Tuttu per facials

A cura di faccia incù parechji espansione, avete bisognu à seguità cusì chjamate, è a bele, a pelle radiante serà furnita per voi! Prima di tutti, amparate à amà ti stessu cum'è vo site! Fighjate à a vostra rifarenza è à l'amore, radiate confidante. Dopu tuttu, una donna cù l'ochji brillanti hè sola, Regina. Tuttu tutti guarda cù l'admirazione. E i prucessi carinziu serveu solu per pudè sfascià e virtuti chì esiste digià, è per ocultarie e picculi fuzzini chì ùn anu micca cuddà cum'è noi avemu usatu per pensà!
Cunsigliu duverà accuminzari cù a purificazione, stu prucessu anu bisognu di lavuranu cù prudutti chì penetrendu in a pelle è eliminendu l'excrementu sebum, pollution, cosmetics. Avemu avutu l'aspittà d'avè à i pruduttori di cosmichi findi, ma spessu ma ùn pensanu micca di circà à a cumpusizioni di i fondi chì compremu. Tutti sò basati annantu à una basa di lavura forti. Parechji donne chì sò pelliccia greziosa pensanu chì questa fundamentu ferma aiutà à un esecutivu mejoru, chì crea l'aparenza d'acne è irritazioni di sustanzi. Ma ùn anu avà lasciatu, cù l'excrementu grassu, è lavate a pelle necessaire da a nostra pelle, è i glubuli sebacies accuminzanu a travaglià più attivamente, chì porta à una nova educazione, odiatu l'acne. Allora, à selezione un mezzu per lavà, cura studià a cumpusizioni. È megliu preparanu questi contatti cù i vostri mani. Per esempiu, per riduce u grassu di grassu di a pelle, fasgioli, granuli è foglie sò adattati, anu bisognu à aghjunghje à u latte per lavà è per aduprà. Per l'action antisépti, aghjunghje alleghji nantu à l'erbe o l'olii essenziali. Cusmetichi naturali attranu nantu à u principiu di "wedge wedges wedge".

Dopu a purificazione, a pelle vole esse entuduce. Chì significarà? Questa hè l'attività vitale di questu o questu organu, in u nostru casu di a pelle. Pudete cumprà accunsenu i tonici ready-made, è pudete aduprà com'è acqua minerale tònica, infuzzioni è decucuzione di l'erbe, acqui fiurali è termale.
Hè assai impurtante per nutrisci, moisturizar è prutezzione di a pelle.

Quandu s'aprì, hè necessariu di "cuff" solu l'stratum corneum superiore di a pelle, questu serà abbastante abbastanza, per a fabbricazioni di tali prudutti chì necessitevete d'olii, si "bloqueghjanu" l'umidità, i crematorii addizzioni ùn esse micca dumandati, l'aċidu lattiku u l-urea huma aġenti exfoliating eċċellenti. Mettite cù fondi da dermatite, vi riceve un rimedii maravigliu.

Quandu si nutria è prutegge, avete bisognu à volte à l'acidi grassu per aiutà. L'olii di cannabis, sesamo, caffè è casanu sò i megliaghjanti. I cremas estetichi creati da i cumpagnie cusmetichi sò ancu una bona cosa di cumbattimentu di marchja, l'utilizanu!

Ci sò cocktails vitaminati chì anu dirigutu per migliurà a cutioni. Per esempiu, pigliate u zucchinu d'api, latti, limonu è 1 di guccini di uovo.
Un cocktail di 200 g di zucchero, 1 zucchero di limonu, è 1 culletta di melone hè un solu rimediu solu per revitalizà a pelle.

Quandu cura di a faccia, ùn si scurdanu di a pelle delicate nantu à l'ochji, deve bisognu spiciale, vi rigalate à questa criatura "casana": 10 ml., Manzanella d'acqua è calce di colore, aghjunghje à una crema grassudine è 5 ml castor oliu. Ogni ricetta: in 25 g. Mantequilla, aghjunte un angolozziru tutto, fegate, fegate mette u pezzi di u fiore. Questa crema pò esse guardatu in a frigorifera per una settimana.

Tutte e so ricette sò excellii per mantene a vostra pelle in cundizione eccellenti, ponu esse cumminati cù i prudutti comprui, pudete puru confine à elli.

Ai dicimulemu tuttu ciò chì cura nantu à a faccia. Qualcuno chì era, scurdate di una cosa, bisogna avarà apprezzate tuttu ciò chì a natura hà dotatu cun voi! Amparate regurgitamenti dopu è dà u munnu i vostri smilegi!