Victoria Bonet hà da justificà per carità, video

Inespertamenti, Victoria Bonya era in mezzu di un scandalu finanziariu. L'ex-participante di "Doma-2" fù accusatu di trattamentu inleculu di un zitellu chì suffria d'una malatìa genetica seria. Vanya Slepokon ùn si pò spustà i so bracce è i so pedali da i disordini articularemente, è u zitellu ùn manca ancu respira respiratorali.

Sicondu u portale di a vita, Victoria Bonya prumu di trasmissione 300 mila rubles per a riabilitazioni di u zitellu, ma ùn hà micca fattu, ma solu l'annunzià una penalità per u trattamentu.

L'annu passau Victoria Bonya hà registratu un messagiu video à u Instargam, induve hà infurmatu di a situazione. Secunnu l'ex-stella "Doma-2", l'ultime nutizie, pubblicatu ayer in Life, ùn hè micca cunnessu à a realtà. In fattu, Victoria promised to transfer 160 milla rubli, chì hà fattu. Mama Vani Slepokon cuntattò a publicazione per dà una refutazione, ma l'articulu sottu a l'intestazione "Victoria Bonya riiutà aiutà à un figliolu gravemente tortu" tuttu u listessu ghjornu.

Victoria Bony burst into tears right in front of the camera

Parlendu di a situazione, l'astrudu TV anu da scusassi. Sta situazioni turnò à esse umilianti per Victoria - dopu allu, accuminciannu una bona benintesia, ùn hà micca accadutu accusatori di impicità finanziaria.
Mentre fècenu gravarle u video in a so Instagram, Victoria Bonya ùn pudia micca impedisce di chiancennu è chjappà in i lacrimi:
Sò insultatu à e lacrimi. Vulete fà una bona benfatta, fate u cundizzioni hè spugliata à voi in regula! È hè assai dulurusu, amichi, crede à mè! Vuliu chianciri! Ma avutu a pruteggiri u mo nome, ùn aghju micca permessu di esse offisu!

Hè bisognu chì dichjarà micca u primu cunflittu trà a publicazione di Life è Victoria Boni. U portale hà parechje riprisentatu e materiale chì spieghja l'ex-participante di "House-2", perchè chì Bon avia ancu di circà a ghjustizia contru a corte. Questu tempu, hè dinù indicatu di sparà una dichjarazione cù a corte.