Eustrii di i genitori di u sposu di prima di a festa

A vuta hè a più alegra, ma dinò a festa più afflitta. Hè per quessa chì ugnunu debe ricurdà di e so daverzi per esse à u tempu. Ma solu chì i parienti ùn sò micca sempri capiscenu ciò ch'ella deve fà, è, per questu, ci sò lining. Hè per quessa hè assai impurtante per u sposu è a sposa per spiegà à i parenti ciò chì duveranu fà. Per esempiu, ci sò certe funziamenti di i genitori di u sposu di prima di a casale.

Imposti di a mamma di u sposu

Chì ci sò ste funzii specifichi di i genitori di u sposu di prima di a festa? Fighemu, forsi, cù a mamma di u sposu. Di sicuru, prima di tuttu, hà da preparà un figliolu benamatu per u ghjornu di festa. Questu hè di scelta un palazzu è accessori. A mamma di u sposu hè respunsabile bè da l'aspettu di u so figliolu à a festa di a festa. U fattu hè chì a futura matri pudite vedà a so figghia prima di u ghjornu di a nuvola, cusì à guardà u so vestitu, definisce cù u vestituatu perfettu per u so figliolu. Inoltri, durante a preparazione pè u matrimoniu, a mamma di u sposu hè obligatu à aiutà à ellu un rigalu per a sposa. Eppuru, no tutti i ghjovani puderanu determinar ciò chì hè necessariu di cumprà una donna amata, perchè ella veramenti li piace u donu.

Inoltri, a mamma di u sposu avarà da preparà una reune di u ghjovanu dopu à u pittura. Hè necessariu di ordine una pagnotta diliziosa cù quale esperarà à i novi omi di a casa cumuni, è ancu preparà un discorsu è i desideri per i zitelli. Inoltre, si seguite a tradizione, a ghjente di u sposu devi avè un pezzu bonu cù quale hà attaccatu un capu ghjovratu, cum'è un segnu chì ghjè issa una mullid legittima.

Hè a mamma di u sposu chì si mette in cariccerie di decorazione. Ancu s'è l'articulu di decoru hè stata sceltu cù a sposa, a cumpagnia di a mamma in a matina di u ghjornu di a nuvola hè di decurendarà u carru per ch'ellu hè u più eleganti, licenti è romanticu.

Inoltre, i funzioni di i genitori di u sposu, è ancu di i genitori di a sposa, include l'organizazione di un banquet. In questu casu, i matchmakers aghjunghje cù i zitelli è discute quale esattamente hè quì nantu à u questionnaire, cumu si u costu serà divisu, quantu persone seranu invitati. Sicura chì questu hè solu u casu quandu u casu hè urdinatu cù l'aiutu di i pai è di e mamma. Se i ghjovani ùn dumandanu micca un sustegnu finanziariu da i so genitori, u paràgrafu hè omessi.

Obligazioni di u babbu di u babbu

In u duminiu di u sposu, ùn hà micca travaglii specifichi è esigenzi in quantu à esse rializà certe actions è rituali prima di a festa di u so figliolu benamatu. Dunque, ellu hà u dirittu di sceglie u cose da fà. In ogni casu, a maiò spessu, sò i babbi di i pretendenti chì si ponenu a rispunsabilità per a tecnica. Hè perchè, Dad hè u cumandariu di ordenà un carbu, un fotografu è un operatore. Inoltre, si i genitori intervenenu direttamente in l'urganizazione di u banquet, u babbu pò piglià a compra di bevande alcoliche, in quale l'omi sò megliu cà e donne.

Inoltre, prima di a matrimoniu, u babbu di u sposu, cum'è a so mamma, avissi preparatu un discorsu cù quale ellu trobarà i ghjovani dopu a l'aghjuntu. Ancu se a prima benedizzione hè ricevutu da a mamma, i parolle è i prugettu di u babbu sò ancu assai impurtanti.

Ancu u babbu di u sposu, ricurdà chì hà da tocca à ballà cù a so figghia in un banquet di tieġ. Dunque, se u papa ùn ballava bè bè o solu esse scurdatu, deve rinfriscà a so memoria è inseme davanti à a matrimoniu. Eppuru, se maneglia di ballà almenu parechji volte cù a so figghia.

Ma sempre, però, a so cumpurtamentu principali di i genitori prima di a matrimoniu hè a capacità di vede chì u matrimoniu hè veramente maravigghiusu, dà u figliolu cunsiglii è cunsiglii necessarii, è ùn pudere micca amparà a so gioia è sempre supportu è aiutà à ogni situazione. Dopu tuttu, quantu li tradizzioni di l'oblastu di i genitori, avè sempre l'aiutu à u figliolu in tutte e cose cun quale ellu viaghja, riguardu à a celebrazione di a casale. Grazie à a saviezza di a vita è l'esercitu, mamma è dadinu pò aiutà sempre à truvà a decisione più curretta in ogni situazione.