Cumu scurdà l'anticu amori, u divorziu

Ùn sò più sposi è maritare, site ferite, triste, sughjettu. Cridite à mè, ancu in una situazione cusì stressanti, pudete truvà un mezu pusitivu. I psicologiani anu sviluppatu parechji suggerimenti simuli, cumu per scurdà l'anziani amuri, u divorziu è a vita cuminciata da u scarrà.

I Psicòleggi cuntenu chì parting cun un amare, è ancu più cusì un divorziu, sempre digià doloramente. In particulare pè e donne. Vulete culpisce per ùn esse capace di salvà una relazione, per fà avete preoccupatu di u to figliolu. Pudete surtisce di questa situazione cun traumu psicologicu, o pudete - spiritually matured and strengthened. Comu scurdà u vecchiu amori è sopravvive a parting, solu depende di noi.

Cuntenevi di sè stessu

U primu cunsigliu hè di centru di u vostru travagliu. Se avete pensate annantu à cambià a prufessione, hè da quì tempu di fà facili. Comu raramente possibili, organizanu "sessioni d'autore. Fighjate da u pensamentu pesante è scurdate di u divorziu ùn avete micca successu. Ma per reduzà i pinsamenti disgrazziali à un minimu - in le forze. Ask for help from parents, even if pride does not. Parenti è amici veri sapemu chì durante stu piriodu sò assai difficiuli, ùn vi micca oculanu e vostre emozioni. A menzione si vende una visita, invita à invitati per voi stessu. Ancu s'è micca veramente a vera, a cumplicazione piacevule, intruduce è dolce - hè chì vi farà bè. Avete cura di a salute, spirituale è fisicu. Un gran mancu di cura è prublemi di a casa ùn anu micca l'occasione di attenti à l'apparenza? Ora hè u tempu! Avanzate!

Deve ricordi

Memorii di data, una prima cima, sosuli, viaghji cumuni - questu hè chì e donne spessu vicinu à u divorziu. A gioia ùn portanu micca, solu un sensu di perdita è di ingiustizia. Seranu i ricordi di i parenti passati aiutanu à vincentà l'amuri? Cusì, ùn lasciarà i memori ùn guarendu a vostra anima. Lasciate u passatu in u passatu. Ricurdativi: l'autura di tortura murali mai ha purtatu nuddu à u bè, mai, è ùn ne riceviu u salvamentu à nimu. Pruvate ancu micca di pruvà di prublemi è micca di interessà a vita persunale di u so ex-maritu. Una volta per tutti, cercate sta pagina di a vostra vita!

Rialificà i deserti

A megliu manera di guarisce un corpu rotulatu è sopravvive un divorziu ùn hè micca stà nantu à ciò chì hè accadutu è di cuntinuà a vita. Oghje spessu chì a vita di famiglia ùn ùn lascia u prugettu per interesse interessanti, ora pò attruvarà. Pruvate d'evaluà positivamenti a nova situazione. Pensate à u fattu chì avete u tempu è l'uppurtunità di realizà e cose longu di i vonsi senza pensà à cumu l'ex-marzu avà da piglià. A survivazione di un divorziu aiutà à a liberazione di i vostri migliori - un crucero di mari, un viaghju. U divorziu hè spavintosu, ma questu ùn hè micca una sentenza di morte, hè un vale di una nova vita!

Ciò chì dì à un zitellu

A vostra rotta ùn hè micca solu a vostra emozioni. Hè difficili per u divorziu è i zitelli. U cumpagnu di i genitori hè di spiegà à u zitellu corpusamente chì a mamma è u papà ùn viaghjanu nzemmula è u divorziu. Hè megliu, se ogni ghjocanu intervene in sta dialogu: voi, u maritu è ​​u zitellu. Assicuratevi u zitellu chì a partenza di u babbu ùn hà nunda di fà cù u cumpurtamentu di u zitellu (spessu i zitelli accusate d'infiddà i parenti), nunda in a vostra rilazione cambiassi. À u primu, pruvatu à sicura chì u babbu visiti spessu u zitellu.

Novi rapporti

Dopu à u divorziu, assai donne ùn sò micca prurendu per fà relazioni novi. Hè scantatu di a ripitizioni di a situazione di parting. Eppuru ùn deve micca avè a sucità maschili. Qualcosa chì puderete esse dichjarazione, avemu veramente un femininu sulu circundatu di l'omi. Ùn vi scurdate di vedenderà vicinu - l'amore pò vene inesperatu!

Perceive à u divorziu cum'è u principiu di una nova vita, in chì serebbe sia felice! A almenu hè bisognu di valutà per avè una situazione difficili, se pensa à esse scurdate sempre à u vechju amori è u divorziu. A dispensa u depressione ùn vi ponu aiutà in ogni modu. Ma a crede chì tuttu hà da migliurà è a vita sera megliu, aiutavvi à risurminà un passu più passatu.