Eliminazione di tàtaru da rimedii tradiziunali

Cumu si sarani i tartari, è chì hè? U 80% di a pupulazione sò u prublema cù a so educazione, ma pocu pruvate di risolve. A spessu preferenu ignurar u tàcaru, ma po esse sorprendu: perchè elli ha riduciutu i forze immune di u corpu, spessu chì ci hè a debule, è ùn si sentenu micca solu. Per quessa, avete bisognu di rimette di stu prublema. U mètudu effittivamenti efficae hè a rimuzione di u tàcar per rimedii tradiziunali. Questu averebbe discussatu oghje.

Determina se tes tartari o micca, ùn hè micca difficiule. Apertura a bocca più larga è guardà i nostri denti. Sì i denti si sò macchiati, spots marroni, situati vicinu à e so ghjente, facemu un diagnosticu: a prisenza di u tàcar. Sò quessi i so debiti calcariu. Parechji si sorprendenu, dì chì ipositi calcaria sò duvuti bianchi. Ma queste dipositu ùn si compone micca solu di composti calciti. Elementi di calciu - solu in a so basa, è appiega à i bacchi, elementi di l'altri minerali, resti di l'alimentariu, i celi morti di i tessuti di a mucosa.

Tartaru: causa di l'aspettu.

I casi di l'occurrence di u calculu sò numerosi:

Oghje chì ghjè chì quandu i denti si vanu nantu à i denti, ùn mancunu nessuna. Allora a caries si sviluppa, l'heureuse l'encenuri cumminciaranu à purgà, i denti fannia è falla. Pocu à pocu, parodunazione vene, chì porta à a perdita di denti cumpletu è sustituzzioni di dentate, chì si pò passà da a vie di età. I studii amparanu chì i prublemi di prublemi accugliendu in i figlioli d'età medievale, è spessu ancu ghjovani chì, à a dumanda di Diu, anu da vede à u mondu è u soru à tutti 33 denti.

Tartaru: cunsiquenzi.

A pratica più persistente figura in quelli locu induve a saliva hè stata produta - in i glànduli salivatori - in l'internu di i incisori davanti à u fondu. Saliva affetta positivamenti i denti, ma hè difficiuli per ella "perchè" à i denti chjubuli, è ella cumencia à affettà a plica stessu, è diventa fioru è più densu. Dopu un pocu dopu, a plica torna in un tartari, chì ùn pò micca esse riditu cù una pasta è pezza semprici.

Gums cù a prisenza di u tàcaru accumincianu a sguillà constantemente, ancu da un toccu chjucu. À a superficia di e razzi dentali, dipositi formi, a fibra di i connective morse, è da quì a mandibula cumminci a rumpia. U tissutu chì circundava u denti da u danni hè infundatu, i denti si cumminciate à minà e spieghenu , perchè colapseenu à culpa è si cadunu.

Comu regula, pocu cura attente à sta malatia finu à ch'ella ha crescita in modu seriu. Spessu tàrtanu hè cunsideratu un problema cosmicu. Però ipositi dentali cuntenenu una microflora patogenica, chì porta à u sviluppu di processi infjammatorii in a cavità orali, à i leszii di u viaghju gastrointestinali, infezzione frequente di e venti respiratorii, in particulare l'alta, è ancu di e malatie di u sangue.

Tartaru: cumu per impedisce a so furmazione?

Prima hè bisognu di attentu à a vostra dieta. Hè bisogna cumprendi prudutti chì anu da esse a masticatu. Quessi sò tutti tipi di breadcrumbs, tipi stati di pane, frutti, viti cruda.

Sì i sciuri sò inflamati è i denti si saranu malati, anu bisognu di esse trattatu urgente, è ùn avè aspittatu à u sviluppu di a malatia. Scurciate i vostri denti si deve cunvechendu cun cura, purifichèghjinu i spartini trà i denti adatti cù spaghetti o un fio especial. Dopu avè manghjatu, a bocca esse rinfurzata, u duttore deve esse rializatu un qualchì volte annu. Solu sottu osservatu sti cunsiglii, hè pussibile di cumincià à trattà e malatie periculosi in u mumentu, se anu, à u prossimu teste.

Per una qualità di a limpezza di a cavità orali, unu deve chjese l'osteria adattati. Anu deve esse di dui livelli di pezzi è più, i pesti devendenu a tene è u livellu sfruttate, perchè pudete massaggio i vostri ghjandi. Quandu sceglie un pezzu, dà preferenza à i pincitori di medie tene, i puzzimi pò esse usatu per quelli chì facenu i denti sensittivi. Ci sò scrubbuli cù cuntenutu di oru, chì desinfectate a cavità orali di moltu tempu.

Oghji pruduci dineti complexi è diliziosi. A cumminazione cuntene parechji elementi chì ponu furnisce a prevenzione è u trattamentu di i prublemi di cavità dentale. Cumu cunducenu e azzioni in direzzione diffirenti, impediscenu, among other things, l'accumulazione di plaque nantu à i denti.

A placa dentale, in ogni casu, si trova ancu cun boni cura, chì hè per quessa sempre devia sempre à u dentista. I tecnologii sò sviluppati ogni ghjornu, e i mèdici facenu cun i vostri prublemi di tartari in dui cori, per via, a pulizia di u equipaggiu professjonali hè un prucedimentu ardumente. È u tàtaru, in ogni modu, cum'è a placa, hè eliminata in i cliniche cù l'aiutu di un laser, ultrasoni, un spray aerosol. Tuttu chistu è fattu senza trattamentu, perchè u timore di a sillà dentale deve esse scurdatu assai!

Ma hè pussibile di trattà cù tàcar solu? Pudete, per esempiu, rimedii tradiziunali. Quì sottu sò cunsiglii chì definite aiutà. L'azzioni di sti cunsiglii sò apucati à amulandre è sguassà tàtaru.

  1. Pigliate circa 30 grammi di cortezza da un inturnianza à u walnut, vintu in un vetru d'acqua, fate circa 15 minuti nantu à u calore. Per sguassà a petra, purtammamu a ciuffe dentale in a suluzione è neciate i denti 3 volte à ghjornu durante 5 minuti.
  2. Pigliarà: 4 cullettes di calce è cestri senza sementi di girasoli (siccati). Aghjunghje l'acqua (circa un litru) è si mette nantu à u focu circa 30 minuti. Cun una decocuzione fridda, rinfriscate a bocca è frasca i vostri denti cun un sbagliu. Stu paltru sugnu e sguassa a petra da i denti. Hè valtu per a prupietiche di denti è per a so implantazione.

Un saccu di soldi, ma hè megliu per impedisce l'apparizione di petra, invece di più tardi trattatu.

Quelli chì spessu tenenu una petra nantu à i so denti, i duttori recommandé pour una decocuure cù un cavallu di campu. Per appruntà avè bisognu à piglià grammi di 50 eterni è aghjunghje una tazza meditazione di acqua foglia. Piglia un caldo per una terza di a tazza almenu duie volte. Avete bisognu di sta infuzione per 20 ghjorni.

Quelli chì amate i limoni è ravane negru, sò assai menu menu prubabili di furmà u tàcaru. Per sguassà a petra pò aiutà è a cullizzioni, chì cunsiste un nummiru ugguali di e razzi di bursa, buccia di bionde, infundita in un vetro d'acqua fogera. In modu, hè necessariu per sustene l'ore di l'infusione di 12 è pigliate trè volte in un vinu sanu.

U ghjumu di bedu hè ancu utili cù a furmazione di pedre risorse in i denti. E still decoctions uttimis di mandacci di un beddu, foglie è rami.

Ma ancu avemu ripetitu chì hè più faciule per prevene l'apparenza di una petra, cusì sfruttate bè e di fàvule è ùn eseguite micca di a bocca rinisce!