Vindianu Pattaro

Vibflone ​​(Paphiopedilum Pfitzer) hè una pianta assai decorativa. Quandu si riferisce à a famiglia di l'orchid, u genus Pafiophyllum. Beautiful name given to these plants by the French: "shoes Venus", u britannicu hà datu un nomu simili - "Calzature di donna", in America, pafiopediulyamy chjamata "flowers-moccasins". In i tempi antichi èranu chjamati "callers" in Russia. U so nome hè a pianta Venus, hà obligatu à una orquididae (deriva da Paphia - questu hè u nome di una dea divinità di Venere è "pedagile", chì significa "sandali").

A data, u genu includendu circa 80 spezia di e semi-epiphytic and terrestrial plants da Cina, Laos, India, Indonesia, Vietnam, Malasia, Filippine è l'Himalayas.

A pianta di Venus avà un zuppicho scurciatu, i fori sò oblong o cinturione, cum'è broad-line, vicinu à l'altri in una rosette di parti. Color di foglie: in certi spezie, fede cun un pattu di marmaru di u culore scuru, l'altri hanu un culore verdu puro. U dirittu, spessu pubescente, spike di fiaschju hè nantu à elli unu o trè grandi fiori di forma inusual. Un furmulariu distintivo di u fiore da altri orquídee hè a forma unica di un petali scugghiu chjamatu u lip. U petale hà l'apparenza di una scarpa o saccu. L'altru dui pètrali sò ristritti, aperti in orizzontali o ghjinirali.

Cura di a pianta.

Illuminazione. U Venetu chì hè una pianta chì amarà u lume, solu per u tempu di l'estiu di u tempu chì a pianta ci hè bisognu d'ombra parziale è deve esse diretta direttamente à u raghju di u sole. In u vaghjimu è l'invernu, hè megliu di mantene a pianta cù u sole. U ghjornu di vista brillanti hè utilice per a pianta. U cultivo di calzarii nantu à i finestri diretti à punente o à u livante, se ne necessariu trasfiriu à un locu più ombra.

Regime di temperatura. Quandu cura pè i scarpi, ci vole à piglià à cuntà l'spezia à quale a pede pertenece. L'altri spezii anu diversità di urigine generale è rinfusione à l'ecosistema. Da appartenint à unu o un altru geniu dipende nantu à l'scelta di e cundizioni di a prissioni. Ci sò pafiodipelosi chì anu staciatu è amatorii.

À l'amatori, sò tutti i pianti cun grande fiori di forma redondeada, tutti i pianti cù fogli alla finta. Questu hè u pafiophyllum di a sukhakul, è u papiodipelu hè calloused. A temperatura ottima di u cuntenutu per u tipu termòfila di i scarpi hè 16-18 ° C in u invernu.

I pafiodipelis amoroso frio, cum'è u grande Pafiophyllum è i so hibridi, prefendu una temperatura di 8-12 ° C.

I fluctuazioni di a temperatura diurnu di u papio-poduleu ponanu bè, cum'è e tutti l'orchidi. A diffirenza di a temperatura di nutturna è di notte ùn deve esse micca più di 3-6 ° C. Pafiopediliu piace à esse in una stanza vittata vicinu. Durante u periodu primavera è estiu, a temperatura di l'ambienti in a stanza duveria esse 18-23 ° C.

D 'acqua. Pafiodipelumi necessanu un regnu uniformu è moderatu à tuttu l'annu, utilizate acqua brutta, stand-by. Per avè un tempu di reste chjaru esse dichjaratu, pafiopediulymy prefire un reginu moderatu dopu a siccà di a parte suprema di a Terra com'è. In u invernu, l'acqua hè ridutta duoppu a fioritura. L'acquessi s'avi aduprà cun cura, prevenu l'acqua di l'ingressu à a stemma di a pianta, altrimente a decadenza di a pianta pò inizione.

Umidità di l'aria. L'umidità di l'aria per u papiodipelu pò esse generalmente à u 60%. Hè utile sprachjarse sistematicamenti e foglie di a pianta cù l'acqua bruna. Sì l'aria hè troppu secca, a pianta pò esse circundata da una lavanda speciali cù argilata dilata, musclette o turf è custantanu sempri a bande d'aghjimentu in cundizione wet. Hè impurtante ùn mancà u fondu di u pome mulchitu nantu à u sustratu umidità. In l'invernu, dopu à u fiore, a pianta ùn hè micca esigenti per l'umidità.

Top dressing. In l'estiu, circa un ghjornu, vi tocca à appruvà fertilizzanti per i fiori, riduzzione da a mità cumparatu cù e dati previsti in i struzzioni.

Trasplante. Quandu i salti sò micca decomposti in u sustratu, i pianti sò trasplantati, perchè i scarpi sò sensibles à una sopra massa di i salti. I radichi di e piante sò fragili, perchè i traspurtini ùn anu cun prudenza, micca più d'una volta in dui o trè anni. Durante a fioritura, i pianti ùn sò micca trasplantati. Hè necessariu aghjustà finu à chì u periodu di furore hè ghjucatu è da trasplantà a pianta. À a cascata, u fiore hà righjuntu u sustennu sviluppu è pò rinfurzà a fioritura.

Per u trasplante, un sustrato perlatu chì si componi di l'humus, u foglie di u boscu, u rossu rotolatu, u carbunale cù chista o farina dolomita, o casca hè necessaria, un sustegnu più grossu hè misu sottu sottu sottu sottu sottu sottumessu à a superficia. A superficia hè cuparta cun muscosa fresca di sphagnum. I radichi di a pianta cultivate in direzzione horizontale, per quessa, hè bisognu di sceglie un pomi chì hè più chjaru è largu, un pappagallo hè perfettu.

Riproduzione. A ripruzzioni di u papiopedilum si faci vegetativamente dividendu u zogliu in pezzi (tri corpi per ognunu). I petioles deve esse eranu à u razzii in a terra cunfurendu ugguali ugguali, scoglii rotte, charcoal, scorza d'u pezzu è u foglie di fugliale.

Precautions.

Arcuni rapprisintanti di l'spezie Pafihedylum sò moderatamente poisonous, l'effetti di l'avvilinamentu: vòmitu, cuntattu dermatite, diarrea.

Diffulti di cultivà è cura.