Cosa da fà in casu di dulore agutu in i rizzi

Molti malati spessu spessu di u dolore renale. In stu casu, si indettenu in u locu in u spinu induve ùn ci hè micca rinu, per regula, hè un lumbum o quì sopra, in parte di a spina, parechji misi sottu à e coste. E duci fatta in particulare micca - musculi à a spine, cum'è regula, i musculi longu di u ritornu, sopramente si sò ben evoluzi (per esempiu, in l'atleti). Tali gente, cum'è una regula, disgetti intervertebriali purtati, i radichi sò sottopenniati.

Quandu e razzi sò irritati, una retazione prutetta si apre a: i musculi intervertebriali sò ingannati, chì, in quantu era, stirenghja i vertebra, è per questu, a linia accerta à u discu, è i musculi sottuvani accumenu tutta a prufundità è pull up a corsete tutale chì circundanu a spina. Cosa da fà cù u malu di rinu, scuprite à l'articulu nantu à "Cosa da fà cù u dolore agutu in i rizzi".

À u listessu tempu, i vapuri sanguinsu chì purtate u sangue à e radici, a spina curu è i vértebri sò esprimulati. A spina curu, i ragiuni è e razzi intervertebriali cumminciunu a soffrenu. Stu spasmu musculu prolongatu risultati per squeezing the capillaries. Ci voltenu riceve u sangue frescu, è, per consegnu, l'ossigenu. Ci hè chì u musculu hè solu a limfa (si faci in cicatricial tissue, perchè e vini linimuli si frutte assai attivamente è rapidamente), è solu s'arreta stu tessuti. Questu, per suprattuttu, hè una rettrazione prutetta, salvezza. Sì ùn era micca, ci anu necrosi - a morte di stu musculu. Ma ci hè pocu oxigenu in u limfattu, u musculu hè impaurito, chì rescindenu in microspicuti, è da u cicatrisu. Cusì, i conglomerate fibreus-adhesive densi sò furmati longu à a spina, chì causanu sensazioni radiculari duluranti - sindromi radiculari. Pò esse locu o espunenti in tutta a spina. U dulore in questu casu pò principià cù a spina di u liceu medievale (probabbilmente perchè u corsetto musculale hè più più sviluppatu) è righjunghja u codice. Queste forte dolore pressa a spine, rootlets, ghjuvà a persona. A basa di sti cambiamenti, u sindromu di torsioni sviluppeghja in u futuru - in u risultatu d'irritazione di e radicali è disturbi in i cunduttori di a spina annantu à a spine sana, u corpu di a tene di tòrnese tutte e musculi è a persona ùn pò mancu camminà.

Perchè avemu parlatu di i friddi, avissi nutari chì tuttu ciò ch'e aghju scrittu à spessu hè spessu causata da una lea infecciosa di e razzi intervertebriali. Quandu u prucessu fibruusu-adhesiu attorna à elle à elli (prima microspike, da macroscapica), cambiamenti fibruusi-cicatricial, ci hè questa clinica: u dulore locale in u area di rinochja è sottu. U primu cumbugliu u sindromu di u sintumu, i cumercii più impurtanti, cumprese i siculi siverzii, quandu i riezzioni cumminciunu a soffrenu, perchè in u risultatu di l'espresioni di i radichi, a so innervazione è a nutrimentu sò viulati. E postu chì i barche, di u quale u glomerule renale hè compostu, sò riflettuale affettati, ellu hè ancu affettatu. Ci hè glomerulonefritis, chì hè oghji cunsideratu una di e malatie più seriu è periculosu di i rizi. Perchè sta malatia pò esce da pricisamenti contra u sughjettu di un friddu agdu? Perchè l'infezzione, infiltratu in u corpu com'è u fruttu agisce, friande "cammina" per u sangue, affettannu i vini è i tissuti. In u risultatu, glomerulonefritis sviluppeghja in contru à u fondu di u sindromu radicular. Se ùn ci hè micca un sindrome radicular, l'innervazione è a nutrizione di i riti, è ancu di i glomeruli riloghji, ùn sò micca violati, è micca una gripe, senza infezzjoni à i riti saranu. Sò affettati quì quandu sò quessi cumplicature di colutori aguttu in forma di viulazione di inervazione, infjammazione di bufalini di u riinschju. Se si aghjunta una infizzione, avemu un glomerulonefritis o pioneonefritis.

Aghju dettu chì a peleonefritisa hè tratta fatta facilmente - hè abbastanza da vìviri decucchiuni di l'erbe (milfoil, "u gricchi di u sopra" è altri). Ma se vulete micca solu di sguassà u sindromu, ma puru guariscenu a malatia, devule necessariamente a cunghjilla di cumpunenti neurologichi, vascular, muscular è renal di u trattamentu. Inoltre, hè bisognu di appliunzà u calore è a ginnastica especial. Tali attrazziu integrate permette di rapite rapidamente u prucessu di danni à i riti è i gangili. U più interessante: quandu a clone-cell di qualche organu internu riceve impulsi electricu normale è nutrimentu normale, l'organu hè restituutu - si rigenera i celesti sani. Per quessa, hè impurtante di esse capace di travaglià correttu cù quelli paesi duvutu chì sò cunglomerate fibruus-adhesive vicinu à e inversembratu. Hè necessariu di ghjunghje chì u musculu hè diventatu brunevule, per ciò chì si relaxa; chì, cumu si deve esse, strained (per sguassà tutti i fenomeni stagnate); perchè quandu hè struitu, ùn sò micca precintati, o, vice versa, posti, chì indican l'atrofia di u tessulu musculatu è a distruzioni di questu cunduzzione di i disordini di l'alimentariu. E postu chì i nostri organi anu una capacità maravigliosa di ricuperà per l'attivazione di u clone-cell, dopu à a normalizazione di a so attività vitale, u principiu di riproduce è produzzione di e cungre di l'organu sani.

Cusì, caru lecturi, deve esse cumparatu chjelu chì a glomerulonefritis sviluppa è perchè i rinosi ciàvule (questa succediera in i casi più negliguti, perchè u cuddinu hè assai bellu organizatu). Inoltre, l'organu parenchimariu, chì includenu i riti, u fegatu, u pancreas, ùn si micca minatu - a càpula faciule, chì inghjilla è aumenta. In quessi sò endigli vegetative painful, perchè ci sò dolci di dolci. A capiscenda quantu u prucessu prucede ùn permette micca solu trattamentu correlativamente di malaties cataracte cù cumplicazioni, ma dinò per eseguisce rapidamente ellu di a peleonefritise è ancu a glomerulonefritise si u trattamentu ùn hà micca appiccatu di l'hormone. I Hormoni, attendu à u hipotalamo, privanu u corpu di l'abilità di l'autoregulazioni. Allora, l'apparizione annantu à u fondu di u friddu di dolore à i rizzi o à i riziette - un sintumu seriu, chì deverà responde immediatamente.

Trattamentu:

1. Implantazione di tutti i prucessi recomandati per u trattamentu di i riuturi aguti.

2. Correzione di corrente electricità traversu u ganglionu intervertebrali, e razzi intervertebriali, chì abbandunate i segmenzi di a spine nervevuli di l'òrganu.

3. A currezzione di tutte e parte di a spina per l'urlu, chì avemu attivatu da ogni parte di a spina, pò esse ghjustu è sopra su puzziche è sopra l'infurmazioni. Per fà sta succeta, a volta, u campu correnti, electricu è magneticu in tutta a spina curu deve esse travagliatu, è u flussu di corrente elettrica ùn deve esse disturbatu in nudda parte. L'omu mudernu spessu suffreghja di u dipartimentu cervicicu, cusì à u travagliu cù sistemi di innervazione lucali, hè necessariu di guardà u statu di u dipartimentu.

4. Correzione vascular - pressoterapia. A pressa cù tecniche speciale nantu à l'area di rimanni nantu à u partitu è ​​u ritornu. In u ipocondariu da ogni uppuru, aghjunghjeghja u rinochju in l'exhalazione, squeezing out the liquid from it. Cusì, avemu a pompa di i tulluli di rinosu, u sangue frescu oxygenate hè pumped in allu, è i rinu si cumincianu per recuperà.

5. Correzione biocuimica. Per ella, cum'è regula, i colutori di l'hepatic-renal de grasses salvatichi sò addupirati, perchè se i rinu eranu daniati, u fegatu pesa, hè falatu di fegatu-rimanni.

6. Scupiori in modi diffirenti di l'arghjintu di e razzi paravertebrale (micca in a colonna spinali) è a zona di rinsula - a reta, a partenza è a fronte. U bagnu hè u locu (in i receptori di a pelle, deduciutu per innervazione è regulazione di i riti), è cumplicatu (alloghju genericu è rinfrescante). Avà sapemu ciò chì farà cù u dulore agutu in i rizzi .