Dritti è i travaglii di i più bè amichi

Dicenu chì ùn sò micca parechji amici, è u megliu amicu hè sempre unu è un solu unu. Questa persona hè in u stessu livellu cum'è i frati è i frati. Sapete tutte ciò chì devenu è hè cun ellu chì puderete disputà per i scherzi. E cose cum'è e frasi: "Ciò chì avete avete bisognu à fà?" E "Avetevi obligatu à fà d'altri!". Eppuru, quale sò i diritti è i responsabbilità chì avemu in riguardu à i migliori amici?


I ghjuramentu di parlà a verità, è solu a verità

U megliu amicu hè u megliu, per ùn chjappà. È ùn hè micca solu di dì à un amicu tuttu. Prima è primu, i megliu d'amici sò sempre à dì à a verità in a fàccia di l'azzioni eraculi è di i decisioni. Sì, questa hè a diffarenza entre un amicu amicu è un amicu. In particulare cuncerta rilazioni trà l'amici. I critichi sò criri offensivi, perchè ùn tutti pò dì chì si cumporta oghje horrible, affinchì stu vestitu ùn pare avellu pocu attrattivu è chì hè urdinatu per rinfreschi in a vostra casa, perchè hè unicu. Ma u megliu amicinu sempre si parra nantu à questu, perchè ella hà tutte bè. Ella cunnoscile bè chì i so paroli ùn ponu micca veramente criticatu, ghjustificate davanti ad ella o simpricimenti ghjucanu offentera. U megliu amicu per questu ùn hè micca cummessu. Invece di inizià a disculuzioni, ellu cuntenseghja per dàchju a so linea, perchè ellu sapi chì a verità hè sempri megliu cà mentre. Simply not the most native we try to reduce this kind of things, because we are afraid of conflict. Ma u megliu amicu cunsiste à u so drittu di aperta l'ochji per una persona estrema, ancu in u casu ch'ella hè stuposa cù una disputa. Hà soru, in l'amici, i diritti è i responsabilità sò sempre intersezzione. Avemu u dirittu di parlà à u megliu amicu di i so sbagli, perchè hè quellu chì l'amu veramente amu è à u listessu tempu avemu obligatu à parlà sta verità per a prutezzione di a persona da una altra decisione sbagliata o di una decisione chì pò influenza averebbiutu a so vita.

Amicu ùn deve rinunzià, ùn dumandassi micca troppu

U megliu amicu hè ogni dirittu à disrispettà nunda è à a listessa ora aspetta per l'intelligenza è u sustegnu. E questu ùn hè micca surprisante, perchè quandu avemu da dumandà una persona, guadjani da interessu ordinariu. Vulissimu bisognu di ciò chì hè successu. Ma cù i più bè amichi tuttu hè diversu. Sicura, ùn ci hè interessu - questu hè u fattu, ma a maiò parte di tuttu ciò chì avemu un spirimendu per una persona, per a so cundizzioni è à u takdale. Dunque, i più boni amici ùn anu bisognu di parlà micca di e so esperimenti, è spergu chì si saranu caputtu è accettatu da ciò chì si trovanu. Se vulete esse tranquillità, a ghjente ùn avè micca briganti, è andonu da a frasa chì hè avurale. A lu cuntrariu, u megliu amicu si senti a cundizione d'ànima di una persona amata. Ùn pudete micca cunnosce i motivi, ma intudumente crede chì esattamente hè questu a persona. E in una situazione cusì, u megliu amicu avarà a sustegnu è di fà cum'è un megliu. Se ellu dumandani à lascià è l'abbanduneghja solu, ùn hà micca dirittu à culpisce per quellu o impone a so aiutu. A verità l'amici hè un intelligente cumunione di l'insensibile. Per quessa, un veru amicu si sempre ricive chì, in una situazione difficili, avete bisognu d'esse cumu megliu per un amicu, è micca per ellu micca impone. Sicura chì l'eccezione sò quelli situazioni chì vede chì una persona pò fà un sensu. In questu casu, u megliu amicu hè obligatu à cunvince, aiutà, forza, littiralmente tirone di una persona da stu statu, perch'elli ponu scrivitevi di calmari tuttu è capiscenu chì in un fallimentu, a vita ùn hè micca chjaramente micca fine.

U pulcino whiskered è quella mezzo à meza

U megliu amicu hè sempri u drittu di dumandà à sparte l'ultimi, è ellu hà dinanz'à u so ultimu stessu. In questu casu, a quistione di i dritti è i funzioni in generale sona un pocu stranu. Dopu tuttu, s'è avete vistu in l'altra parte, allora tutti sò u dirittu di abbandunà u paese. Hè solu chì in una veru amici, u vostru cuncettu si ferma assai fuzzy. U megliu amicu pò viaghjà tranquillamente tutte e so riserve di u so amicu, ma quandu hà l'oppurtunità, hà da imbrà tuttu in tuttu cù interesse. Quandu a ghjente hè amici per un tempu assai longu è assai, a testa ùn vene micca à qualcosa à ùn sparte o ùn dumandà, è sese pussibule di piglià qualcosa. U fattu hè chì i più boni amici di u ghjornu avemu i stessi diurevuli è funzioni cum'è membri di una famiglia. Hè stata stranuta si a mo soru dumande à u mo fratellu s'ellu si pudia piglià qualcosa o ùn spera micca cun ellu. Sicuru, si hè una famiglia normale cù relazioni normale entre i persone. Cumu ancu trà i meglius. Acquistanera per cumprà tuttu è ancu pensate à ciò ch'elli anu da u dirittu è ciò chì si devi, fanu quandu duverà esse.

Hè necessariu di essere alcuni in un momentu difficiule

Un veru amicu hè una persona chì avete bisognu à u tempu difficiule. Questi paroli da a canzone di i zitelli sò veramente certu. U significatu di u serviziu hè chì avemu u dirittu à qualsiasi tempu per turnà à un amicu cù l'aiutu, è deve vene à u nostru salvamentu. Ancu s'è i trè o'clock in a mattina, a neve staccate è a temperatura hè cacciatu à i minus quaranta, un amicu venere da sanu, se ellu rializeghja chì hè veramente ferite è dolce è ùn puderebbe fà per ellu senza ellu. aduprà a benessia di una persona è stendu sempre in un match più tiniest. Ma se qualcosa di qualchì situatu seriu, avemu sempre cunsultate à i nostri parenti o à u nostru amicu. U succede chì i parenti ùn rispundenu micca à a dumanda à a manera di un amicu. Quand'elli dicenu, ùn scrive micca e famiglie, ma pudemu selezziunate l'amici. E si avemu digià elettu da ellu, duvemu tuttu u drittu di aspittà u so sustegnu tutale di ellu, è ancu sapemu chì, si ellu ci hè necessariu, rinuncerà da tuttu è scorse per aiutà. Sì, de fattu, avemu a fari questu, ma in fatti, quandu avete sanu chì qualcosa male hè succitante cù una persona vicine, ùn pudere micca pensate di funzioni, ma simpricimenti ùn pò micca sentate à seguita è vedi graviamente.

Infatti, hè difficiule di parlà di i diritti è obbligazioni di l'amici, perchè sentenzi è attitudini ùn sò micca cusì faciuli d'invià in un kinde formatu. Pudemu, simu solu di parlà di ciò chì u cumpurtamentu di una persona si deve esse ellu u megliu amicu. E in fatti, quandu avemu da aiutà, quandu pruvamu à fà tuttu per a persona, anche infriggnu cun noi, quandu i so interessi in certi mumenti si diventanu più altri u nostru, è à u listessu tempu ùn anu micca pensendu à quale hè dirittu è quale hè in debbuli - questa hè l'verità amici in u pura natura , chì ci vole à apprezzà più di qualcosa manera.