Storia di Dolce è Gabbana

Una unione di ricchezza fabulosa è a storia di Dolce è Gabbana hà cunnisciutu da u mondu sanu per più di vinti anni. Cuntentu dui "re de moda è stile", sicuru, in a capitale di moda di Milano, ma sò ghjunti in modu diversi.

Per pudè dì à a storia di Dolce è Gabbana, hè necessariu di qualchì parulla nantu à a biografia di ognuna di i famusi disinfettati, chì parechji fanni di "haute couture" sinceramente cunzidenu una sola persona.

Storia di Dolce.

Dumenicu Dolce nasciu in Palermu u 13 di austu, 1958. U so babbu Saveriu era u patrone di un stilu studiu induve a famiglia sana hà travagliatu. Hè assai perchè u zitellu hà prestu à prestu a cuscuglià, è da l'età di sei avè ottinutu a qualità chì i so parenti in affettu di chjamà "paganini pocu". U zitellu piaciu assai l'artighjanali di l'artighjanatu, ma a pruspettiva di costura di pienza di pienghje per u lugundu mafiusu è i vestiti negra per e so veduvi ùn l'hà micca cuntentu. In modu, l'altri ordini di a Sicilia cunsirvirsivu era raramenti. E l'edizioni brillanti chì Dominiciu cascò nantu à e mani, hà pintatu u mondu in culori completamente distinti - novità, fantasia, haute couture. Hè stata fattu di nordu à Milano. È quandu u zitellu ghjacia 19 anni, andò in questa cità.

A strada di Olimpu di moda era spined. Dopu à i corsi, per u pagamentu di quale tutte l'economizammu foru passati, u zitellu hà stallatu cum'è assistente per un fatta milano atelier. Uni parechji anni ùn hà micca ricevutu u so propiu ordine - hà travagliatu solu per u patrone. Era di a Regione Veneto è hà amatu per aiutà i so paisani. Unu di elli attraversò l'atelier threshold in u 1980 è guadagnau u status di una mascota. Stu zoppu è parlante era chjamatu Stefano Gabbana.

Storia di Gabbana.

Nascìu Stefano Gabbana in Venezia u 14 di nuvèmmiru di u 1963 in a famiglia di una tipografia di travagliu. Dopu da a zitiddina Stefano avia assai piacevule à u disignu è graduatu da u dipartimentu di gràficu è u disignu di l'arti college in Monza. Doppu un pocu tempu, s'hè rializatu chì u mondu di a moda ci era assai attraversu di dibujaru, è andò in Milano. Ci era questu chì a festa storica di i disinfettori di moda fubbe realizatu.

A cunthele di i Gemini.

In inizialmenti, u ghjovanu in istuato ùn hà micca vistu Domenicu, ma prestu chjamatu cusì chì i dui amanu a stessa cosa - l'arti di u barocu è i filmi di i neo-realisti italiani. In ogni casu, l'attrici di quellu tempu hà intesu più com'è mudelli ...

Quandu Stefano fù pigliatu in l'esercitu, Domenicu urientatu cun pacienza. Avè guadagnatu u valore, dumandò a benedizzioni da a so mamma, è avvicinà cù e parolle: "Sò gay!". A me mamma hà comprinniru tutte cù a so sorpresa, perchè porta a felicità in u primu postu.

Appena Gabbana hà tornatu da l'esercitu. È digià in 1982 l'amichi fondonu u so propiu studiu. Dopu un pocu tempu, avendu colti parechji specimmenti di vistita, ottene un mostru di a prima cullizzioni, chì si prisenta casi dui docghji curiosi. Per sta simbulu, futuri disinfettori di a moda anu bisognu di piglià prestu soldi. Questu hè a storia di scavalca in u mondu di a moda.

U stilu chì cambiò u mondu.

Pigliò un pezzu di sperimenti senza dì. I pruduttori di a moda sapia ciò ch'ella li piace: robba stretta, tessuti elàstici, colori brillanti. Ma hà pigliatu u tempu per fà cresce u so propiu stile incomparable. Dolce è Gabbana sò artisti veri, chì a so inspirazione alimenta u mondu sanu. L'impetu per a creazione di a prima grossa cullizzioni era l'annunziu vistu in Sicilia, nantu à quale era una donna nuda frappuna in un mantellu nìvuru. E, grazia à una reunione nantu à a strada cun una chica guidata nantu à una corona di un Dalmatinu, nasce una seria sana di tessili cù stampi per pesti di animali. Allora elaburà capelli di pelle falsi, è ancu i prudutti, dipinti sottu una zebra è un tigru. Lingerie in generalu hà pussutu ghjucà un rolu impurtante in u so travagliu: pusau nantu à a robba, hà turnatu in un stile d'oz. Cridendu intrusivamente in u mondu di a moda, Dolce è Gabbana, u so simbulu principalu, scelta a sexualità rapida, trampling the unisex boring, l'era di a moda muderna. Fighjenu cunclusioni summamente inzucupabile inveci: ponti maghi di ghjira cù i pantalon bianchi, mutini di u ghjocu nantu à u corpu nùmanu è vistiti trasparenti cù un brutta negra.

Tutte case in Milano sò in modu vain offerte a cooperatura di diseggiani, ma difendonu a so indipendenza. In u 1985 anu invitatu à l'exhibitu "Collections of New Talents". In tempu, a marca "Dolce & Gabbana" hà hà guadagnatu a famiglia di u mondu. Dui anni dopu, i partenarii in u centru di a Milano aperta un grande salone. Ancu, sò diventati i primuri cunsultatori in a casa di a moda di a Moglie, inizialmente sta post era tenutu da Versace è Montana. Oghje in 1990 u volumetru di cumpagnia hè 66 milioni di duni. E Boutiques s'aprì in tutte e cità famose di u mondu. È i diseggiani ùn spicceri micca di pruvà: anu produttu swimsuits, lingerie, vestiti di cunnessione, cumpunenti, vigili è perfume.

À u tempu, i disegni di a moda fù scritta per celebrità. U primu di elle era Madonna, era in 1993 hà urdinatu da i disinieri 1500 tracesu. Naomi Campbell ùn solu ùn hà dimustratu a cullezzione d'italiani, ma ancu hà amici cun elli. I vistimenti di i diseggiani sò soprattuti da Kylie Minogue, Whitney Houston, Monica Bellucci, Nicole Kidman è Demi Moore.

In u 2003, una nova aranura hè stata suttutta sottu a marca "Dolce & Gabbana" sottu u nome "Sicile", chì a face era Monica Bellucci.

U sicretu di successu.

Prima di tuttu, hè cundutu per l'atmosfera di l'anni 90, quandu un omu, senza scurdà a so carrera, cuminciò à dedicà più tempu di restu è pasculi. Quandu a moda generale scorcia in codici di vestiti indiati, chì include retro, folk, sport. Quandu e donne anu vulutu passione è sexy. Hè a combinazione di sti fattori chì dani nascita à a moda di Dolce è Gabbana. I so clienti principale sò persone forte, e persone chì evitenenu tutti i schemi è i cunvenzioni. Brightness hè a parolla chjave di Dolce è Gabbana, è l'inimicu principale hè un situ. Malgradu u fattu ca prutege assai attenti à i pratiche tradiziunali, a maiò sò i so prudutti sò dritti per i zitelli. Ùn era micca à nimu chì i so amichi chjamà Dolchegabbnata, perchè sò assai simili è di listessu tempu assai diffirenti.

Storia muderna.

Quandu sò stati una famiglia, è avà sò solu l'imperu di moda. Parechji anni fà, in a primavera di u 2005, Dolce è Gabbana spiravanu, allughjendu u puntu di a so storia di amore, ma micca a cooperazione di moda. Oghje still working together and the fans of "Dolce & Gabbana" ùn pò micca imaginate u so vestitariu senza capelli cù questa etichetta!