Strong and orgullosa Natalia Gundareva

Prima di u spettaculu, in nisun casu avissi un apparevutu prima di a forte è orgogliosa Natalya Gundareva cun un bucket buva! Ellu viaghjate à u teatru davanti à l'altri attori è davanti à andà in a ghjucata scatinò à u palcuscenu per sèntelu u "sonu di u hall."

In altru modu, ùn pudia micca, ùn sapia chì, ùn vulia esse in u teatru. "Se u spettaculu ùn si pò piglià una parte di a mo vita, ùn hà micca fattu sensu à mè", ricorda l'attrice.

Fortia è orgogliosa Natalia Gundareva hà sempre tocatu à u limitu di u pussibuli, è quandu u spettaculu finisci, a pensa chì pensà chì moriri ora. Hè statu un statu eerie. Aghju cuntentu ch'è no avemu nudda nudda materie, solu lighjendi - deve esse cusì.


Quali roles anu fattu di Natàlia Gundareva, hà assai sperimentata da ella, purtata da a so persunità, è chì vinni inventata, brillantamenti ghjucatu da una talentosa attrice? Pruvate, capisce ...

Twilight Sg.

U famosu rolu di Natalia Gundareva da a film "Truffaldino da Bergamo" - una di e pochi comedie in u so arsenale. Felice risata Smeraldin, una mischievous cun un sonu famosu di Gundarev - quandu avete vistu cumu una attrice famosa balla cun Konstantin Raikin (cumpagnie di classi, da a strada), ùn avete micca ancu avutu a so cumplita, hè cusì plastica è flexible in i so movimenti. Eppuru, sta sola pienezza era u Cumplitu eternu di Gundareva.


Natasha era "malatu" in u teatru quandu era ghjovana, quandu hà righjuntu à u famosu Mkhatov per ghjucà "Avicchiu". "Ùn aghju micca sapè à ch'e devu marchjà in piena o mosca!" - hà ricurdatu. E decisivu sùbitu ch'ellu vulia ghjucà nantu à u palcuscenicu. Mentre, sicuru, l'escola. Ma u rolu chì hà "adulescente"

- Mamma in l'obra di ghjocu "Dingo Cane Salvaje". Incidentali, a so texture. Ma, anche a so pienezza naturali, Natasha pruvatu per cumpensà a so attività fisica - hà firmatu per un equipu di basquetanu, andò per esche. È più tardi, digià in a scola teatrali, hà impastata in balli, arti plastichi, u muvimentu scenicu. Dunque, Gundareva, sicuru, Smeraldina ... Ma à u stessu tempu, l'imaghjini di u sguardu attuale fermia sola una imatge. In a prufundità di a so ànima Natalia Georgievna hè stata tutta a diversa - calmena, pinsosa, sensible.

Quandu Andrey Goncharov, u direttore di u Teatro Mayakovsky, induve Natalia Gundareva hà travagliatu tutta a so vita, hà attraversatu u zogliu di a so casa per a prima volta, era assai surprised. Goncharov era sicura chì Natalia Georgievna era 100% Smeraldin, è in u so appartamentu era stati rivettini, specchi, servitori, cortini rosati. E hà amatu u crepuscolo, u lume silenziu, u silenziu (apparentimenti, a lustru è i culori ch'ella era in a professione) ... Questu l'entourague Goncharov ùn puderia micca cunnetta cù Gundareva. Dopu questa visita, cambiò l'opinione di a so amanta attrice è hà cuminciatu à chjamà "una donna crepuscosa".


"Hello and Farewell"

A barmaid Nadia in questa film hè u debut di a putenza è orgogliosa Natalia Gundareva in u cinema. U so cumpagnu hè Viktor Pavlov - un amicu d'infirmità è "patrone" in a professione. Natasha, anche si tocca à u teatru di scuola, ma hà sceltu una professione cum'è a so mamma - un ingenieru di disignu: in u cunsigliu di famiglia deviu chì u teatru, per suprattuttu, hè bonu, ma tuttu stu artu hè un caprice. Cusì Natasha hà firmatu in l'Istitutu di Enginio è Custruzione di Mosca. Per scrive in quandu, hà trasladu à a scola di notte, è in u ghjornu hà travagliatu in l'uffiziu di disignu, hà guadagnatu una sperienza - senza ellu ùn anu micca pigliatu à l'università. Hè stata passata l'esami in ingineria è a custruzione, quandu Vitya Pavlov vinia à visità. "Natasha, hè veru chì site u travagliu di e custruzzione? ellu dumandò da u limitu. "Sò locu!" Immediatamenti portanu i documenti per noi, à l'escola Shchukin! "

A cumpetizione in a scola era incredibile - 247 persone per sedi. Natalia Gundareva hà passatu dui rotuli, è in u terzu hà dicisu di prisintà davanti à i membri di u cumitariu di scelta in tutta a so gloria. Pritia nantu à un vistitu rosa in blu, rizata i capelli, è hà custituitu. Quandu mi scappau in a strada, aghjunghjia a chiuvi, ma quellu chì un centu anni in Moscu ùn era micca. I capelli è u maquillaje scumparu, cum'è mai avutu, u vistitu mullatu assicuratu à u corpu ...

Ma, forsi, sta chiuva andava à u tempu - lavò tutte l'superficial, artificiale, falu è "mostru" u veru Gundareva - cun formule magnifichi, Kustodiev, cù i so cones belli, renti richi, un sonu apertu è senza ochji tristi. A l'scola fu accettata.


Dopu a so graduazione (cun distinazione, sicuru) Gundarev hè stata invitata da quattru teatrini di Mosca. Elia sciscò u teatru di Mayakovsky è u "direttore" - Andrei Goncharov. E dopu ci hè u primu rolu in a movie. A so barmaid Nadia hè innocu, suave, sia cù l'aligria di a donna - questu hè u prototipu di future heroini Gundareva - un citatinu di Nikanorova è Nina Buzykina da a "Maratona di l'Autunnitariu". Parechji crede chì questa heroina hè vicinu à Gundareva. In casu, Natalia Georgievna ùn hà micca piace stu rolu, è ghjè per quessa. "In l'ultimu quadru, sò tristezzu è fieru - Viaghju à u cafe. Vi vaiu - Vi staiu di sta stampa. Pirchì ancu un tali formatu di screen ùn hè micca inventatu per aghjustà a mo volta, "l'attrenda smorfò.


"Uvinu Invernu in a Gagra"

Unu di i roles più brillanti di Natalia Gundareva (ancu micca u principale, è chjuca). U ghjucò un cantante, una reina di a varietà Sovana, chì pò fà un scandalu "à u livellu", è forsi "perdonu". In questa capulita heroina cù signali evidenti di malatia stella, un cantante veru di i "i tiempi di Brezhnev" (è ancu a nostra) era claramente discernibile.

A Gundareva ùn hà micca alcuni sintomi di malatia stella. Ùn li piacia micca i posti, era un pezzu spentu, ùn hà scappatu l'attinzioni di i ghjurnalisti in a so vita privata. Spicchatu assai chì hà sappiutu quandu i paparazzi a bocca chjucu, slain da una dolenza.

Natalia Gundareva hà sempri occupatu busya in u teatru è u cinema. Ùn m'hà micca datu una volta. "I myself" è "I should" - eranu i pezzi preferiti da a zitiddina. Quandu u mo babbu s'hè lassatu a famiglia, è a mo mamma scacciava u megliu, puderia, ella è Natasha vissinu sempre in u debitu: a mamma hà ricivutu un salariu è distributu i so debbuli (ma sempre hà fattu una piccula festa, hà cumpratu un pastu o un pollulu in u ghjornu di u pagamentu). U soldi restanti ùn era micca abbastanza à campà à u salariatu, perchè era novu d'avè presu prestu ... Stu "carrusel" durò finu à Natasha hà avutu un travagliu. Ma u sustegnu di esse alculisce quandu ellu ferma cun ella per sempre. Forsi hè per quessa ch'e andò in u ghjornu invece di vacanze. Eppo sempre hà travagliatu, senza sparensi è ùn hè micca una esagurazione: in giru in l'Alimagna, Natalia Georgievna tocca a dramma "Lady Macbeth di Mtsensk" quattru volte in una fila è da a tena di trasferitu perde l'audizione. In seguitu, in Kiev, à a dramma "Victoria" hà avutu una crisa hypertensiva - è poi, ghjucatu à una scena chì pèrdita a cuscenza, Gundareva hà sempre avutu veru orrore. Ma ogni volta ella si pigliò in manu è ghjucò u play à a fine.

Dopu chjappu in un accidentu di caru seriu, hà statu capaci di ritornu à u travagliu è a vita normale, è, avendu sopra u so propiu scantu, tornu à pusà davanti à a rota. "Natasha, à quale è chì pruvate?" - dumandà Andrei Goncharov. "A voi, Andrei Alexandrovich, per sè stessu" risponde Natalia Gundareva. E persone chì soffrenu di e malatie stella parranu d'una manera diferente à questi interuniti ...


"Prughjettu persunale di u citadinu di Nikanorova"

Stu dramaturgu Victor Merezhko hà scrittu specifically per a Natalia Gundareva. "In u rolu di Katya Nikanorova, chì hè pronta per amà à tutti ùn sò micca solu da a promiscuità, ma ancu da a necessità di cura per quarcunu, a sedenza d'amore, Natalia Gundareva da u grotescu, per mezu di l'analisi siculogica più bella, venenu à un veru dramma". attrice di cumpetite.

Natalia Georgievna in a vita avia pocu cumuni cun Katya Nikanorova. Eppuru, chì sentimenti si furmò à a so anima, ùn sapemu più oltre - Gundareva hà sempre tenutu a so vita privata sottu u duminiu di u duminiu. Ma qualchissia di i so dati hanu fattu publicu ...

U so primu maritu era direttore Leonid Kheifets. Hà offru Natalia un rollu in u spettaculu televisiu basatu à a novella di u Goncharov, u Cliff, hà accunsentutu. A creatività cumunita unisci dui personali brillanti, eventualmente si maritaru. Aghju dettu chì a vita di Leonid à u tempu di a so reunione hè stata disestazione. Passò a notte ... in u teatru di l'Armata Soviètica, in u sensu litterale - sottu à e sceni. Natalia Georgievna, naturalmente, ùn pudia vigliava cù u so maritu in u teatru, un "eterna" affariate di l'abitudine. Fortunatamente, a situazione hè stata risolta bè - i novi omosessuale anu detta un appartamentu in a casa "attuali" in u Strada di Tverskaya. A so locu era assai piacevule per Leonid, perchè hà travagliatu vicinu - in u Teatro Maly. Lu maritu di Natalya, a diversità di a soia, era un omu bohêmma, amava assai cumpagnii è feste. Normalmente dopu assicurà à u teatru hà invitatu à a so casa, quasi tutta a troupe. "Natasha, copre a tavola!" - ellu gridò da a porta, è Natasha cumincià à scorcia patate, mette nantu à a tavula, pusendu finu à a matina à a tavula, in tempore aduprassi u manciari, è purgà a tavola è ... vai per travaglià. U ghjornu dopu si ripetì à tuttu. Questi "attuali" bohèmi hà influinzatu u travagliu in u teatru è u cinema - stancu, senza chì dorme bè, si n'andò in assestatu o sparizzioni. Ùn era micca faciuli. Ùn era micca fàciule è di parte cù u so maritu dopu à sei anni di u matrimoniu. Ma aghju avutu ...

Ma in u secunnu matrimoniu, Natalia Georgievna hà cunnisciutu u fattu chì serà ghjucatu cusì cunvince in u scogghiu in a "Maratona di l'Autunnitù" è "Scrittura Persunale di Judge Ivanova" - a tradenza di u so maritu.


L'attore Viktor Koreshkov hà travagliatu cù Gundareva in u Teatro Mayakovsky. Eppo uccisu in un ghjocu chì Natalia Georgievna - Lady Macbeth di distrettu Mtsensk - per parechji anni splende. Victor hà sappiutu Sergey - l'heroina amatu di Gundareva - a fatal Catherine Izmailova, chì Sergey crucira ancu traccia.

E passioni, chì stavanu fussu nantu à u palcuscenu, rapidamenti passanu à a relazioni vera trà Victor è Natalia. A so rumanzu hà sviluppatu davanti à l'affari tutta a cumpagnia è si cunquistò cù una festa, tranquilla è modesta.

A pace è l'amori rignava nantu à pocu tempu in a famiglia. Dopu qualchì tempu, u ghjovanu ghjennaru spavintatu spartiu, chjusu in u bagnu per parranu nantu à u telefunu, è un ghjornu ùn vene micca dorme ...

A palsenza di a forte è orgogliosa Natalia Gundareva foru justificati: Viktor, l'amicu di l'heroe di u teatru, hà avutu una altra donna - un cantante di Mosca.

Koreshkov è Gundarev divurghenu cun tranquillamente cum'è si maritaru. Ma passò chì a destinazione l'hà salvatu da questu destinu.


L'ultimu rolu

Era u so rolu più difficili. Unibbeanable, doloroso, doloroso. Ma u distinu ci detti Natalia Georgievna senza esame, senza avvistà, senza "dichjarazione di guerra" ...

U "appuntamentu" per sta rolu era a data precisa - 19 di Lugliu di u 2001. Stu ghjornu Natalia Georgievna hà da passà à a dacha: long sunbathing sottu u sole scorching, da quandu era batte in acqua fridda, dopu fattu decide di travaglià nantu à i simuladori. È à a sera, u sposu truvò u so incunifiche in a cucina. Natalia Georgievna hè vinutu per ella stessu in l'uspidale cù un diagnosticamentu di un "vastumumu" ...

E ora tutti i ghjorni, escezione, è quarchi ùn si sminiace solu, hà ghjucatu stu rolu d'oddiu, chì ùn hà nunda di fà cù questu. Ella ghjucò chì ella crede chì tuttu sera bella, è chì sarà sana nova. Da e ultimi forzi chì hà riunutu fun à u maritu. "Finghje" chì ùn si senti micca u infernu. Ella pretendia chì una donna anziana, una donna impotentata, riflessa in un specchiu, era ella, Artiste di u Persone Natalia Gundareva. "Ùn aghju micca avutu" l'ammi di vargogna di u so maritu, quandu ellu dumandò à a mamma è u direttore amatu Andrey Goncharova (a mamma di Natalia è Georgyevna è u direttore falle era, ma u sposu ùn s'addumanò micca à informà). E hà espertu desesperatu chì un ghjornu averia stu rolu à u scopu è un direttore invatente a liberta à a libertà - in una vita induve ellu pudia ellu a funzione ...

Quattru anni, Natalia Georgievna praticò per a so vita. Per u dirittu di ripiglià novu nantu à u palcuscenicu è à u cine. Finalmente, solu per vive una vita normale - senza u dulore è u timore.

U 15 di maghju 2005, hà ghjucatu a so ultima rolu finu à a fine. Comu solitu, in a finale ci era un applausi per a grande attrice.