Fusta donna, omu debbule

Hè cresce chì i cuncetti di u sessu "debbule" è "forte" hè stata cun l'omu per affirmà a so supranità nantu à e donne.
A nostra felicità femminile universale, l'issueu di a ugualità sessuale hè statu dicidutu da i ancestori. E ora, se ti senti incùmodu in i canonichi di a feminità classica, pudete selezziunate stu patronu di cumpurtamentu chì hà megliate cù u vostru carattere - questa hè a vostra scelta per a persona, a società moderna ùn importa micca. Ma quandu l'scrittore Francescu Georges Sand hà vistutu un vestitu di l'omi, pareva un veru retrudu è una provocation!
XX seculu passau per i femini sottu u bandiera di l'emancipazioni. Dopu tuttu, 150 anni fà, a pussibilità di l'autore realizazione consistia solu per ellu in un casu riduzzione è ripruduzzione di ferri. Ora questu hè ancu bruttu per imaginate. Dopu tuttu, i nostri contemporani si sentenu micca in un mondu chì ghjocu di e so exclusivamenti à l'omi, hè assicurativu libera. Avemu tutte e pussibulità di operà un caravanu, aviondu, bancu, paese. Saria un scantu. Dunque, una longa guerra per l'ugualità di i sessi pò esse cunsideratu guadagnatu. Omi da l'ultimi forzi prupunimu di mantene a viabilità di u mitu di un campo "dèvule" è "forte". A questa donna muderna ùn deve risponde micca à a parolla, ma in atti.

Boxing di donna
Strangely enough, era a participazione di e donne in partiggioni pugilati prufessiunale chì diventonu unu di i punti pezzi di cunflittu sessuale. Men relativamente indelicitevanu accettati e donne in tutti l'esferi di relazioni suciali è pulitichi. Ma quannu vinia à pughjilà, quì u "sessu forte" cuminciò, i discussioni accuminzavanu à u fattu chì una donna perde a sexualità, diventa vulgari, rough è unattractive in u so desideriu di diventà cum'è un omu è, più importantemente, un corpu di a donna ùn hè adattatu per sparring. In parechji paesi di u mondu, i pugilati di u boxe di e donne anu ancu statu pruibuti. Ma l'asedio di sta scumpetta miraculously surviving di u territori primordiale di u male hà persistitu. À e grande, e donne ùn ponu esse ubbiati da e donne, ma ùn sò micca permessi in sporti prufessiunali. Unu pocu tempu, u pugilatu era l'unicu sportu induve e donne ùn eranu micca rapprisintati in i ghjovi.
È solu questu annu u Cumandamentu Olimpica Internaziunale decide di cumpagnia di u boxeu di a donna in l'Olimpiadi di u 2012 in Londra. Questa guerra à u dirittu di participà à i Olympia hà duratu più di quattru anni. Duranti stu tempu, com'è u risultatu di numerosi studii, l'issueu di l'incasciamentu di u corpu femminili à stu sport hà longu sguassatu - l'omi è e donne anu the same risk of injury.

Defensa a tù stessu
Induvolvi, in u nostru paese, a lotta di e donne cù fundazioni patriarbiali ùn era micca più agente cum'è in i paesi di l'Oveste. Eppuru, i donne chì prutegranu l'associazione sportiana cù l'aggressioni è a forza devendenu spessu una malincipente in a sucità.
Hè bellu chì finisci bè, ma, sfurtunatamente, ùn hè micca sempre occurrà. Cusì, per esempiu, per Masha K. (30 anni), l'hobby per kick-boxing finisci in parting cun un giovane. "Si ncuntramu Serezha in una vacanze estiu in un campu di studienti. Avemu avutu assai in cumuni, sintemu a listessa musica, hà amatu u stessu film. Inoltre chì era da una cità. Quand'elli si ne turnonu da u campu, andonu da scuntrà. A vita cuminciò a so manera: istitutu, casa, settore sportiu. Iu furmazione solu trè volte à settimana, ma Sergei pareva troppu. Vuliu à passà più tempu in casa, sighendu inde u languidamente à a finestra in anticipazione di u so amatu. Prima era silent, ma pocu pianu pianu di pinsà chì, dicenu ch'elli sanu sgranfiari à fate cù l'sport. Appena cusì imperceptible ghjunghje à un ultimatum: o i, o kick-boxing. Invece u me amori di Sergei, cunnuscia chì, se l'aghju fattu cede, saria una durata a vita. Ùn pudia micca accunsentutu à u rolu di una vittima, è aghju sceltu l'sport. E ligere ferite guariscenu, è aghju maritu un omu chì m'hà accettatu cum'è mè.

Agrarie Torero
A scienza moderna hè statu pruvata: l'emissioni di corruzioni di l'adrenalina impediscenu averebbe cunflitti militari. L'espunenti Spaniardi avìanu rializatu quellu longu à u nivellu di l'intuizione. A tradizioni sanguinosa spagnola-portuguesa hè attaccata annu dopu annu da "verde", pacifists, umanisti è altre attivisti di a coexistenza pacifica di l'omu è a natura. Ma l'abitanti cale è orgogliosi di a penisula iberica, anche tuttu, appruduce è assicurate e so tradizioni. Ùn ci hè pussibile di mette in un reprochju, perchè ogni annu, migliori è migliara di addicti adrenaline addictivi sò vinuti in Spagna da tutte e mondu. Cume deve esse cunsideratu chì stu sensu estremu hè stata dispunibiliutu per i dui sessi. U pruibbizzioni di i correggi di a donna fù imposti solu in u XX sèculu. Malgradu u fattu chì l'oghje ùn sò micca cuncretizazioni spicchiuli nantu à a participazione di e donne in tinnori, ùn sò micca tanti mataturi femini. Cù argumintazzioni chì a corrida hè una relicità sanguinosa di u passatu, hè difficiule ùn accunsente. Ma, cum'è sapete, ogni medaglia possi dui partiti. Eccu cumu chì a nostra nativa Olga M descrizanu e so impressioni: "U mo maritu mi arraggiatu à u passaghju durante a nostra vacanze in Portugal. Prima era scetticu annantu à l'spettaculu - Ùn aghju micca a crueltatia in ogni forma. Ma tutti i mo pregiassi hà evaporatu quandu vegu chì u matadoru era una donna. Pensu chì, si ùn era micca temutu d'esse, in l'arena, unu per un cù un toru, dopu à quì nantu à u podju, ùn anu nunda chì teme à tuttu. Era bella! È francu, dopu à ciò ch'e aghju vistu, sappuviu assai per mè stessu. E ora, in momenti di debule, quandu pare chì "Ùn puderebbe micca", "Ùn sò stancu," "Sò debbule," Sempre ricordu chì a donna in l'arena, è aghju vrigugnà di u mo cumpurtamentu ".
U popularizatori più famosu di tzircuni in a literatura mundiale era Ernest Hemingway. E a so amica di Londra Conchita Cintron era un matadoru femminile. Sfortunatamente, ùn pudia passà u ritu tradizionale di inizione, postu chì u regnu Franco in generale pruibbiu à e donne per intervene à a coru.

U più forte
A passioni per u putenza, o, più simpliciamente, l'attitudini sporti di pesi, hà per a donna ucraina prutistori naturali naturali. Eppuru, aghju avutu ripetitu chì u visu di una donna cun un bar facianu una riunione ironica da u "sessu forti". Hè notu chì l'aspettu di una donna chì porta dui sacchetti sacchetti cù un suminatu semplicemente di l'alimentu hè stata fatta. Malgradu u ridicule, o più bien, contru ad elli, u numaru di donne in gimnies hà aumentatu annantu à i past 10 anni. Ùn l'ultimu rollu in a popularizazione di l'impurtanza di e donne era ghjucatu da u campionu multiplicatu di diversi campiieddi di dimensione internaziunali Victoria Posmitnaya. L'engineer-geophysicist per l'educazione, a mamma di dui figlioli è una bella donna, cù u so esempiu Victoria amparò cumu pudete esse femine è athletic à u stessu tempu. Hè a donna solu in Ucrânia chì hà participatu à u torneu "L'Erode di l'annu" à a parella cù l'omi, chì hà fattu a storia com'è a donna più putente in Ucrânia, vincendu assai di elli. Dopu à a so passioni, Posmitnaya fubbe micca solu un sportista famusu, ma dinò una stella di magazines brillanti, allughjendu a modu per a moda per un novu tipu di feminità - forte, energeticu, decisu è indipindentale.

Quale hè l'Amazoni?
Ùn ognunu a sapi, ma u locu di a presunta location di u statu militanti di l'Amazoni hè cunzidiratu com'è a costa di u Mar Negro, quella hè u principale u territoriu di u Ucrania moderna. A maiò parte di a vita di l'Amazoni hè stata a cavallina. A so occupazione principali era a guerra. Ci hè una leggenda chì ancu à una ghjovana ghjente, guerrieri femminili fanu chjusi u so senu a ghjustizia per fassi megliu u stringu.
L'Amazoni ùn si puderenu tollerà. Per ripruduce i foglie, eranu in cuntattu cù l'omi di tribù vicini. Se un picciottu natu, fù lasciatu à u so babbu. E li picciotti eranu stati cun elli è prestiti in affari militari.