Manutenzione: lavanderie di appartamenti

BENEFICIATURE CLEANING APPLIQUE.
Pruvemu da lavà a sala di stanza è a so stanza di u vostru appartamentu.

1. Doblega un pastel calcio.
Prima di mette una manta di lana in un armadiu è una manta d'inventi invernu, pruvate a tira è fora, o dàtela per prevenzione per lavà di puliti. Forsi, dopu dopu un largu almacenamiento in u closet avè emettenu un oliu assai dispiratu. Inoltre, avete bisognu à scumpete à u soli, è ponite u burbuila in u cupboard nantu à i quaderni.
2. Lavora u cristallu nantu à ghitanci .
Hè necessariu di sguassà tutta a parte cristallara rinchjosa di u candela. Puscieti in un tavulinu cun acqua cale, aghjunghje una quantità di detergente. Dopu un pocu tempu, rinfriscà è lavagna cun pienu sicuru è sicariu.
3. Lavamu i vasu di cristalli.
Prima, pour una piccula cantata d'acitu in u vasu è si stalla sopra à a mezora. Sì u cristianu hè puru postu questu prucessu simplice, da esse chjappà in acqua fridda. Sì u scurf in i mura ùn hà micca lasciatu, ùn anu aghjustatu, aghjunghje un petitamente di risu à l'acitu, è a mugla. Dopu - asciugare seccu, rinfriscà a restu di u risu in i muri di u vase. Dopu questu a chjuccaccia duverà marchjarà.
4 Lavemu i cortini è i purità.
A tulle nantu à e tagliolini sò stati bianchi è micca gialli, pruvate lavallu più spessu. Sì e so fiori saranu tortu, sceccionate in li bleachi per trenta minuti, è pozzu trasfurmà in u carru. Teste a cortina à a cornisa, senza aspirazione finu à chì ssa secca. I purcini e persiani ponu esse puliti cù un aspiratori cù un pezzulu fittu.
5. Limpareghja a chimenea di dirittu è di fassi.
Utilizendu un draghju secu o un pile di un aspirateur, pudete ne puru u focu. U postu davanti à a chjappia è a catena pò esse pulita cù un sbagliu di ferru. Per ferru cast, utilizate una pasta di detergente especial.

Senteremu l'appruvisioni in casa.
6. Accessori d'informàtica, TV e telefunu.
Prima hè bisognu di disconnect everything from the mains. Allora accogliu un draghju secu è seccu per trasfurmà a superficia di u schermu da a contaminazione, per cumincià megliu da a cima à u fondu. E manchi di grasi da i dete po sò trattati cù un pappaghju di tindif special. In ogni casu, u prugramu LCD ùn pò micca esse limpiatu cù qualsiasi mezi chì pussanu alcolu o un solventu in a cumpusizioni. Per purtà a superficia di un teclatu di l'equipaggiu, primariu in discule da l'informazione, accùgliala è traspiegnu tutte l'impastanza da questu cun u bande. U polu restante pò esse eliminata da un aspiratori da una fossa estreta, quandu deve stabilisce u putere di l'aspiru per a più bassa. U spaziu trà i buttone pò esse squanditatu cù u caprettu di cuttuni, umidificando prima in una solu solu sapone.
U telecontrolatu è u telefunu pò esse pruvatu cù servitori antibacterial.

Pudemu per voi l'uttellu appartamentu.
7. U mobiliu di cuir.
Prima, sguassate u polu è a terra di a superficia cun un robba arta è arta nantu à aduprà un cleanser spiciale pè u mobili di coiu chì guardà a dulcezza è l'elasticità di a vostra pelle è a prutege da l'aspettu di novi tacchi. Avete mobili in l'appartamentu à una distanza di 40 cm da i battei cale.
8. Mobili di lignu.
Utilizà un paste specialu per rinvià i scratchesi da a superficia di l'mobili. Un altru modu - pudete alignàlli cun carta di carta, è da asciugà cù cera di a cera. Per fà affirmarià a superficia, pudete puru pruvà a frebentziali cù un tela di lignu.

Limemu in cucina.
9 Lavemu u cobre.
Cù l'aiutu di a mealtre di u limone pudete lavà a coperta di coperta. Hè bisognu à lampassi a mità di u limone in salinu, è frettu i mura è a superficia di i platti di coure. Dopu à a meza ora, rinite cù l'acqua è si puderà esse stallate finu à sicondu solu. Stu metudu di a pulitica fa cumpagnia i platti di brassu è dà un colore radantisimu cum'è i novi platti.

Fighjate davanti à u lavu è e so cumpatori auxiliariu.
Prima, lavate a lavapiatru è a zona circundante, un bon detergent per lavà. Pigliate in un bacinu cù acqua calda tutti i raspelli, sponges e raspalli. Rinfria bè.

Limpì i grippi.
Dampen un pezzu di tappu limu in a rinfrescante per sguassà u calante calcariu è u ventu nantu à u grigiu. Uttenite per un certu u tempu, cumu indicatu nantu à l'etichetta, è poi arringte cù acqua calde. Se ùn ci hè micca una tale st'ucquaccia, macerate un rag in solu sulicellu o u zitellu di limonu per andà per un tempu. Ricurdativi: in nisun casu devia esse un metudu esse usatu per i grulluni cù trimmed in oru.