Signs in a matrimoniu: saviesa folklore è superstitions stupidu

A maiò massima di donne ancora crede in i segni di cunmi. È se i grotte sò trattanu cun elle cum'è cuncdividu è i preghjudizii, poi per i zitelli sò e cose sò assai impurtanti. Hè per quessa chì si tratta à tali manifestazione generosamente. E, a fine, a saviezza pupulare explica assai signa da u puntu di vista di a raghjonu, è micca l'intervinzione di e forze divina.

U tempu di u casu è u tempu

Naturmente, un ammontu fucu cumplessu cù a data di u casu. Per esempiu, un casu in u novu annu hè micca una bona decisione bona. I ghjorni permessi per a festa ùn sò micca tanti, è sicondu a credenze populari, u matrimoniu di u ghjennaghju ùn guarantisci una vita maritali longa, in particulari pà a mezza forte. Dicembre hè casi sanu in l'osservazione di u viaghju. Ùn ci hè u mutivu.

Ma u prossimu mesi serà assai successu. Ferraghju di fiancu nantu à e tradizione di u castagnu russu per a pace è l'armunia in a famiglia. Marzu ùn hè micca mala, ma u matrimoniu di u primu simbulizianu simbulizeghja a prufezia di a vita nantu à u stranu.

U verdu, u mesi più favorevule hè Ghjugnu. In a ghjente hè chjamata "luna di miele". Eccu, u meli in a famiglia sarà abbundanza.

In u vaghjimu, un pardonu per l'annunziu hè accumpagnatu solu à uttroghju: per una vita difficulita è problemàtica.

Per separà, hè un tema di casali à un annu traspurtatu. Per una banda, cresce chì sta volta hè inevitabbilità per novi principii, chì, naturalmente, hè a famiglia. Ma, invece di l'oltre, ci hè un primu annu per un casu à un annu bellu. Per un bellu aspessu, un annu bisatu fù chjamatu l'annu di bride. E li picciotti scomtonu i so pretendenti, mannanu i matchmaker à e so casa. U sposu ùn hà micca u dirittu di ricusà. Appena, per questa raghjone, è ci era una cunvenzione di i succesi bisestas.

U piova nantu à a casale hè ancu interprete in dui maneri. I nostri antenati attribuitu l'caprice di u clima per i boni signali per u casu, cum'è l'acqua fertili fura una vendita excellentu. Oghje, certi persone si pruvate à avivarè chjara è lacrimi. In ogni casu, sò solu i stori terribili per i ghjovani. Rain - certamenti, à benessiri, anche si prisenta maiori difficilii in a ceremonia. Per quessa, hè bisognu di piglià in contu di e cundizioni climatichi per decide di quandu si puderà organizà un casale .

Signura di i marcati per a sposa è u sposu

A più famosa di i credenzii folkiichi: un signu annantu à un vestitutu di castagneto. Comu, u sposu ùn avissi micca vistu l'indisciplinà di u so amatu, altri o volte è l'admirazione per a so bellezza ùn durà micca. Inoltre, ùn pudete micca aduprate un vestitu d'una persona di l'altru. Ùn puderete maritaru o divutu assai rapidamente.

Aghju dettu chì i signa cù u vestitu di a castagna sò assai dubbitii. Millane di sposi maritari in vestiti rouge. È i sposi sò attivamente participati à scelta un vestitu. E quale di i pariglii durerà più longu hè scunnisciutu.

I Signori cù una sposa impastata sò dinò assai contradictori. Dopu una parte, u sposu cuntribuisce a felicità duali, nantu à l'altru - pa esse tistimone per u celibbu celinu. In ogni modu, in u populu, queste signu di u matrimoniu ùn sò cunfirmati.

In a festa di a matrimoniu, a cosa più penurtima hè di sguillà l'armani. O comprate micca. Sicondu i signaghji, inconvientenza è difficultà cù cumprimendu intellettuale seranu cù u matrimoniu tutale.

Tuttavia, qualchissia, o signosi dolenti à un casale hè una percepzioni sughjettiva. No cunghjenzi sò cunfermati da alcuna statìstica. Aduprate a data di u casamentu. Ma per a so scelta, guidata da a percepzioni di u populu, ci hè una spiegazione logica.