Trattamentu di malatie ocular cun rimedii folkiati

In a nostra vita, u puntu di rifirimentu principali in u mondu cun noi hè a visione. L'ochji sò u specchiu di l'ànima, riflettevenu u nostru statu fisicu è psicologicu, cun l'aiutu di vista u persone vede è tistimonieghja u mondu chì u circondu. True, a malatia, chì hè assuciata à a malatia ocular, provoca assai prublemi è prublemi. Comu altri parechji prublemi, i malatii ocularti parvenite à i stati di depressione chì sò direttamente causati da u soreness.

Inoltre, diprudenza pò esce da fruttu di parechje esperimenti o un timore terrore di persone ciatu. Hè cunsideratu, micca solu a malatia, ma ancu l'ublativu negativu di a psique rimanda à a debule di u corpu è si torna più difficili di superà a malatia. Per via di questu, u sviluppu di a malatia pò crecià com'è u lampu cum'è un friddu simplici è s'ellu ùn sia micca appiicatu trattamentu puntuale di e malatie ocular, da stu prublema ponu esse sempre.

Prevenzione

Sapendu u funziunamentu di u corpu umanu è i patti chì affettanu u so cundizione, ùn eseguite chì, in più di l'implementazione cuntrullata di l'azzioni preventivi di e malatie ocular, utilizanu medichi prufessiunale o medici improvisi, avete bisognu di risponde rapidamente à i primi signi di maladizione. Naturmente, ùn avete bisognu à vultà à l'uspidale per qualsì qualsiasi pezzu in e cantone di i vostri ochji, in casi casu, pudete solu fà mantenimentu preventivante, affissà una dieta è applicà i rimedii tradiziunali per trattà ochji.
U primu passu versu a riluperazione serà a restrizzioni di u cunsumu di fècheru in una dieta nutrittiva, sopratuttu u so cuntenutu altu si trova in prudutti raffinati, tomate, pane biancu, dolci. Hè necessariu puru limità l'usu di un cafè forte o tè, carne, salutti piccanti, salate, cose.
L'ultimi di tutti, si i principii prublemi in a dieta sò pesci è mariscosi, hè valenu à piglià più perezzone, pepite è nocere. Un pruduttu maravigghiusu chì hè arricchisci cù vitamini è tutti i nutrizi necessitanti, hè culore di una varietà di furmazione, perchè aiuta à rinfurzà a corse di l'ochji, saturendu tutti i nutrienti è di i vitamini di l'organi visivi è eserciteghja una influenza immensuali in l'ochji. Inoltre, hè efficace à trattà e malatie ocular cun rimedii folklori.

Trattamentu di l'occhi cun rimedii folklori

Cù averebbe corse, quessi rimedii tradiziunali aiutanu: una vetru di granu hè pigliatu è una cullizzioni di zuccaru hè speduta in l'acqua (foglia calda) è mette in un locu fridescu. Ci hè 12 ore prima di u granu pò creci. Dopu l'inchanza di u triple, hè messu in a fria. Questa droga hè stata fatta nantu à un stomacu vientu 1 settimana in a mattina. Dopu issu vialu hè finitu, hè bisognu à restà à 10 ghjorni. Allora u trattamentu si svolge. U cursu terapeuticu per l'ochji hè realizatu da 1 mesi.

Quandu ci hè avà

A slice di l'agliu sò tagliatu in pezzi chjuchi è fegate in pesta par a dui simani. Oghje ghjornu 1-2 agrumi di u granu à lunch è à cena.
In a forma di cumpressi per ordi, una medicina si usa da aloe. Sò deve esse preparatu da una sola zanca d'aloe, chì deve essa finamente finita è infundita in 200 ml d'acqua foglia è freda per 6 ore, è da filtru.

Metodi tradiziunali per a inflamazioni ocular

Means contra konġuntivitis

Pigliate 1 spoonu culore di ciliegie secca, pour un vetro d'acqua furiu, insistendu à 30 minuti è freschi. Da sta infusione per fà i loci è pudete beie.

Mette Popularmenti à migliurà a vista