Tuttu u cruciamentu: chì festa si celebrà u 27 di sittemmiru?

Ogni ghjornu ortodoxu sò in una manera o altre cunnessu cù a celebrazione di i manifestamenti significati in a storia di u Tempu Vechju è u Novu Testamentu. I Believers celebranu e date santu annu, è prestu prestu u tempu venite per una altre celebrazione, chì hè cascata u 27 di settembre. In questu ghjornu, l'ortodoxte celebranu l'esaltimentu di a croce di u Signore. Chì ghjè sta festa, è in cunnessione cù quale hà acquistatu un significatu enormi per tutti i criri?

Cumu si custruiscenu a Cruci?

U nomu correctu di a festa eclesiastica di u 27 di settembre hè quella manera: Esalta da a Cruci di u Signore. Hè sia logica per presumintariamente chì stu simbulu cristianu hè statu in u Monte Calvariu, ma celebranu micca a stallazione di u crucifiximu stessu, ma u so scuperte in scavi.

L'Esaltimentu hè limità à u mumentu di a stallazione secundaria di u prezioso trovu, cum'è u simbulu divinu di salvezza è a rimissione di i peccati umani. Una relice sante hà truvata in Ghjerusalemme vicinu à u Monti Calvariu in 326. A ricerca hè statu guidatu nantu à l'iniziativa di l'Imperu grecu Imperu. Ellu discurria chì u Santu di u lighjendariu si pò esse truvatu in u locu induve Ghjesù hè statu crucifissu, postu chì in questu chjassi sò intarrati in l'esercitu (o vicinu).

Ma u 27 di sittemmiru, un'altra notevenza memorable hè nutata, inextricabbilità ligata à l'antica - una cruci omnidiana fù restituita da u regnu persianu, induve hè stata fatta in forza in u tempu. In u VII seculu, l'imperatore di Grecia, Irakli hà tornatu u sacru à i paesi di Ghjerusalemme.

I processioni religiosi: cumu hè a festa di a chjesa u 27 di settembre

L'Esaltazione hè celebrata assai grandamente. In questu ghjornu in tutte e cità più chjudi di Russia, i prucessi solenni cun vignaghjoli, i cruciji è i reliqui di a chiesa sò fatte. In u tèmpiu principali di a cità u sacerdògliu nantu à u crucifissu, chì ghjaci à quì à altri 7 ghjorni. À questu tempu, e persone preghjite è passanu u sacramentu. Se oghje ghjè una festa di a chjesa à u calendariu, hè impussibile di travaglià in questu ghjornu, è questu hè ancu appartitu à i travaglii di casa (pulizia, lavanderia, etc.), per chì tutti i cummerciale deve esse cumminati in anticipu.

A festa in chiesa, u 27 di settembre hè unu di parechji ghjorni di manifestazione religiosa. Rari, quellu festa divina dura tantu è si celebrava cusì magnificu. Tuttu ciò chì principia à a vigilia di u ghjornu - l'Ortodoxu preparate a celebrazione principalu, in i tempii sò i servizii servizi, i persone si sò stati settimane, induve a dieta esistenti hè necessaria in u festivale stessu (ùn pò micca manghjà carne, pesce, uova, latte, casgiu, dolci, etc.).

Da u 28 di sittembre à u 4 di uttùviru, ci hè un post-festive semana. Duranti stu tempu, i servizii divinità sò stati, i criri si preziare è sò aplicati à a croce nantu à u analu. Cumplicità di tutti quelli chì vulevanu una vita felice è riescita, elli osservaru un fastidiu rigulari - si puderà manghjà solu ceneali senza l'oliu è u meli, bevande l'acqua è qualche calde. In l'ultimu ghjornu, u 4 di uttrovi, a ceremone di doneggiè u locu duverevule, è u curatu rende a crucifixioni à l'altare.

L'Esaltimentu hè un avvenimentu Cristianu-duicentu, questu, cunnessu cù a storia di a vita di Ghjesù è a Vergine. Hè divisu in u Signore è in a Curda. L'Esaltazione si riferisce à i ghjorni festivi di u Signore. Sicondu un signu, novi cruciamenti annantu à e chjese è i tempii ùn ponu micca stabilitu in u 27 di seculu, altrimente micca nisun peccatu pò esse liberatu in questu locu.