A crisa di trè anni: cinque regule di interazione di i genitori cù u zitellu

U zitellu, chì finu à pocu tempu era dolce è ubbidienti, si mette in un mondu grandi mondu cunvernu. Allora i paisani anu da sapè in la crisa di i primi figlioli seri. Ma per u panicu ùn sò micca scritte per raggiuni - cinqui axiomes basi anu da aiutà à trattà à a perseveranza, prutestà è capricci. Prima di tuttu, hè necessariu di determinà e fruntiere - sguassate u listinu di e regule è i regule chì un zitellu deve esse realizatu. Hè bisogna esse cumprumble, semplice è lògicu - altrimente u zitellu sera difficult to understand what they want from him.

Dopu avè stabilitu u marcu, unu deve esse solidu in observà. Nisunu eccezzioni è indulgenzii - cusì l'adulti possanu l'autorità propria.

A capacità per aducazione di u dialogu è dà scelte razovuli sò principia impurtanti per ghjunghje a crisis di u zitellu. A cunversione amica è tranquilla, l'intesu sinceru in l'opinione di u zitellu, discussione di l'emozioni è i pinsamenti - ancu i negattivi - aiuta à reduci u gradu di tensione è, in a maiò parte, eviten l'histeria.

È, finalment, l'accettazione hè a capacità di empatizioni, per ùn precipitarà e cose da u rispettu per e caratteristiche di a personalità di u zitellu.