10 casali di cuncetti per un ghjovanu paru

I nostri antenati, i slaves eranu pagani, è tutti l'avvene chì avianu fattu in a so vita sò assuciati cù l'influenza di numerosi dii è spiriti male. Cusì ci eranu amuletini è signaghji di i persone chì sò ghjunti finu à i nostri ghjorni. In u mondu mudernu, parechje cose anu spiezzatu a spiegazione, però, certi persone anu un scantu superstitiche di qualcosa pocu cunnisciutu. In particulare, quandu vene nantu à un avvenimentu impurtante cum'è un casale o un vutu. Per fà risparmià a cunniscenza di i nostri babbi, o ùn hè micca à ognuna di noi. Chì ghjè un segnu?

A parola "signu" - a ràdica di e parolle "note, notice," questu, scumpiggiate conclusioni nantu à una situazione. Allora, hè assai simplice per spiegà a superstione generalizata: "Se si tù ùn si stà nantu à u mumentu di a zitella, ùn hè micca maritari per sette anni". In i vechji ghjorni, in u cantonu di a tavula, sò generalmente i parenti orfani, e donne senza zuccherà, e zitelli pobri, chì era assai difficiuta di marità è cusì. Sicondu un altru nota, se una zitella scorri mille da u tavulu à u pavone, u so maritu serà struitu o marcatu. Tuttu hè ancu simplice senza mancu in casu, in l'antichi ghjorni, l'omi èranu circà duminii di donne in particulare buani in e donne, è e donne mestieri boni poveru mariti male.

Cridate in cigliu in tutti i signori ùn valenu micca, perchè u più impurtante hè una attitudine positiva. Eppuru, se vulete sèntenu a saviezza di i nostri babbi, avemu un signali di vende TOP-10:

  1. A preparazione per a casale principia cù a selezzione di a data di celebrazione. In u passatu, i mesi più dolenu per u matrimoniu eranu mai, marzu è uttobre. Ma a festa, ghjucatu in ghjugnu, aostu, settembre, dicembre o ferraghju, prumesse una unioni felice. Naturalment, a data più penosa hè u 13u ghjornu, ghjorni inutilmente ghjorni di a settimana - u marcuri è u venneri. È in u 3, 5, 7 è 9, sò assai successi per a festa di a matrimoniu.
  2. Sì a sposa è u sposu ùn sò micca vistutu in vigilia di u casu, è ancu più cusì, ùn mancanu a notte sia, un bon sigulu, promettendu un matrimoniu felice.
  3. U clima di u ghjornu di u casu hè ancu di grande impurtanza. Allora, se a precipitazione cascata (piovana, neve, blizzard) - à a prosperità è u benessimu in a famiglia. U ventu, à u cuntrariu, à u prublemu.
  4. U cortege di a nazione deve esse ruvidezza: i veiculi sò signalati, spessu i fasci di latte sò assuciati à machini (in i vechji campane avà eranu utilizati per questu scopu). Hè cresce chì i forti sonelli scantanu u spiritu malignu è i spiritu maligni.
  5. In registrazione o nuvità, a sposa è u sposu devenu necessàbbilamenti in carichi diversi, è dopu a ceremonia - unita.
  6. Dopu a ceremonia, i figlioli novu esse livati ​​mani. Ancu migliore, se u sposu pigliate a sposa in i so armati. Hè impurtante per assicurà chì nimu cruce u stradale à a ghjovana. Se ci hè un periculu perchè, un passu passatu hè megliu per i tistimonii.
  7. À u tavulu à i ghjovani pusau 2 bottles di champagne, attaccati cun una cinta, chì ùn hè micca scumparuta durante u banquet. Questu hè cunsideratu una guarantiscia chì a coppula ùn solu ùn celebrarà u primu anniversariu, ma ancu u nàscita di u primu natu.
  8. À a casa di i novu era sempre un vinu sanu, i mettiu nantu à un saccu di pilami virtu fora da a furia fora, è in u fondu di i vetri steddi in una munita. Allora i muniti sò stati guardati com'è una relazione di a famiglia in un locu secreto. Per vìviri u cuntenutu di e vetru hà necessariu per esse à u fondu, perchè ùn hè micca vinu chì ferma in u vetru, ma in famìglie famiglia.
  9. U cuncepimentu di u cunghjulu di u ciuciu deve esse tagliatu - questu hè l'accordu in a famiglia. U primu pezzu hè colpi nantu à u piattu di a sposa, u sicondu sposu, è solu dopu à i genitori è i invitati.
  10. Un arriciu di e casate ùn deve esse sempre à a sposa, à a tavula, si deve esse messi in un vaso in fronte di ella. A notte di a nuttla, u bouquet deve esse in a cunvivialità di u ghjovanu. Per fà un bouquet da u sposu, ùn hè micca impositu: u bouquet libbirà a sposa, è a felicità remplirassi cum'è un pappu. U bouquet deve esse rimpiazzatu cù un simili.
Ci hè assai signatimi di pirsuni. Affettanu tuttu: preparazione per a casale, armarii, fiori, aneddu è ancu rigali. Ma hè un signu chì sempre u travagliu: "Per cottu per l'amore - per una longa e bona vita di famiglia".

Be happy!