Nutritura propria per pèrdite pisu

U sistema di nutrimentu ghjustu - una guaranzia di benessere è di salute
Semu sicuru, in u futuru, l'umanità averà inventà una "pillola màggica" chì ci permettemu di manghjà tuttu ciò chì vulemu senza rischiare pisu. I sogni, i sònni ... In ssu mentre, noi, donne, è parechji di l'omi, necessitebbenu aderenti à a dieta dritta per a perdita di pisu.

Ùn fate micca a voglia chì e prumetteghja a perdita di pesu curretta rapidamente è senza danni, cù l'aiutu di dispusitivi miraculari o di pillettes. I pilloli ùn anu micca una panacea per u pesu di più. Perchè culpisce u nostru corpu, quandu hè abbastanza, solu per observà i principii di nutrimenta propria. Sicura chì questu hè micca cusì simplice quantu pari, ma ancu cù l'approcciu propiu è una gota d'imaginazione ùn hè micca ghjustu difficultà.

Socrati nun avia ghjustu quandu ellu disse: "Ùn no viranu per quessa, hè quellu, ma manghjaremu per vive". A persona hà u dirittu di gudirà e cose fatti dispunibili, ancu l'alimentariu. Dunque, per a basi di l'articulu, pigghiarru una altra espressione: "Nuddu hà da persuada a misura nè in l'alimentu nè in nutrimentu," Pitagora. Quale, siddu nun l'antichi grechi, forti è valentia, connoisseurs di l'alimentarii rilassati è e donne, i fundatori di a medicina, sapendu nutrimentu propiu?

Per appruvà l'alimentu è perdà u pesu à u stessu tempu, si purga à i 5 reguli dietetica di basa per a perdita di pisu:

  1. Tutti presti nantu à u nostru attività da dumani. Quandu si svegliate, mentre chì tù stai rifurmiu, puderete fà u vostru capelli - oghje hè u tempu d'abbandunà. Ciò di culazioni? Sì, à l'infernu cun ellu, quantu manghjate, u migliore. Ma no, querute ladies. Sì ùn avete micca manghjatu in a norma di a matina, dopu à u pranzu è in a cena, manghja à u basgiu, è ùn hè micca cusì utilmente. Per quessa, un esercitu bonu è densu compostu di carbuidrati è di prutini hè a megliu amica di una donna diluente. Inoltre, questu permetterà micca di fà "snacks" prima di u pranzu.
  2. Di sicuru, per manghjà "totus in una fila" è perde u pesu cù ùn hà micca travagliatu. A prucedura serà. Eliminate l'alimentu grassu da a dieta. Per esempiu, u porcu pò esse facilmente rimettutu da u pullastru. Eat more vegetables and fruits. Questu ùn significheghja micca chì a vostra dieta di ghjornu sarà sola di cole è asparagus, nè. Hè vale a pena un platellu di carne un poco diluviale cun una parte di saladine di verdura è una cestera di fruttu.
  3. A menziata pruvate à manghjà. U zitellu o zuppa di fette, cù una piccula cantata di pollulu, vi darà energia per tuttu u ghjornu. Pudete piglià un paru di platti à travaglià cun voi. Cutleti, purpuggi, patati frischi sò micca menu piacenu fritto, ma radicamenti differenti in calori.
  4. Alimentazione dopu à 18:00 hè preghjudiziu. In fatti, questu hè micca veru. Piuttostu pricisamente, questa verità hè calculata per quelli chì digià à 20:00 culpisce è vanu à dorme. A cena, sicuru, duveria esse a più faciule di tutti e manciari. Aduprà a vostra parte sguassate l'alimenti chì sò long digeruti da u stomacu. Hè necessariu di manghja almenu 2 ore prima di a fine. Questu permette à fà digià digià a manciata, è sarà persu, a cunsulazione di u cunfortu in u corpu. Per quessa, se si chjappanu, dicenu, à 23:00, pudete senti à viaghjà à 8 o 9 ore.
  5. Tuttu u sopratuttu hè un appendix per regule u numeru 5. E nni nni cunta una simplicità, ma micca ovvirsa per parechje cosa - cullà da a tavula prima di sentu un pocu pisu in u stomacu. U problema tutale hè chì u nostru corpu rileghjanu à a saturazioni di l'alimentu un pocu più lento è rends eu 15 minuti da alcuni u limitu.

Ùn hè ghjallacciatu per manghjate rapidamenti, stà à sente. Scuprite à risolse da a tavula cun u sensu di famu dulce, chì duverà in 15-30 minuti, observerà e règule restante, chì accunscenu ùn sò micca allu cumplate, è dopu à parechji mesi, serebbe com'è una persona completamente diferenta. Purtate pisu, chinu di forza è energia!

Menu per a settimana

L'scelta di i piatti hè veramente enormu, perchè ùn ci hè nisuna restrizioni significanti di e regule. Fighjà un menu savore è nutrizziu per una settimana, chì, cù i principii di nutrimenta propria, permettenu di perditu di pesu senza compromise a vostra salute.

Lunedì, mercuri, u vennari

A vacanze: Omelette cun pollastre, juice, sempre una insalata. Ci sarà assai carbuidrati è proteini.

A lunch: Coglia o sopa di furmagliu, pudete un pezzu di pane. I platti steamed (cutlets, stuzzichini, pollettini) sò benvenuti. I frutti necessarisi (bananas, mele, kiwi)

Dinner: stufa, frutta, zucchero. Pudete cunsigliu (arrò, triglio, pane), se ùn avete micca u colazione.

Marti, ghjovi, sabatu, Domenicu

A vacanze: Prugna, in quale pudete aghjunghje frutti, tè cù u zuccheru. Pudete aghjunghje funghi o carni in grassu à a farina. Insalata di vegetale - necessariu (u grecu avarà suitatu perfetta)

A lunch: patati macinati cun insalata è qualcosa di un menu culuratu (purpiame per esempiu). I frutti è ligumi sò obligatoriamente.

Dinner: Ideal per ioghurti di frutta. Se ùn si manghja micca - pudete un barcellu di cicculata, o a listessa banana, ligumi per un coppiu.

Crìtiche

Ilona:

"U più impurtante chì avete amparatu da u metudu di nutritura adatta - pudete manghja tutta a cosa, ma a causa di a tavula quandu avete accustomatu à fughje prima di chì senti chì" abbastanza ". In u 3 mesi, ùn sappieghja micca solu per perde u pesu da 8 kilogrami ... À a sera, Pruvate di vìviri iogurtu. Si ùn aghju missi, e vèndite per una paria saziate perfetta. U sbagliu in l'abdomen sparisci. In generale, ricumandemu d'eseguisce questi cunsiglii!

Maria:

"U scupertu era chì u corpu si satu una saturazione solu à 15 minuti. Avemu verificatu era veramente cusì. Allora ùn puderebbenu purtà per piglià da a tavula prima di sentu ch'è avutu manghjatu. Ma nunda, dopu à un ghjornu di ghjorni per manghjà assai menu diventatu, u corpu In cunziguenza: in particulare in qualcosa senza limitallu, perdinu 3 kg per misi ".