Vogliu maritaru

Da a prima zitellina, tutte e ragazzi sònniu di un bonu prìncipe, un vestitutu di casamentu è un casale di luxu . À l'età, i sòni sò più ripetuti. I caratteri di fàttiri sò sustituitu da un vicinu da l'appartamentu oppostu, un cumpagnu di classecu o un collega di altru dipartimentu, ma sò sò sempre sò rosy chì anu in a zitella. Ma, pensu, ancu i feministi più impurtati in cori vulete metteci è creanu a so pròpia comodità di a famiglia. Chistu era u tema di e mo tesoru dilettante attuale.


Ogni vera donna, chì ghjera tena o novanta anni, hà u so pocu secrezzi femminili è trucelli. Millione di e donne sò dumandatu l'identità di questi dumande: cumu di a vostra amata? Cume a matrimoniu quellu solu è ùn fate micca un sbagliu in u vostru sceltu?


Secrets of relationships, family psychology and answers to issues of old women - this is what will help any woman to become more confident in herself and in her abilities, better understand the representatives of the sex opposite. Unu di i principali "secreti di a donna" hè chì l'amori sò adduzzati chè quelli chì anu amatu.

Programmi televisivi, numeru edizioni brillanti è i libri sposti nantu à a psiculugia sò chjosi di tituli: "Dove truvà a felicità?", "Cumu fà una felicità di famiglia ?". Andà in una misura di felicità, ùn deveru micca scurdatu chì qualchissia vole un tettu in sopra a so testa è u sole in u celu per sente l'aligria è a felicità, è qualchissia volenu i so cumpagnie venerete in una carriera attente, una bundanza di dirittu, ghjuvelli è altre merchante materiale. Comu unu sàgiu prudente hà dettu, sè vo vulete esse felice, sia! U stampellu in un passaportu ùn hè micca una panacea per a tristezza, tristezza è insatisfacción in a vita. "Vogliu maritaru", assai donne riferenu, chì spiranza chì u marore fidu è u so immensu amore daranu u benessivu famigliali. Per a felicità, è ancu per l'amore, hè necessariu di cummattiri. Dunque hè a felicità, ci hè l'amore, pensa à a più moderna donna, aspittendu l'iniziativu in questa materia da a so secunna parti. Ma si ùn pudete micca darà felicità, ùn hà micca fà chì u vostru persona amatu hè felice è tutti i so aspittàvuli aspetti di una famiglia puderanu esse solu un sònniu. A risposta più corretta à a quistione: "Induve hè a felicità?" Chiddi cusì: "A felicità hè di niautri".

Mi piaci la besta. Figghia viria casa in a mattina. Una mamma in fretta si dumande à quandu era tuttu a notte? E risponde cusì cun pensativu: "Avete scurdatu di a mamma, mi dici, chì u modu à u core di un omu si trova à u so stomacu? Allora, aghju trovu un modu più curtu.

Qualchidunu crede chì in amore, cum'è in a guerra, tutti i medichi sò boni. Probabilmente, questu hè micca cusì. L'amore ùn cunnosci micca i catene. Parlate di tutti i tipi di ioggi, cungiuri è altri alchimia aluvronime. Saria squagisce per dì chì ùn hè micca travagliatu. Aghjustu assai lettere da ei ditirminti repentini, chì in un tempu recumindenu à i servizii di maglie o bruciate. A fine, nessuna di e donne chì hà scrittu l'amore ùn hè cuntentu. À u tempu, a so vita pirsonale hà diventatu un modu di infernu.

Chì cunghjunazione questa conduiscia? Forsi, prima di tutti, avemu cridutu in noi, in i nostri forzi, u nostru attrattu è l'individualità. È un miraculu succede! Perchè a vita hè una maraviglia cù l'armunia di e forze, ancu à qualchì volte nunda sottoposti a logica umana.


Dmitry Krivitsky