Varianti di a spluta di propria dopu u divorziu

In e cundizioni di sviluppà una econumia di u marcatu, e prublemi di proprietativi si sò più cumplate nantu à l'anni. In casu, a lege dettagli claramente a pruprietà di a prupietà. Un prublemi assai urgente sò l'opzioni per dividiri a pruprietà dopu u divorziu trà i dui còmpie. Inoltre, a situazione hè pussibule di a divisiona di pruprietà, quandu unu di i cungombru esprimi u desideriu di dà una parte di a pruprietà à i so figlioli o, per esempiu, per pagà a splutazioni cù i so dete personali,

Quandu u procedimentu di a divisiona di pruprietà prima puderà di definisce u so regimenu lege. Sicondu i norme di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa, ci sò duie opzioni per dividiri a pruprietà di i cagiuni: in termini legittimi è contractuale. L'ultime puderia cuntene elementi di u regnu di pussibilità separata o legale, ecc.

A prisenza di un cuntrattu matrimoniu trà i cômagi li dessi l'opportunità di determinà relazioni di a propriate basati in circustanze specifichi è interessi. In ogni casu, l'statìstici legumi ponu vede chì u regulu lege hè più generale. Hè appiicata quannu u cuntrattu matrimoniu ùn hè micca cunclusu o prupone un regimu lege per una parte di a prupietà. U regime di propuneru cumuni è ancu ricunnisciutu cum'è un regimumu lege. U cuncettu di "proprietà cumuni di i cònjimi" implica chì i dritti di i pruprietà è di i patrimonii, chì sò acquistati da e coseci durante u matrimoniu.

A famiglia di a famiglia senza regula statale di u matrimoniu ùn crea micca una unione cumuni di a pruprietà. In questi casi, ci hè una pruprietà cumuni di parte di quelli chì l'assi cumuni è eranu acquistate propiu. Allora e ragiunità di prublemi trà e persone sò regulati da leghje civile, è micca di legenda di famiglia. Sì a divisioni di pruprietà trà e persone cunevitanti senza a ristazioni di un u matrimoniu dispunevule nantu à a divizia di i so prupietà, è se nisun altru regnu di sta pruprietà hè statu stabilitu trà elli, esse risoltu ùn sia sottu à a Famiglia ma da u Code Civil di propiu cumuni.

Se u matrimoniu hè statu dichjaratu invalidu, u casu di a matrimoniu hè annullatu. Questu hè ancu appiicatu à relazioni ghjuridichi trà i prupietari propiu. Allora a pruprietà acquistata in u matrimoniu hè o cunsideratu invalidu o hè ricunnisciutu com'è appartenenti solu à u cô spamante chì l'hà compru, o hè ricunnisciutu com'è u pruprietariu cumuni. In casu chì unu di i cagiuni in u mumentu di u matrimoniu ùn sospetteghja micca a invalidità, a ghjuridica pò esse rettitatu i diritti cumu si a divizzione di a pruprietà acquistata in un matrimonu legettu hè succidutu. A proprietà cumuni di i cagiuni hè divisu in meza. In stabilimentu di tali bè, sò ricunnisciuti com'è parità per i dui maritali, salvu, per suprattuttu, un cuntrattu hè cunclusatu trà i cô còmiti.

Hè mpurtanti nutà chì u tribunale pò esse revucatu u principiu d'igualità di e cose in i divisioni di a prupietà. In questu casu, a parte di u cantu pò esse crescita per u benefiziu di i minori minuccioli vivenu cù ellu, è dinò per a so malatia, invalidità, etc. Una diminuzione di a parte di unu di i cagiuni pò esse justificata per una dispunzione irracionale di propuneru cumuni, senza accadute l'ingudu per una ragione ragiunata è ecc. Un tali retirazzioni di u tribunale da u principiu di l'ugualità di e cose avissiru sempri motivatu è ghjustificatu in una decisione giudiziale, altri casu sta decisione pò esse annullata.

In casu chì in u matrimoniu unu di i cagiuni ani cura di i zitelli, hà guidatu una famiglia o à l'altru, è à u listessu tempu ùn puderanu micca un ingiru indipendenti, a ghjente hè divisu indipendentemente trà i dui cònjuni senza chì u cuntrattu annunziale entre allughjenu per tuttu. U règimaghju di a pruprietà cumuni ùn hè appiecatu à a premaritezza, una pruprietà ricevuta da qualsiasi cungombanti per eredi o cum'è un rigalu durante u matrimoniu è per articuli di usatu ndividuali, senza beni di luce. Ogni cuma cù u so propiu di modu indipendenti è ponu disposti liberamente è l'utilizanu. Sta pruprietà ùn hè micca cunsideratu quandu anu da calculà e cose di e cose è a rùbbrica di propiu cumuni.