5 pienza principali per a visione in l'invernu

In u mondu oghje, assai periculi ghjocanu à aspittà per a nostra vista, è l'inviu sempre impone a stampare impetu. Scupremu cusì per aiutà i nostri ochji in a stagione fredda.


Frost è u sole; un ghjornu maravigliu! Sù duminante, u mo amatu? Hè u tempu, bella, svegliu: apre u lettu ...

Chì stampa chì l'imaginazione dissenu dopu avete leghjite questi filamenti populari di puisia? Bianca di biancu diventa spargente in u sole di suli? A nuvole crackling sottu i vostri pedi in a fretura? Un cielu blu in bocca? Un bonu sonnu duru è un bonu despertu in un bon sensu? Alas, à certi, i pitture assai pessimistichi vennu di mente: nevicate cuglieria, cuntiivitis friddi, lacrimazione, ghjornu di lumicezza longa è quellu passò à l'informazione, è com'è cunsultate - fatigue visuale, mancanza cronica di dorme, una sull'acqua in l'alchimista è prontu chjusu inflamatu " occhi ". Scupremu per esse scunfighja i principali inimene di a salute d'ochji è formanu una attitudine pusitiva pusitiva versu a puisia, micca epplite da l'associazioni cusì disgustanti.

1. Bianca Treyjerosa
In l'invernu, l'occhi soffrenu l'espanzioni di l'ultravjola micca menu chì in l'estiu. A luminosità di i rai di u sole di l'inguernu, riflessu nantu à neve di biancu nè, hè qualchì volta più intensu chì un ghjornu di l'estate in a spiaggia. A riazione di l'ochji ùn deve longa di aspittà: quellu chì hè a fotofobia, a sharpness di a visione si deterira. Ci hè ancu una tale malatia - "a cecità a neve", in quale i raghji ultraviolet riflessi da a superficia di a neve causanu no solu sensibilidades desagradabili à l'ochji, ma pò ancu pruvucà una cremosa, cum'è un risultatu, una persone di manera persa di vista. A so malatia hè spessu trova in l'escaladors è quelli chì passanu u tempu in a muntagna.

Cosa da fà: Se ùn ci hè micca una patologìa congènita assuciata cù una vuluntà di a pigmentazione di e strutture internu di l'ochju, u generalmente u prublema pò esse risoltu cù l'aiutu di l'ugliu. Ci sò lenti cù e diverse categurie di filtri UV. Lenti cun primu è segundiu trasmissione di luci sunnu criati per cunfronti urbane simplici, cun un terzu per un invernu luminoso, cun lenti cun un quartu per u più scuru, designatu per prutegge l'ochji in a muntagna è seranu utili à quelli chì pensanu à passà vacanze d'invernu in staghjoni di ski. U fattore di prutezzione contra i raghji UV conta ancu una quantità di lentii di cuntattu, hè solu l'ophtalmologu chì vi aiutavà à sceglie bè.

2. Frost provocateur
Cume spessu sucoses ch'è quandu avemu allunttu in l'inviu per friddà, i nostri ochji partenu da acqua assai. U fattu hè chì in a temperature baixa, i lattice ducte sò spasmodic, per quessa làcrime chì, in u funziunamentu normalu di u sistema lacrimale, deve passà à i sinuses nasali, ùn entrali micca, ma sò in l'area di l'ochju, chì resenu in lacrimazione. A sta retazioni pò ancu esse pruvucatu da a sensibilità alta di a córnea à u clima o cundizioni leugiotti, una allergie "fredda" o "solar".

Cosa da fà: Hè vultatu per andà in un octalmologu per truvà a causa di lacrimazione è prescrive u trattamentu appruvatu, tenendu cunzutu li caractere individuali di a reazione di i vostri ochji. Cusì, per esempiu, in casu d'allergiammi à a radiavi u radiavi ultravioleta, serà ricumandatu per seguità una dieta, uttene un modu speciale - corneoprotectants è pigliate antihistaminis. Se a retina hè suscettibile à malatia, u duttore cunsigliarà u trattamentu di droghe chì cuntenenu pigmenti, chì efficace a so protettiva da a radiazione ultraviole è altri effetti negattivi. Sì un forte corpu di lacrimi hè causatu da una malfunzione di a lattice duct, allura una persona precisa prucedure chì aiuta à nurmalizà a cundizione di a nasofaringe. In certi casi, lavage di ducts lacrimal hè prescrittu cù l'aiutu di e sondi speciali inseriti per u nasu. Questa prucedura ùn hè micca assai piacevule, cusì in certi cliniche, è in particulari i zitelli, hè cunsigliatu per esse realizatu sottu una anesthesia moderada.

3. Aria sicura
In l'invernu, in modu di regula, per via di radiaturi cali, calefali, ventilazione insuficiali è cuncerti chjusi, l'aria in a camara si trova assai secca. In quessi cunnizzioni, a pelicula di lacrime s'aprassora rapidamente - l'ochji girannusi, rivolti, e spine discomfort. Vulnerabilmente vulnerable à u "sindrome d'occhiu seculu" sò quelli chì sò assai tempu per gastà in u travagliu o studienti à l'urdinatore.

Cosa da fà: Sè pussibuli, ventile l'uttellu è ricchittà à l'aiutu di apparicchi speciali - umidificaturi. Ogni ghjornu, fate una pulita di pulita. Embrate assai fluidi. Appretendu à l'altru stessu solu sapi sustituti ùn sò micca ghjughjenu - anu vistu è micca utili à tutti. Ùn ùn mancanu droghe per i zitelli. Quarchi "sindromu di l'ovu sidu" pò esse a prima chjamata, avvicina di prublemi seriu cù visione. Se ci piglianu a panorama di a malatia cù l'aiutu di una lacrimazione, questu complettemu di u diagnosticu è u trattamentu. Solu l'ophtalmologu dopu l'esami è l'esaminazione puderanu apprezzà apprezzà a situazione, facenu i prucessi necessarisi per u sviluppu di e lacrimi è l'stabilità di a pelosa, è prescriva u trattamentu propriu.

4. A strada luntanu
A vostra secunna metazione passa un paiu di tempu cunduceraghju, è avete qualchì volte un caru da u vostru maritu per ripiglià i zitelli di l'scola o metti à l'iperaghju? Allora sapete quantu hè difficiule per manighjà un caru in l'inguernu. Questa volta di l'annu ùn hè micca tuttu cun piacè di una stampa chjina: cunnulazioni di u cimiteru, u poviru cuntrastu di l'imaghjera o, perversi, u luminu di u sole in strade nevicate, impediscenu di tuttu afficherete di vedà bellu mentre conduzzione.

Cosa da fà: Agghiera un copine per filtri di lenti light. Cusì, per esempiu, un filtru di u curu amarulu o aranciu aumenta u cuntrastu à l'invernu in cundizzioni di u lume. Un filtru di lumbrera marronita hè necessaria per un'inizzioni di l'energia sulariu, ancu quandu viaghju nantu à i pisti neve. U più universale hè u filtru luce grisu, hè adattatu per e diverse situazioni. In a lotta contru à u cresce glare allora di u cuncorsu - lente polarizzanti. Sì a notte di a vostra aghjette visuale disminuisce, ci hè una sensazione di sabbia in i vostri ochji, si ponu ghjuncenu troppu rapidamente, spessu saranu infughjati, ùn aposite micca a visita à l'ophtalmologu. U duttore determinarà a causa di sta cundizione è, se l'aghizza visuali disminuisce, ellu riceve u venti correglie per voi.

5. A Little Light
Ùn hè micca sicretu chì parechji funzioni protettivi di u corpu depende di a quantità o pocu chì riceve di a luci naturali. Allora, in l'invernu, quandu l'attività solaria ùn hè micca grande, e funzioni immune di u corpu di diminuite, ci hè una tendenza à l'apatia è a fatigue di l'ochji addirittura, chì hè più intensificatu per una lumera artificiale. Ricurdativi chì i lumières fluorescenti per aduprà a casa ùn sò micca bè, sò boni sulu di luci. Tali lampi sò assai straining l'ochji, è u funziunamentu di u sistema cardiovascular hè averebbe affetttu. Specialista in u campu di i hygiene avisanu chì lampi chì eccitanu un lampu luminoso luminoso chì aumenta a carica annantu à a vista è aumenta a fatigue di i musculi d'ochju.

Cosa da fà: In l 'invernu, ùn hè micca bisognu di colpi falanu in u finestu per ottene u so usu di a luci naturale. À a sera, se u tempu hè chjaru è sunny, a volta à i lampadini ùn valenu. À a mancanza di lumera, l'ochji ùn pò micca stancu è ùn ne insinuanu oghje, pigliate i boni aspetti di u travagliu. Per cambià i lampadine, ùn pruvate micca dopu à credi, ma quandu a luci da elle cumincià à debilità notevoli. I culori di culori sò sbagliate di sceglie sfarenti sfumature, u megliu di tutti, bleu o gris. Ùn ùn causanu micca eccessive eye strain.

Una dieta utili di vista
A megliu a vista si aiuta a menzione, chì cuntene l'alimenti ricanciati in vitamini A, E, C, gruppu B, è ancu cù l'omega-3 è un microelementu di zincu. Questu hè pesce, carne, aviv, poivres, spinach, fagioli, nocci. Fate chì l'ochji sò più vulnerable sò i nutrienti di sustanzi di lutein è zeaxantin, relative a beta-carotene è capaci di accumulà in a retina. I so fonti principali sò spinach, lettuce, ghjegata, u pepino dulce rosu.