A Christmas fortune-Telling: divinazione per u Natale in u bagnu

U Vesporna di Natale ùn hè micca solu una festa santa pè i cristiani, ma ancu un tempu quandu u celebrenziu celebratori famigliali accuminciaru - festival festino, rendimenti, carols, rituali magichi. In i tempi antichi, era creatu chì in u piriu da u 7 à u 19 ghjennaghju, l'altri universi esse manifestanu l'attività particulari, cusì l'addevu in l'annu novu hè preciso è veritativu. A divinazione à u Natale in a salottu hè un vechju rituali, chì dà l'oppurtunità di comunicà cù e forze demoniche in una banca ("locu impuru") è turnate a destinazione.

Reguli di divinazione d'annu in u bagnu

Prima di vultà à u unknown, avete bisognu di piglià a vostra propia croce, anelli, catene. A robba ùn ci vole micca esse cintunarii è nodi, durante una ceremonia hè impussibule di creta per e maghju. Vai à u bagnu in silenziu, ùn dumandate nunda, ùn risponde micca e dumande. Curiosamente: in pre-i rivoluzionarii, l'affucazioni passò in una cammisa, ponte neve, chì cogliri a faccia cun un pannu, perchè i passaveri ùn anu micca ricanusciutu accidentalmente.

Divinazione in u bagnu per l'avvene

Andà à a banchina à 12 noon, pusendu nantu à u culu cun una volta nulla, trè volte per dì: "Bath-board-floorboard, Pribnaya bath acqua, Bath ceiling, bath shelf, vi vi vi mustrarà ciò chì i figlioli dani nascinu, è vi dimostanu ciò chì aspetta". Dopu chì u spellate si avvicina versu u forno, fate a manu in u fogghiu, fendu cinqui cù e petre, quantu hè in le mani. Rinfiate a presa per un tamarzu è esaminà quanti pedi sò partuti. U grandezza di u rolu decisivu ùn ghjucule micca, ma hè un nuancu - petri chjede prevene povara vita.

Interpretazione:

Guessing in una escova

Per lavà in un bagnu, per lascià da u spaziu, tenendu una scupa in mani. Turnate a vostra volta in u bagnu, pate una faszuletta nantu à u tettu di u bagnu per innegno. Induve chì u finitu spresso indica, in quella direzione hè necessariu di spusà. U lugizianu aprì mintuvatu - un maritu guariscenti è chjubu vinarà, aspetta, rigalu è pruduttivu. Se u manicu di a valdiatura à a direzzione - una bona famiglia di vita è un rico maritu anu avanti, à a manca - una vita difficiua, un poviru maritu.

A furtuna di u cunjunore

U megliu tempu per fà un ritu hè una luna di notte di luna in Eve di Natale. Per stabilisce un specchiu nantu à a tavula, davanti à pusà u sicondu, più chjucu, trà i specchi per fà cumparisce dui candeli di e chjesa. Impurtante: in u grande specchiu devi riflessa i 12 specchi chì formanu u passaghju. Per evocate i dolce cù i paroli: "Servite-mummificate, venite cun mè à cena". Quandu u so cumpagnu cumpostu, piglia rapidamente: "Chur me!". A divinazione in Natale in u bagnu nantu à u specchiu hè un terribili, perchè avete bisognu di maneuver skillfully and cautiously.