volu, i succhiuzzi di duie, constant whining. U mutivu chì serà guidatu da hà attraversu a vostra attenzioni.

Ùn ti precule per un tali cumpurtamentu. Ùn apparinate micca a punizioni per spugliatoghji umiti è robba. A faccia di tutti i fatti chì ellu ci hà di ghjilosu per i so genitori, è ch'ellu soffre u mancu d'attenzione.
Hè impurtante ùn scurdà chì e ghjilosu di i zitelli à i genitori hè a reazione protettiva di u primu figliolu à l'aspettu di un avversu in a casa. Allora hè megliu per fà tuttu in anticipu per chì u to figliolu ùn hà micca un capuzzu infanzia per i genitori perchè un fratellu nascente, o fratellu.

Pruvate, quantu sempre pussibule, per allora u tempu per i vostri ghjilosi. I celitièvuli di i zitelli à i so genitori ùn si si manifestazione cù un vigoru rinnuvatu, causannu l'ansietà per ellu è per ellu, avete spiegà à u zitellu more anziano chì avete sempre l'amà. Confirmate cusì cù i vostri atti è i atti.

Eccu uni pochi cunsiglii per assicurà chì e ghjilosu di i zitelli à i so parenti ùn sò micca forti è hà trasmessu prublemi rapidamente cù u vostru primu figliolu.
- ricordate chì u grandi valori per u primu figliolu sò situazioni di vita famigliali. In u nisun casu ùn privanu micca u primu figliolu di i so cori familiale: cunti, jucuri, camere. Se avete dittu un contu di fata per a notte, ùn eseguite micca di fà cum'è avete prima. Observe a tradizione familiale è familiar è e cunnessione cù u primu nascit, è, se possu, dà u percorsu solitu à l'avvenimenti in a vostra casa.


Ùn vi scurdate micca di u fattu chì u zitellu maiò hè un omu. Solu un pocu di più tardiu.
Inoltre, i ghjilosi di i zitelli per i genitori pò esse risposte se cumparenu per imponenu altimani di dumandesi à u primu natu chì ùn pò micca capisce è rializaranu. Ùn a forza micca in u cantonu cù frasi chjassi cumu: "Ùn toccu, ùn tocchi micca".
Fugerà ogni manifestazione di amore per u vostru figliolu più grande è rispose à u listessu.

Sì i ghjilosu infanzia per i genitori tene acquistenu un caratteru manicurà, è u zitellu ùn sarà incontrollable, da pruvate à cambià a so attenzione à qualcosa cosa. Per esempiu, dà un sensu di funziunarii e atti ch'eddu fessi. Allora u figliolu più grande sera a bisognu di voi. Ùn agisce micca à u principiu residuale à trattà cun ellu. In seguitu l'entende, è i ghjilosi infanzia per i genitori aghjunghjenu ancu un lodo di offense contru à voi.

Pruvate di sparte in tempu cù u vostru maritu, chì passanu cù i zitelli. Quand'elli dicinu, duie zitelli - dui genitori chì ponu sustituì l'altri. Quandu u babbu, per esempiu, hà da passà u tempu cù u figliolu maiò, camminendu cun ellu in u parku o circinu, a ghjente di l'uélinu versu i so parenti s'infederà. Hà capisce chì avemu amatu u nostru genitoriu cum'è prima di u sicrittu figghiu.

Fighjate u vostru figliolu maiò o figliola chì ghjè accaduti adulti è pudete fà ciò chì u so frateddu o so fratellu più chjucu. U fattu custituiscenu più di fiducia à u zitellu chì ti piace è apprizziate. Allora i ghjilosu di i zitelli per i genitori passanu à pocu. Cumenzà a sentir cum'è u vostru assistente è cuntene da averia da u natuvulu.

È, finu à l'ultimu, avemu nutatu chì a ghjilosità di i zitelli versu i so parenti hè un prublema solu suluzione chì puderete risolvi nantu à u vostru propiu. Avete pacienza, è tornerà per voi grazie à i vostri figlioli.