Ancien Signos di casali è Supersticiones

A maiò parte di e persone crede chì i signori sò quarchi cosa micca necessariu è anticu. Certu! In a nostra età prugrissiva di a nanotecnologija. Ùn hè micca supersticiosa è ùn credi in i sinistra ... finu à chì ùn ci hè micca cuncernanu. E dumandemu a question: "Chì s'ellu ci hè sensu? Dopu tuttu, tutti i vechji signos di viovule è i superstizzioni sò longu scritti à parechji seculi.

Chì sò i segni? Un signu hè un successu chì succidia un omu chì era cumprinzutu da i cuntimprizii, ma eventualmente perdiu u sensu uriginale. À u tempu, tuttu questu hè diventatu in advertenimenti, moralizazioni è pruibbizzioni. A maiò parte di l'anziani favurizzioni di e casate è i superstizzioni sò dirigiti à prutezzione di l'unione di duie cori amurusu, chì hè cunsideratu sagru assicurativu per tutti i pòpuli di u nostru pianeta.

Per esempiu, si a matina di u ghjornu di u ghjornu u sposu è a sposa o i so parenti attaccanu un strannamentu, perchè hè furtunatu. Inoltre, a chjachja o a neve, chì cumincià à u ghjornu di u matrimoniu, promete ghjovani felicità è ricchezza.

Per fà u cuntenutu u matrimoniu, a sposa hè cunsigliata di mette un petit specchiu sottu à u pillow in a vigilia di u casanu, è ponu a sera di notte nantu à u vostru parte incorrecta.

Quale hè a prima di u ghjovanu à trasfurmà in a spugna in l'amministrativu di u registru, spargugliatu da i tistimoni, serà u capu di a famiglia.

Se in a ceremma solemne in l'uffiziu di u registratu, a manu di u ghjovanu era sbattuta - per esse ricca, se u dirittu - a so casa nova serà sempre stata di invitati.

I ghjovani sò pruibbuti à mette in i decoru. Anu deve esse decoratu solu cù aneddu di castagneto - lisu, senza pedi è incisioni, perchè a vita di a sposa hè liscia, senza alcune è difficultà.

Vestitori giovani deve esse bianchi è ùn si vulete micca vende micca, ma di mantene in tuttu a vita di una coppiu maritatu.

Prima di entra à a casa, i ghjovani avete rumputu u pianu, è in l'aghjuntu - un vetru, da chì u champagne di nuvella hè drunk. Questa azzione deve curreghja è pruspirità à a casa di i casi.

In a nova casa a sposa u ghjovanu maritu anu purtatu nantu à e mani. Se a ghjovana viaghja in casa di u groom, u so sanu è a so mamma hà da scuntrà i novu à a porta. U so babbu deve dà à a sposa un vintu di vinu o una cervida, è a mamma hà avutu nant'à u caprettu novu fattu nantu à a cappucciu è u focu sottu à i so pedi. "Pettine" "oculus" di novu devendrai cumu manghjà in fronte di a tola di casali, vinu o cerveza - bevica à mità. Tuttu chistu hè fattu per chì i zitelli viranu a so vede in amore, ricchezza è armunia.

Prima di a festa, dopu à a ceremonia in l'aghjuntu, l'omu più rispettatu in a famiglia trè volte prupone i ghjovani nantu à a tavula di festa, simbulizendu cusì u cunnessione spirituale eterna trà u maritu è ​​a mòglia.

Per assicurà chì i ghjovani sempre avè u soldi in i so casa è vive in prosperità, mette e so pezzi, è quandu surtenu l'amministrativu, sprinkle rice o triglio, pétalos rose, hop (per vende vivamente è in armunia), documenti, muniti.

À u ghjornu di a festa, a sposa hà bisognu di chianciri, per esse maritata, era felice.

Cuscini nantu à u lettu di i novi sò disposti cun frenu di pillowcases in a direzzione di l'altri, perchè chì a sposa u sposu acceranu cù tutte e so vita, bè.

Dopu dopu abbandunà u bastimentu di l'OFICINA REGISTRY (a chjesa), a bride hà da turnà à turnà à e donne chjami zitelli invintati per u matrimoniu, è fate un bouquetu di fiori nantu à a so testa. Una zitella chì ponu accumpagnate fiori prestu prestu in casu. U sposu tira a ghjallina untied di a sposa in a direzzione di i so cumpagni unmindres. U zitellu chì hà agattatu u liggeru pocu maritari. Se vulete maritàgiu più prestu, serà aiutatu da un toccu à l'aneddu di a ghjovana.

I dui ghjorni per i matrimonii sò u sabbatu è u ghjornu, è a prima volta di u ghjornu hè a seconda mità di u ghjornu.

Ùn pudete micca assignà un casu nantu à u 13 °. Ancu à i signori cumbattivi sò: un anellu di castaggiu maritatu, un speculare broken, guanti perciuti, un vestitiu di novia indà nantu à i peri. Pruvate micca di trasfurmà in un puddle.

U ghjovanu ùn pò micca esse fotografiatu separatamenti à a casale, ùn deve micca dettu u so anellu di casate à alculisce. Ùn pudete micca aduprà sandali in un locu, cù l'alimenti (l'articuli ùn sò micca permessi), ùn porta micca perli - à lacrime. À a tavula, pruvate a cura, pruvate micca spàrghjinu qualcosa. Ci hè un signu anticu: durante a festa, i figlioli di novu hannu atturcizzate i so gammi o ponenu i pede nantu à i so pedi - per quessa, in a vita di famiglia, un ghjattu neru ùn maneva solu trà elli. Per quessa, i giovani sò à pusà per esse cusì pussibule entre elli.

Ùn pudete micca lascià e so fiancu di colpi di i platti à u casu (uttene u mantenimentu di u persunale facenu).

Ci sò parechje signori antichi è superstizzioni, cum'è ghjovani avè bisognu di cumportanu correttu durante a matrimoniu. Eccu alcuni di elli:

1. U sposu novu, quandu si sò purtati à u porch di a chjesa, deve fà piglià u travagliu è dicenu: "Ùn ci i nostri dureghji è e malatie ùn vanu cun noi à a corona, ma fermanu nantu à tè, u gerrieru di ferru." In u populu, hè struitu chì u geste di ferru attrae tutte e cose dolci, chì dà un futurore brighju à i novu.

2. Quandu l'adurdinati eranu troppu in i ghjovani, è u curadiu hà dettu: "U servitore di Diu hè coronatu cusì è tali", u sposu hà da crede à ellu stessu è dicite silenziu: "U servitore di Diu (nome), sò maritatu, ma e mio infirmità ùn sò micca".

3. Di chì i novu durante a zucchera di a matrimoniu hè più prubabile di stufa, da u primu da abbandunà a vita.

4. Ùn hè pruibitu à vede u sposu di novu durante u matrimoniu, è s'elli parevanu vede (in particulare in l'ochji) - ùn amate micca l'altri o qualchissia cumprenderà a tradizione in u matrimoniu.

Osservatori ùn devenu micca i nòbbili e seguenti elementi: rosè rosse, furculite, cuciatore, cutite, cucirini. Ùn pudete micca vultà à a zitella in vestiti neri, attraversu a strada versu a ghjovena quandu anu andà in l'aghjuntu di a registrazione o à a chjesa. Sì avete vistu un cortege di a nanna in a strata - abbastanza pigliata à u buttone - per a furtuna.

Ùn si scurdate micca chì si pigghianu assai è ùn hè micca solu impositu per osservà. Ricerdu chì u signu di u casu più impurtante hè chì quandu l'ochji di a sposa è u sposu sò brillanti cun u focu tranquillu di felicità, se e so carritteri sò cunversu volte à l'altri, è tutta a volta hè illuminatu da a cume lume di l'amore, affausa, nimu signori seranu quellu obstacle.