Ughjatu premature, sintomi

Se à l'urganizazione iniziale per ricanuscià l'accordu di u niputu prematuru, ponu esse firmati, è a gravidanza durà finu à u tempu desitvutu. Questa hè cunsideratu cum'è un tema impurtante cum'è ughjettu prematuru: sintomi è signalli, chì deve signalà immedtamente.

A nascita prutìmulu hè cunzidiratu com'è 28 à 37 settimani di gravidanza. In questu casu, u cervicu hè apertu davanti à u tempu prescribed. In a pràtica médica, ci sò parechji sintomi di nascita prematura.

Sì una donna ricunnosce i nascuti prematurementi in u stadiu iniziu (in generalmente passanu indurendu), i medichi seranu pudi d'impedisce u tempu è mantene a gravidenza. A futura mamma hè stata mandata in u ospitalu, induve hè assicurata a cumplizzioni cù u restu di u lettu, l'ingesimentu di fluidu dosed è i medicazione necessarii chì aiutanu à calmà è rilassate u cervicu. Questa siguenti sò i simprici prematuri di u parturientu cumuni è frequenti:

- contruversuzioni o peristalsi di l'utru. Stu sensu hè difficiule di cunfundà cù nunda;

- u dulore in l'abdomenu più inghjustu, chì hà un caratteru calda. Quassu s'assumiglia pessime periscenu prima o durante a menstratura, solu forti;

- pressione à a buca è a vina;

- Strong urge to urinate;

- liquid flowing;

Sangue da a vagina di qualche carattere;

- A sharp decrease in a mobilità di u fetu.

Sì una donna hà un piriu di circa 8 mesi (più di 30 settimani), ci hè una minaccia chjaru assai à a vita di u zitellu. In particulare se u gravidenza stessu era senza patologii. Hè assai prubabile, dopu à dà nascita à questa ora, u zitellu paiarà parechje tempu in un dipartimentu specialu chjamatu "risuscitazioni di nascite". Se u zitellu nasciu prima di a 30 simana, a minaccia à a so vita serà più grande. In u curingu intensivu, passà un mesi o ancu parechji mesi, finu à chì a so cundizzioni si stabilisce, è u pesu ùn ponu micca a norma.

In casu di sintomi di nascita prematuru, una donna hà da pudè chjamà immediatamente un duttore o partare è rende a so cundizione senza mancà un sole dettu. U duttore, datu a gravità di a situazione, puderà cunsiglià una donna o ghjunghje à l'uspidale per esame, o simule ghjittassi è calmu. In fattu, in a maiò massima di casi, i signali sò falsi. L'utru si rifirisci, ma questu hè una variante di a norma. Allora u corpu hè prestu pè u nuvellu chì vena. Di solitu "pugnascià" abbiate pocu à pocu à pocu minuti.

In u casu di l'uspitalisazioni, a donna serà obligatoriamente preparata per u travagliu: ella sarà attribuita una robba, hè stata cunduta à u sistema di seguimentu di l'estatus di a mamma in maternelle, u gynecologu ostetrista cuntene visualmente u gradu di l'espansione di u cervice. Se u nascitu prematuru hè sempre possibbili di firmà, i medichi recontani à l'aiutu di i medicazione chì aiutanu à reduce l'insegnamentu di l'utru. Dopu questu, i cuntratzioni anu cessatu. In casi rari, in casu chì ci hè una veru amuzione di a fine di u gravidenza, a donna hè stata colata in l'uspitalu finu à a fine di u gravidenza - per l'almacenamiento prenatal.

Se u nascitu, i sintomi di quali anu manifestatu in forza, ùn pò micca esse firmatu, u zitellu sera datu un tirò di steroidi chì acceleranu u crescenu di i pulmonate di u zitellu. Questa hà aduprà l'aumentu di a crescita di a surviglianza di u babbu dopu à abbandonà u corpu di a mamma. Un zitellu natu prematuru ùn solitu finta di chianciri. Immediatamente situatu in una camera speciale, in quale cundizzioni sò creati, quellu prufiziunale possibbili di l'intrauterina. Sicondu u piriudu annantu à u zitellu nasci, è ancu nantu à u so pesu, passà in questu chambre u periodu di tempu necessariu.