Face mascaras

Oghje, u sicretu hè revelatu chì Cleopatra, ricunnisciuta da parechji perchè cunquistatore di coralli di l'omi, si lavò cun leche è ancu indulged with luxurious baths of milk. Perchè ella hà fattu questu? È tuttu hè assai simplice: i donne di u munnu anticu sapanu bè bè da i propietati cusmetichi miraculosi di u latti. Sapete chì u latti cuntene più di cìantu nutrizi? Perchè, sì una volta di ghjornu per pamperu cun almenu un vetru di latti è limite a so faccia, è custituiscenu sempre una mascara in basa à questu, a to pelle aghjunghje una bella è sana. U latti, ancu i so derivati, pò esse usatu cum'è una parte di maskerà speciale.


Per a peddi urgenti

Leche e pummo mascara

Per fà stu prughjettu simplice in casa, avemu bisognu di latte è una sola mazza. Pigliate a nostra mela è a prudutte in u latti, da u fugliale finu à quandu avete un mancu. U fruttu resultante devi esse appiicatu à a riti purificati, lubricati cù una nutritiva crema. Guardemu a mascara per 15-10 minuti.

A strada, l'effettu più grande di u latti è di l'appare di mazzuli s'ellu deve esse, in casu di a crema, aduprate u grassu di l'ossu. Ma deve esse ricordati chì, prima di usà, avete prima prima a calà nantu à un banna d'acqua, è immediatamente calenziu prima di appiccerà un pocu, per quessa si faci à cume caldu. In generale, stu prucedimentu sazze perfetanu è suduce a pelle, è hà ancu un effettu in autore.

Per a pelle seca

Meli e crema

Pigliemu una cullizzioni di crema è meli, ancu 1 piante. Tutti l'ingredienti sò imbulighlii mmiscati. Utilizà movimenti suvi è sfuzzati, appricamu a mascara in a superficia. Dopu à 15 minuti, rinfreschi cù acqua calda. Questa mascara ùn solu ùn hà solu pudè salvà a vostra pelle da una sensazione pienu di a siccità di u sensu, ma ancu hà salvatu da l'armi finu.

Leca e levitu

Pigliate circa 10-15 grammi di i più freschi (questu hè impurtante) u levitu è ​​frettu cun tagliu in grani picculi. Allora l'inghjugheghja cù una cullizzioni di latti è 0.5 cuecca di l'oliu vegetale. A consistenza resultante deve esse appiicata à a faccia è tinia à settimane à settimane. I milksi di levitu è ​​legumi cumpatiscini perfetta vitaminizati è per u percentualità di u cuntenutu di vitamina B, tonica a pelle, à darà una elasticità notevili.

Maschera nutiziosa di latti è banana

Questa mascara è assai efficace si avete una pelcula assai seca, chì spessu sottusa à a intemperia è à a pelle. Per fà, ci hè bisognu di dui cullizzioni di latti quarchi (u latte pò esse rimpiazzatu cù crema agria o crema agria) è una culletta salsa di casgiu è una pasta di banana, chì deve prima sò cunvertisce in purée di banana. Aggiunna duie cullenade di u meli è mischjà. Avemu aspittatu à circa 15-20 minuti, sguassate quandu u più maschju cù l'aiutu d'acqua calda.

Per a prutezione di a caccia à un allargumentu grossi

Amma di a proteina di ligne

Pigliemu un biancu d'ova è a battiri, postu chì a quale un teaspoonful di latte è cusì un zuccaru di limonu di friscu, u melore è a farina d'avena sò spressi in quì. Di a manera, si ùn ci hè micca di farinata à a mane, pò esse faciule facilmente allughjendu u flakes d'oatme via u macchini di cafè. Mantene sta mascara cunsigliata per 15-20 minuti. Eliminate a mascara cun acqua calda, è poi lavu a vista di l'acqua fredda cù l'aghjunta di una infuzione spezia di margherita.

U Signuruzzu Indianu

A sfrutta stacara cumpatente perfetta è smarone u furtezza, è ancu cun piacè cù un filu di grassu. Per preparà, avemu bisognu di una cullizzioni di latti in caliu, di salle di tavuletta, imate di patata. Tutti issi ingredienti, avemu mischinu finu à ottene una massa uniforme (gruel). U mischju resultante, a coperazione per uccu, cù l'aiutu di un swab suave deve esse situatu nantu à a faccia. Dopu à 25-30 minuta, a mascara chì deve esse sbulicata da a stesa, cù l'acqua fridda è calenta duranti u prucessu di lavare.

Per a pelliccia sensitiva

Berry è creme mascara

Per fà sta mascara, avemu bisognu di uni parechji frutte è freschi, a carne di l'albicocitu è ​​fassi stu "pezza" sana cù una culloca di crema. Tutti issi prudutti chì avemu usatu una cucina combina è un mashing à una consistenza purina. Ùn toccu u toccu à l'ochji è a bocca, appricà a faccia di a viscotta, dura per 15 minuti, sguassate quessa, lavare prima cù acqua cale è po cù l'acqua fresca. L'arba di zucchinata creatura perfetta è moisturizesà a pelle sensitiva.

Flakes e latti

Pigliate una pareta di cullenade di avena è l'impiarete cù a listessa cantata di latti friscu. Pudemu un pocu à fà standu (chì i flakes ponu saturati cù latte), è aghjunghje una cullea di oliu d'oliu. Utilizendu movimenti di massaggi, ponemu a maschera ricevutu in a fàccia è dopu à 10 minuti lavora. A maiurezza basata nantu à u latte è i flakes aiuta à efficace è efficacive pulite a pelle sensitiva.

Blanchi di maschere cù u latti

In a cumpusizioni di u latti ci hè una quantità enorme di l'aciditati naturali chì effettuà a pelle. Per quessa, blanchi di maschere nantu à a basa di u latti ponenu boni risultati.

Pigliemu una colazione di salvadore o farina di farina è aghjunghjia 10 grammi di latti cuciucchinu, è mischjianu è permettenu u tempu di settore. Applica per 20 minuti è caccià u caldu.

Pigliate a col fresca è devi à u mozzatore di carne per acquistà una massa monotonia. À parolle parechji misure cù crema agria o sour milk, è per 10 minuti aghjunghja nantu à a faccia.

Maschere di latti è patate ùn solu bluccavanu a pelle, ma ancu faci un capiscitu più bellu. Pigliate un coppiu di patate è coguanu in un uniformu, poi scorcia è ghjira. Aghjunghje l'olet di lignu è u ovu. Pudemu in un bagnu di acqua per 20 minuti. Appricamu a mascara in faccia, cuprì cù un tissutu. Dopu à una mezz'ura ora, rinfriscà a mascara.

Tutte e maschi supra per u bleaching di a pelle sò ricumandati per fà 2-3 volte à settimana, altri oiu chì l'effettu di blanquezione ùn serà micca visuali. Dopu à 10-20 ghjorni, a vostra pelle riceviarà u sole, frescu limu è frescu.

Per rinfurzà a pelle di parpeli

Lattice compress

In u lettuce cale, cultivate u melu è in a mistura resultante aghjunghjeghjule dui discu, dopu avemu imponiscenu nantu à e parolle. Mantene sta compressa durante 15 minuti, poi arringe e tagliole di e pappà è appliate a crema ottificante.

Mascara creamosa

Maturà crema cù l'oliu d'aliva. A consistenza resultante hè appiicata à a pinnula superiore e minima, dopu à 10-15 minuti, rinfriscà cù acqua calde.

Leca e maschera di pane

In u latinu cálibale, patevemu u pane biancu, aghjunghjendu l'oliu d'amandula. Quandu avemu un sugnu uniforme, per 15 minuti nanoosmasku in a pelle di e tagliole. Elimine a mascara cun un swab di cuttuni è acqua fresca. Appricamu una crema nutritiva.

Per u trattamentu di cicati cicati

Avemu bisognu: una culloca di latte, una cullea di caldo di limonu è 25 grammi. Tenemu 15-20 minuti. A maschera hà veramente cummatte cù spots d'acne smoothing cicatrices.

Per mezu di un scatula ritorna passanu un pienu frescu è fate u pocu di un latti àutu. Nantu à a pelle cleansed aghju pututu una mascara è tenite durante una meza ora.