Alexander Malinin hà pigliatu a cunferma di a so paternità

Per parechje anni, u cunflittu trà Alexander Malinin è a so ex-donna Olga Zarubina ùn hà micca firmatu. A causa di a disputa era a so cumanna Crus, in l'educazione chì u famusu cantante ùn hà micca pigliatu una parte. Avà a zitella hè 30 anni.

Unu tempu, l'emera di l'artista Emma hà dettu chì u Zarubina ùn pudia avè una figliola micca di Alessandru. Avà, in l'opinione di Emma Malinina, l'ex-cunse intende à utilizà l'artistu.

Olga Zarubina era ingannatu da accusatori in u so indirizzu, è dumandava un esame di DNA per pruvà a paternità di Alexander Malinin. L'artistu si rifiutò di passà a prova, è a so ex-donna hà cunvintavenu u famusu paru à disputà u materiale geneticu. I risultati di u teste sò stati liberati dopu à l'annunziu durante una discussione di unu di i canali di TV. Comu esse stimatu, a prova di DNA anu cunfirmata a probabilità di a paternità di Alexander Malinin à 99,99%.

Mentre ùn hè micca chjaru cumu sviluppà a relazione trà u babbu è a figliola. Hè sceltu chì prima di sta Malinin prova di stabbilà relazioni cù Kira, ma per u so modu di vita, a rilazioni hè interrotta. A ragazza hè stata attualmente in i Stati Uniti è espera chì u zitellu da u so amicu. Insiders l'informanu chì Olga Zarubina, basatu annantu à a prucessu di DNA, pruteghja per prucessu à l'anzianu cumunitariu in pensativu. Inoltre, a cunferma di a paternità di Malinin darà a so figliola maiò u dirittu di ricumpendari una parte in l'eredi di u cantanti.