Ti piace mentre - dìtti quì à fretta


Senza imprudente di responde "ma ingerente!" Questu serà solu una altra mossa. Hè stimatu chì u vechju adultu mediu di a megalopolis hè di circa duie volte in a meza ora. Sicondu i psiculugrafie, l'abilità di parlà micca inutile hè una di e propietate fundamentali di l'omu cum'è una spezie biologica chì si distingue da tutti l'èvuli viventi. Dopu nun avè passatu à una nova etapa di l'evoluzione è avè principiatu un discorsu coherente, a persona intelligente hà avutu subitu in diversificatu cù l'aiutu di a ficzioni. Invece, sè vo avete preferitu assai, pudete pinsà chì a zucatu hè statu assaigatu da a serpente insidiosa chì seducìu Adamu è Eva. Ma u restu restu: una persona hè stonda mentri u mumentu diventa un omu. E voi? Ti piace mentre - mi dicinu veramente? ...

Ah, ma micca micca? E ùn hà micca datu un ticket in a vostra vita? Ùn dì micca chì u vostru maritu ùn hè micca in casa quandu ellu hà pacchicatu nantu à u lettu in fronte di a TV? Ùn avete micca spiegatu à i vostri superiore chì vo site dumandendu un ghjornu off perchè a vostra avutru hè malatu? Ùn avete infurmatu à a nova nuvia in un tonu licitatu chì un pappu pilu di pilu arrugatu cù l'occhi svinde hè u zitellu più adorable chì avete mai vistu? È u zitellu annantu à u Wolf grezzu è uncle cun un saccu, ùn anu più statu dichjaratu? Forsi, frà noi, ci sò un o dui rappresentanti di a tribù di i amatori chì anu in minurizazioni chì hanu dettu "nè" à tutti queste dumande. Quelli chì rispundenu à a dumanda "Cumu hè?" In dittagliu nantu à tutte e vicissitudes di a so vita difficiuli; sinceramente è volontà infurmate l'autorità nantu à tutti i prublemi corporali; da u fondu di u so core, hà simpatizzatu cù un amicu chì ùn hà micca vistutu da parechje tempu, chì hà "grown so old"; francu cunsiglià à u so vicinu per elettu u stile di a faglia, chì hè megliu per a so luntanu da i pierdi ideali; Ùn ci amparerà da a stiff madre chì, contru à l'affirmazioni di u duttore, ùn hè micca gastritis à tutti ...

Hè veru, i cumbattenti per a verità per quarchi raghjone ùn piace micca favuritu in una sucità decentu, chjamendu tactless, avutrava, rude, informante. Ma ùn hè micca nantu à i amatorii di a verità ora, ma à noi, i semplici morti, chì, sia ghjucatu, ùn pò micca surviglià à una meza ora, senza avè da minzogni. Demu passanu tempu cù i genitori è i zitelli, i culleghi è i partinarii sessuale, i spegatori è i persone di ricciardi annantu. Eppuru, mentri ghjaci è distintu: pò esse inocenza è sopravulevi cumpletu è ancu custruttivu, è ponu - è destruzzione, assai periculosa per a persona è per l'altri. Ma a ligna da uni à l'altru hè cusì cusì chì ùn hè micca vale à crucià. Hè per quessa hè cusì impurtante di capisce chì nant'à a filice hè sottu, sottu à u quale chì ghjate da u modu di modu di a cumunicazione umana, diventenu in elementi destruzzione.

BARRI I BORDERI.

Una di e cose più cumune di e gattivi di a righjami - u desideriu di limità u so spaziu psicologicu persunali da una invasione micca invitati. Farà di tuttu ciò chì succidevi in ​​a nostra vita, duveria esse u duminiu di ancu i populi più vicinu. Perchè dice à a me matita nantu à una disputa cù u vostru amatu? Solu per esse di novu: "Dopu tuttu, vi ai avvistatu! ...?" Ùn hè micca più faciule per dì chì tuttu hè sorpreneur? Dì cun un cumpagnu annunziate da u tormentu rumore à u raghjoni di una fioritura? Se i vostri piani ùn sò micca cume in ogni disputa per sente a ricufèccia in questu - in ogni casu. Ùn amare micca nimu, cercatu per a so vita sana, steddi è esperià.

A nostra vulintà constantu di vede più bella, più ghjovani, più viscuvillenti di quantu veramente sò, in fattu, ùn hè nunda più ca u scopu di fà una natura di frontiera. Eppuru, quellu cura, quantu eranu veramenti, quantu capelli grisici chì avemu è quantu a nostra cintura serà, fate micca esse cusì cun l'aptitude è a dieta?

Periòdicamente, una persona hè solu bisogna reste sclusa, sia fora di u ritmu ordinariu di a vita. À u travagliu, dite chì sì male, u to còmpiu - chì in u travagliu ùn hè micca una gran cosa. Allora chì nimu ùn sapi duv'è duvete, un luxu chì hè casi inaccessibile cù u ritimu di a vita d'oghje. Per abbandunà prima di a matina da casa, apague a mobile è ... vai à u cinema, a cafe, u centru cummerciale, scopre a strade, a principale hè chì nimu sapi d'où eru. Ùn pensate micca qualcosa? È ùn ci hè bisognu di tormentà a vostra cuscenza chì un maritu fiduciale è un capu nucente hannu cadutu vittima di falza! S'è vo avete presu un'antazione micca autorizata - divete u restu di a vostra vita. Ma u cunfini di u vostru spaziu privatu hè tutatu micca solu per voi: nantu à u parte upposta - un formidable guardianu, chì si chjamava l'etichetta corporativa. À u travagliu, sò tutti forziunate per finghjerà un certu puntu: ririghjanu à i piacè discepiati, anu interessatu in cose d'interessanti, dicenu ciò chì hè bè, è micca ciò chì vulete, porta ciò chì hè accettatu, micca ciò chì ti piace. S'è vulete o micca, avemu obligatu d'avè ubbiitu sta regula, è in l'interessi di a causa chì avemu trattatu, è in l'interessi di a nostra pròpia carrera. Particularmente onesta di pudè esse sustene solu u rolu di donne di casa.

MATE TO SALVATION.

No, no, ùn avemu micca parlatu di u membru di Komsomol Zoia, chì hà salvatu a so patria. Ùn sò volte nunda di noi, amatu. Trasfurmendu à a telefonetta, avemu a probabbilità di andà per parlà di una battaria chì hè stata dormita, sia tardu per u travagliu, dì chì sì stati messi in una jam traficazione. Invece di ricanusciarli ch'elli avìanu sullivati. Perchè voce chjassi o ducumenta, probabili di vulemu esse chjudianu à l'ama di casu chì avemu stati arrossegati da elli. Perchè Sì, à seguitu, per ùn sputà a vostra carrera (u trafficu di i metròpuli hè un ragiunamentu validu per esse tardi, se ùn hè micca abusatu). Ùn scrive micca un amicu o cumpagnu di cummerciale: chì hè piace à sente chì voi cusì indifferenti à u casu, chì deve esse chjamatu, chì pudete avè l'oblastu? Ùn hè megliu una storia pocu cunvinta cù una batchizazione chì hè stata affucata, À a fine, per ùn divintà l'ughjettu di ridicule è vituperate: quì hè u zitellu, perchè persu perchè a purse! ..

Pensate chì questu hè un cobardice ordinariu? Pudete, sicuru, dite cusì. Ma u instinctu di l'autore-cunsirvazioni inherent in tutti i cose viventi, è ogni persona, sapendu chì ellu hà in prublemi, pruvate d'evità di tutti i medichi. Ci hè quì situazione quandu avete a girà è per aiutà i vostri parenti. Avete vedi chì u zitellu hè chjaramente biappatu di a scola è voli stà per un ghjornu o dui in casa? Certu, ogni mumentu prudente di u tempu à u tempu piglia à u zitellu per una mini vacanze. E dopu, senza avè micca rimorsu per menticre, calma scrive una nota à u mo maestru: u mo figliu falafruciava lezioni per via di ceppa. Hè assai prubabilmente, u maestru sapi chì avete dicitu una mossa: hà ancu i figlioli chì anu vulsutu saltà lezioni di u tempu .... Se u maritu di u meglius amicà pregunta à a sera, s'ellu ùn l'avete, per casu, avemu, sicuru , sùbitu tramutò per salverà a felicità è, esclamando: "E, suprattuttu! Ella avia avutu un fume nantu à u balconicu! Ora ci chjamanu! ", Andemu da pudè chjamà un amicu in u mobili.

OVER PASSAGE IN MENTA.

À quale puntu, i situ impurtanti domestichi, facilitate l'albergu è a mitigazione di situazione di cunflittu, diventenu un veru menti? Probabilmente, quandu a persona si mette à prughjettà mentri per prufittu è l'arricchimentu, quandu i so mentirmi ponu causà maleci o per danni materiali à l'altri. Pensate chì questu hè esse cumportamentu da e persone margineudo brutta chì ùn appartene micca in una sucità decentu? Sì sbagliatu! Ùn hè micca pocu cum'è pirsuni chì si cunsidereghji bè ravintàvuli respectable è rispettabili, alcuni usendu a st'armia "in l'affari è a vita persunale. Disolvi l'affissà bruttu nantu à un cumerciu di cummerciale o cumpetore, dà una promettia à pocu spiegata à avè ottinutu i pruprietà immediata, "presaggiu" l'idea di l'altru, prumma prestu soldi, sapendu fermamente chì ùn sarà micca pussibule di rinvià, un poveru per trammi cù documenti finanziarii - và parechji ùn era micca una volta, mentre cuntinueghja di riesce a reputazione di un populu honicu è decente. Ci sò virtuosi veri chì puderanu mancu ancu un doppiu but una triplete: sò vivenu al tempu cù parechji associati, u travagliu pè i compete. À u stessu tempu, assai mentri si gestenu per mantene a so reputazione per anni è ancu decennii. Capisce un tali mentirene hè casi impussibile: in a so testa, pare chì un compuitu integatu chì calcula tutte u turnu di u so dizzying game. S'ellu avete cunnisciutu un caratteru tali nantu à a strada, stà sbulicatu da ellu, è pruvate micca di utilizà tecnichi tali. Ancu s'ellu fora, i virtuosos liareti sò assai felice, ùn anu micca spirimendu cunfortu internu. Un sensu constantu di culpabilita (è di qualsiasi incontru cunnoscianu bè bè chì transgresse i limiti di ciò chì hè permissibile) è u scantu di esse espunutu porta à a depressione, neurosi. È quandu u codice preziatu hè rializatu, ùn porta micca a felicità è a satisfazione.

IGNATIUS DI CAPTINU DE VRUNGEL.

U figliolu sìammu, senza mancu esceccu per chì site questu questu. Solu perchè tutti facenu. Perchè hè più faciule. Perchè cunvince, distraghjenu, cunvince, quandu pudete tramuntana un pocu! "Ùn hè micca ferite," vi dicemu à u zitellu à a ricerca meditazione, anche si sapemu sicuru chì succede. "Vò esse prestu prestu!" - prumettemu è scumpire per un ghjornu sanu. "Scuprarà bè, vi daraghju un cane!" - avemu ciuemu boldly. È quandu u zitellu prumudmente demoniu u diurnu cù i "cinque", cuminciemu à spiegà spiegà chì u ghjinuu duverà aspittà indefinitu: u cucciu hè cusì rispunsabilità. Intimidatu Baba Yaga è Avio cù un saccu, cuntemu storii nantu à a Girl à u fondu di u pianu è a Cigogna chì porta i zitelli. È ùn avete micca bisognu chì à un luntanu da u ghjornu perfettu, u zitellu chì capisce chì vive in un ambiente di minati. Chì a mo mamma, sia ghjucatu, si spende à i scalini per ùn piglià u zuccadoru in tuttu, ma di fume chì l'avutru ùn passava à l'altre cità, ma ella morse, chì Santa Claus hà una barba cù una stringa, è a cigogna ùn porta micca trapi.

Ùn hè micca mali chì un zitillù, sfranice da a zitiddine à a ghjacà, resplendi l'esercitu di li diritti adulti cù u tempu. Piuttostu hè un altru. U zitellu pò sensu sicura solu quandu hè confidentu in l'assicuranza assoluta di i so genitori. Sì a mamma hà dichjarate senza prete, chì hè amparatu quellu di questu. Eccu, da u puntu di vista di u zitellu, ci hè in a so vita una cosa secreta, proibituta, vergerie. Perchè un zitellu, ùn hè micca solu un insulte, ma una tragedia, una catastrophe di proporzioni universali, perchè tuttu finiscinu, chì si trova u so picculu mondu. Cusì, un modu da sorte: per ùn esse da esse situazioni stancu è eseguisce a ricchezza ghjusta di i zitelli mai più, ùn si hè micca ghjustu à i zitelli. Ancu s'è truvassi più convenientmente. Ancu s'ellu ùn sapete cumu dì à a verità. Ancu s'è avete sicuru chì a verità duci u zitellu. Pirchì ancu a minzogna ghjamba maschja cìantu volti più cà a verità più amara.

Sò assai cuntentu per tramà ...

Ma u tipu più destruzzione è periculosu di minati hè una mossi à ellu stessu. Ùn ùn passà tantu tempu cun altra persona. Un tempu chì avemu a nostra manera di vita, u travagliu, figura. Perchè u patrone li adora, è si non, ùn hè micca perchè avemu travagliatu pocu, ma perchè hè stupidu è ùn pò micca apprezzà. Perchè u so maritu si truvò à l'altru per u so insidia è di l'inclinazione di l'omi à a poligamia, è micca per ogni notte scandali è u sguardu sessuale una sola settimana. Chì ghjè quì stu simbulu pugnale simpaticu sottu u so bravu era in noi sempre è ùn criscinu micca durante l'ultimu mese. Per fà e mentri si parveni più persuenti, avemu avutu per elli à l'altri, ci dugnu novi dettagli, avemu bisognu di novi justificazioni per a nostra disgrazia presente, truvamu numarosi più culpanti in i nostri difficultà.

Ma una menza hè cum'è una droga. Mancu li cosi li nervi, mantene in un statu di excitazioni, prumove a liberazione di l'adrenaline, chì in i so pruprietà in parechje modes s'assumiglia sustanzi nucicati. È hè ancu addicribitivu. À u tempu, una persona ùn pò micca esse senza una menti, ancu s'ellu ci prupone un dannu evidenti. Pulsara nantu à ogni interlocutore - cumpagnante, amicu, vicinu à a cola à u dentista - è cumencia à pittorescenu l'infurmazioni stupente di a so vita esistente, più di più in u so monicu fictitiu è pocu perdurà u toccu cù a realità. In u risultatu, a mentre ùn diventa ancu u sicondu, ma u primu tipu, distruzendu a parsunalità è deformatu a psique. L'amichi scontu prima interessu, cusì cun incredulita è, in fine, cun simpatia. Dopu un pocu tempu una persona si trova in un vacante complete: i so amichi si spallevanu d'ellu, i so parenti tastanu, i puteri ùn puderanu confiarià almenu alcuni affare impurtanti. "Naturalment," pensa abituale, "ci hè assai insignificante, nimu ci vole à apprezzà è à cumprà, bella, amatori, intelligente!" In nisun casu ùn deveru cascà in questa intrappolata, perchè ùn ci hè nunda di manera. Allora, avemu da amparà à esse ongiusu cun noi. Averemu chì noi chì no tuttu in a nostra vita hè salvu, è in risposta per questa, micca quelli chì avemu intornu à noi, ma sè stessu. Ma ùn anu spruvà i nostri capi incù cinti cincu, ma ci stallà cusciati specìfichi per sguassà l'intricatu: affaccià l'affari, passà un rapportu, visitate un dentista, fate cù a mo mamma è u maritu, cumencia à l'attu à u ginè, impedite mentre à l'altri. E prima di tutti - per noi.