Via Culinariu per l'Est

Se vulete una cosa inusual, nova è esotica, dunque ciò chì hè necessariu hè una cucina orientali. È pudete acquaghassi di e so maestrasi in dettatura, ùn solu per andà in una strada straniera, ma ancu visitatu un restaurant vicinatu chì hà un gustu orientali. Allura, partemu di un viaghju à a cucina di l'Est.


Cucina japonaise

Sapete chì u Giappone hè cunnisciutu per a più larga esperanza di vita (i donne medias live 85 anni, men - 78)? U fattu chì 20 mila rapprisintanti di stu paese nascenu in u XIX è sempre è vivu. I ginnastini tendenu di mantene a so forma fisica per un bellu pezzu in boni cundizione. Ciò chì hè ciò chì u sicretu di a salute è a longevità è di a pupulazione di u Sovereign Sun? È hè tutta di u principiu tradiziunale di nutrimentu!

I prudutti sò di a più alta qualità, fresca è naturali.

Alimentazione - chì hè passatu u pocu trattamentu termale, è ancu frescu crudu, preservendu u gustu è l'apparenza virgine. U coccu ùn solu ùn pò micca, ma ùn hè micca discutiri cù sprite.

U pranzu componi di una gran varietà di platti chì anu gustu diversu. Hè solu chì a so prupurzioni sò cusì petite chì l'altri luneta, l'lunedì è i cena pò esse mette senza un sapuri, ma cù degustazione.

Bellezza hè uriginale, in u sensu litterale di a parolla, tutti i platti sò manghjate da una vista, cusì sò sempre bè è hà maravigliatu.

A basa di a cucina, com'è regula, hè u rossu (gohan) è i fettucelli nustrale, chì hè una fonduta indispensabile di fibra è carbuidrati.

A parte obligata di a dieta hè cuddosa esotica, vegetale, frutti, erbe salvatichi. Tuttu chistu hè saturiutu cù vitaminità vitali. Quì pudete puru includerà prudutti di soya, chì sò saturati cù calcium, proteini vegetali, flavonoids è ùn anu micca additivi chimichi: miso paste, tofu cottage cheese e una salsa di salsa in secca. I japonii mangianu circa 1/6 di i produtti di u mare. Contene in elli in un gran numaru di iodine a migliurà u travagliu di u core. Hè per quessa i giappunisi ùn anu micca ugualmente in a tecnulugia.

A Carni in u Giappone hè preparatu 1-2 volte per simana. Oghje, i giappunisi ùn sò micca vistuti da u ciavulità di vacca o carne di maiale.

In un locu Japaneseu

Quì avemu manghjatu cù paleti (inizio). Di sicuru, cù l'usu di l'accustomiscenu di elli - a cumpagnia ùn hè micca piacevule. Ma ùn hè sempre costru per amparà questu. Viaghjà cun l'aiutu di chassi hè capacitu per appuntamentu i musculi fini, migliurà a digestione, sviluppà a patience è, in più, stimule l'abbilitamento mentali di a persona.

Dopu a tradizione, tutti i platti poni immediatamenti nantu à a tavula, è micca praticanti ogni cambiamentu di i piatti. Ci hè da sempre à piglià sempre una zuppa di a sopa. In a maneiata à u livellu di u pene hè sempre mantinutu durante u manghjà cù a salsa. A strada, se sè ghjuntu in Giappone, ùn anu vargugnatu forti è champ. L'alimentazione "tranquilla" in u Giappone hè un signu dolenu: forsi micca gustu?

Cucina indiana

L'India hè ricca in miràculi: mahaji à l'elefanti, chì prutege senza rigalu u Kama Sutra, diamanti in cale di pietre, Riki-Tiki-Tavi rinomata. E, sicuru, cucina indiana.

Various . Tutti i purcesi miridiunali di meridionale pò creme à u focu. L'India hè u locu di u vegetarianu: circa 80% di l'abitanti di u paese ùn manghianu micca carne. È in certe loche à manghjà un tomate normale hè equivalente à a morte, è tuttu per u culore chì pare mancu u sangue. A ragius principali per questa attitudina à l'alimentariu hè a riligione, a tradizione è a sensu cumunu. Alloghju, induve l'avverbi ùn sò micca cusì stretti, puderete manghja l'araggiu è u pollulu.

Clever . A cucina in India hè parti di una cultura antica chì hè stata dispunibule nantu à e pagine di i libri sacri. Per esempiu, insignanu chì u primu platu hè sempre pruvatu da u diu Krishna. Per questa causa, sempre ci hè sempre una diligenza especial per a preparazione di u gustu è l'aroma divina. Nomi such nutrici hà suffizzioni di prana - forza vita.

U famosu . A fascinazioni cù a cucina indiana captura u mondu sanu, è hè a terza in a so popularità.

Piccante . À u primu capu di vista, pare chì l'indi utilizanu solu spezii, altri aromi altri prudutti. I più crescriti sunnu curri: coriander, aperori, cardamide, crava, carinzu, ginger, moutarde d'agrume, noce moscata, tamarind, pappacciu è biancu nìvuru. A cumminazzioni dipende nantu à u culore, nantu à a parte - l'aghjugazione. Ogni famiglia posseddi a so ricetta propria di curriede, chì ùn solu avessi valurizzioni nutrizionale, ma prumove a ghjovena. U pigmentu giallu di u mischju curcumin mobilizeghja un gruppu di vitare chì urganizanu u travagliu di i celi di u funziunale, chì pruteggenu u corpu da u stress. Un altru spice super chì dà u duluri orientali hè u doru. Chì hè rolled in lupinu, in pezza è tagliatu in pezzi è pusonu u saccu. Un annu in u paese manghja 12 tunnillati di sta spezia.

In un restaurant indiano

In u iniziu, ordine sopop, dopu manghianu l'insalata cù u sicondu, da u modu, u risu hè manghjatu cù a manu diritta, tk. in questu modu à a digestioni li cunnessi u toccu. U platu principaru hè cullatu cù scops piccati, lavatu cù iocu, kefir, iogurt o acqua. Amami Gourmet ponnu assicurà un racer (una pècura d'ova in stile di Caïmiri). Per ùn prevalenza di e soppa grasi è calori, pruvà platane da un foglie talianu - tandoor.

Cucina turca

Breakfast . Sempre densi. Ghjè per questa raghjna chì a sopa, per esempiu, u chromaticu da a civada hè u primu platu di u ghjornu. Hè bè adattatu per i verdura, u furmagliu, u pani curruziu, l'alivi di u oliu d'oliva, u pettine è u timore.

Lunch . Pigliate l'insalata cun insalati chì sò assicurati cù u zùccu di limonu o iogurt cun allu è oliu d'oliu, chì hè infucatu nantu à l'erbe. E cucchi di sònniu! A versione luminosa hè yaris di l'izris è di a zucchina cù un gustu à picculu d'acidu, chì hè ricupero. Djajik (iogurt friddu, cucumari, condimenti) hè una bona scelta se ellu com'è u platu principaru.

Pilaf (pilav). L'imperu Vetoman hà sirvutu à stu prugettu dopu un cundimentu densu, quì davanti à u dulce. Tutti i platti di carne chì sò stati cuttati nantu à spituada o brasier ùn sò micca appartenent à una regulazione dietetica. Sò micca solu sapori, ma ancu calori.

Cena . Unu di l'alimenti cchiù impurtanti di u ghjornu, perchè a cena riuni di a famiglia sana è falla. Hè custituitu di freckled snacks (often vegetale) è cagiuzzi. U platu principar hè u schish kebab, kebab, ribs, chops.

o cafè turcu - a buttiglia finali di qualchì manghjà.

Dessert . Etoharat lukum, chì in Europa hè chjamatu "documenti turchi" è a delicatessita più persunalizata è dilettata per dolce dolce.

In un locu turcu

A un certu tempu u corpu di a donna di Napoleone, 3 Eugenia, chì fù mandatu à a cucina di u Sultan in a so apetta à a cuculla di l'allevanti, si lamintò: "E Turchi tirrenu e scàglite è u libru di cucina, mentri dicendu chì hè necessariu preparà da u core, è micca di i libri! Eghjenu hè ancu coccu issa, chì sò u coru di corona di a cucina turca. Pigliate l'imam buyyldy, chì, secondu a legenda, hà purtatu à a perdita di a cuscenza di un sultanu, graziu u so gustu divinu.