A persecuzione di Alla Pugacheva - a cronulogica di i manifesti di u primu scandalu di mostra in 2017

I vacanze d'annu passau à l'estremità, Olivier manghjatu, l'agenze si cuminciaru à scuppià ... E l'astresiani in vacanze è publicheghju nantu à e so pagine in Instagram, l'ultime nutizie da i resorts diversi in u mondu. Hè u tempu per novi scandalous stories ...

E sta storia ùn hà micca pigliatu assai.

U primu permette - Maxim Fadeev hè stata indignata cù i programmi di l'annu di i canali cintrali

In i primi ghjorni di ghjennaghju, u famosu pruduttori Max Fadeev pubbricau un grande postu in u so microblogu chì critica i programmi di l'annu per nulla è chì i canali di TV di u cinturianu cintrali offertavanu l'udienza.

Fadeev si chjamava Vespere d'annu nantu à a televisione "immersione in l'infernu", "matinee rurale nantu à dumande à i 80" è "una bola à Satan". U pruduttori hà ricevutu parechji millaie cumercii in risponde: quarcunu era indignant, qualcunu sustene. In u risultatu, in Internet, in u debitu sustenatu per i programmi di u Novu Scontru.

Petition à Konstantin Ernst - perchè Alla Pugacheva era in u centru di l'escàndalu di u novu

Du duie ghjorni fà nantu à a pàgina di u Canali divintà una petizioni, dirigita à Konstantin Ernst. In questu, un viscuvili di Rostov-fuq-Don, Vadim Manukyan, dumande a dirigenza di u Canale per riimpiemu u so avvicinamentu à u New Year show.

In l'appellu, l'autore nutatu chì u manifestu "Visita a Diva", chì u canali amparò nantu à u Vespiu di l'annu, assai povereti li piaciunu:
Believe à mè, assai povereti pianu piace à esse à a tavula "In visita a Diva". Leghjite l'avere di millaie di cumenti sottu a petizioni è vede per voi stessu!

E stelle principiani per difenda l'Alla Pugacheva

Hè propiu per esse cagiunendu u nome di Primadonna à i messageria chì i russi demandaru "pè sguassà Pugachev da l'emissioni di l'ultimu annu". Inoltre, i portali di informazioni focussanu à u famusu cantante, è micca per u fattu chì a petizioni solu hà indicatu u spettaculu cù a participazione di Alla Borisovna.

A riazione di e stelle di u stadiu russu ùn hè micca ghjunghjenu in venite. I fideli amicizia è i culleghji stacitonu subitu à a prutezzione di a legenda vivente, annunziendu in i so microblogelli a mobda di u filu "MysPaugachev" .

Unu di i primi à sustene a prima donna Igor Nikolaev. U cumpusitori pigliò a carta d'Ernst com'è un attaccu contru un cantante talentu.

U musicista hà cumparatu ciò chì succede à a persecuzione di Pasternak è di Solzhenitsyn:
Va a l'Internet è leghje infurmazione di l'infamante storia cun una petizioni contru Pugacheva. In generale, tutti sti contatti cù "letteratura in furia di u populu di u travagliu" sò assai reminiscenti di l'densi anni soviètici, quandu Pasternak, Solzhenitsyn sò stati feruti, è nantu à u palcuscenicu - u stessu Shulzhenko, è dopu a "Machine Time", etc.

Questu chì hà urganizatu a persecuzione di Alla Pugacheva - l'audience, i media o ... Igor Nikolaev?

Intantu, l'autore di a scandalosa petizioni "contru Pugacheva" hè in perplexu quantu perchè e passioni serii sò in fretu in i mediàvule, perchè nimu hà dettu per annullà a Diva da u so meritu pedestal:
Hè un impughitatu chì alcuni media facianu tuttu ciò chì esce in u testu di a petizioni per sguassà Pugachev è i so vicinu persone da l'etere. Sta frasa ùn sia mai in u testu di a petizioni. In u risultatu, Igor Nikolaev, senza leghje a petizioni, dimocrà u lampatu cù u nostru uszapugachevu è certamenti sustene tutti i culleghi in a buttrega. Ci era ancu chjamatu di a persecuzione, da quattoria, à Sozhelenitsyn è Pasternak, annantu à e lettere di u populu di u travagliu, à vil petitions, difamazione è denunziations. Bonu, almenu arcuni d'elli puderanu vede quì è assicuratevi chì a petizioni hè di qualcosa cosa! È hè a manera più faciule di fà tuttu nantu à u principiu di "Ùn avete lettu, ma condmendu".