Zemfira torna hè in u centru di u scandalu per u banner d'Ucraina

A situazione pulitica difficulita tra l'Ucraina è a Russia hà più di una volta affettiva negativamenti l'attività di l'astri di mostra di l'attività di i dui paesi. L'artisti sò o involutariamente o involutariamente implicati in un cunflittu, chì spessu risultatu in veru assetimentu.

U popular cantante russu Zemfira cuntinua a so tour "L'omu". L'ultima nuttata l'estrema hè realizata in Vilnius. À u dirittu durante u cuncerta, un gruppu di fanciari ucrainu di u cantante, chì anu prisentatu in l'auditorium, unfurled the Ukrainian flag.

Impussibule per tutti Zemfira hà dumandatu per rinforà a bandiera. Sicondu i tistimonii, u cantanti, in u so primu calmu volte à i fanni. Parechji si ricurdavanu quantu un annu durante u cuncertu in Tbilisi, una bandiera hè stata purtata à u stadiu nantu à u palcuscenicu, chì hà iniziatu a ondulazione, è poi l'attaccò à un micru stand. Questu truvarete un prezzu pusitivu populari: parechji organizatori di cuncerti in Russia rifiutonu di travaglià cun ella, è un vastu armata di fanciuti condeniau u so favore per un realizazione impurtante.

Ricurdàtevi di l'incidentatu spécible, Zemfira hà appellu à i fugliati aieri:
Avete pruvatu di fà piglià? Eliminate a bandera.
Dopu chì i fanali ucraini ùn rispunnenu micca à a dumanda di u cantanti, ùn pudia stà sopra, è in una forma rusticu appellu à quelli chì pruvà di pruvucassi in u cuncertu:
Sò un residente di Russia, sìammu in Lituania! Ti dumandu, è ti dumandu, bl ***, amate u vostru paese, I love my country!

Comu era d'esse expected, nantu à e rete sociale hè un discursu emotionu di l'ultime notizia. Qualchidine fanatichi di Zemfira da l'Ucrania aghjunghjianu l'offisa à a stella, chjamà "a disappointment di l'annu", ma a maggistica condurdava l'audienza cù u bandiera ucraina:
Vulete bandà bandate - assiste manifestazioni, più di cuncerti di u gran cantanti
Hè assai difficult to remove the flag if you are asked? Chì ci hè? Dighjà digià oghje pigliò a bandiera ucraina in Tbilissi! Dopu ch'elli avìanu purtatu tramezu. Ella ha dettu assai volte chì hè luntanu da a pulitica è ùn ne scurdate micca in questu.
Ùn capiscenu una cosa: perchè e persone chì si sò stati primiamenti dumandati per sguassà questa bandiera in bonu ordine, una volta è una altra volta l'avete?
Hè vale a dicerà chì i fanali ucraini avà prima di u cuncertu di u cantanti trasiu una mini-revenuta provocativa cun slogan di a seria "Heroes of Glory!":