Frutta secca - vitamine naturali per a salute


I frutti secani sò vitamini naturali per a salute, sò creati da a natura, è sò l'additivu di l'alimentariu ".
I primi frutti seccu fighjini nantu à u soli, chì secca i frutti madura è i purtò à un magazinu di e vitamini è minerali - un prughjettu valezza finu à u veranu dopu.

Frutta secca - dolci naturali, chì ùn sò micca fatte. Sò utuli per e persone chì suffrianu di l'obesità, di e malati è di a diabetes mellitus. Frutta secca è secca di trè modi: in u sole, in l'ombra (u megliu di tutti) è cù l'aiutu di a chimica. Chì cumu aduprà in pratiche viulenti in supermercati hè a pruduzione chimica. Sò belli belle, ma ùn anu attaccà ancu insetti! Se vulete sceglie i frutti chì si fàcenu frutti secchi "in a vechja moda" - senza l'usi di a química, andendu à u mercatu. È ùn anu micca esse presentable in l'apparenza, ma i benefiziunali di più more! Eat more fruits secures - vitamine naturali per a salute è u vostru corpu fermu sempre sempre ghjovani!

L'intestione hè cum'è un rolu
Prune anu un sapori riccu è uriginali. Cum'è "sanatoriu" era cunnisciutu ancu in u Imperu Rumanu. Vitamini A, B, B2, PP, C, potassiu, magnesiu, ferru, cobre, zinc, iodine - tuttu questu hè in u lavu seccu. In frutti, ci sò assai prudutti di sustegnu chì rinforza u peristalsi intestinali, aiuta à purificà, sguassate u crescenu di colesterolu, aiuta à a prevenzioni di a colulitisi, di diabetes è à a ghjovacci.

Magnesium è potassium per apertensione
L'albicocenu seccu hè diliziu, dolce è nutritiu, cum'è parechji albicocchi. U culore aranciu hè datu à carotene - provitamine A, ma si tenete prublemi cù u furu è a glutine di tiroïde, ùn vi mannanu stati cun issi frutti (u carotene ùn esse digerutu). L'apricot secarate sò ricchi in magnesiu, chì hè necessariu per a l'anemia è l'anemia. È, grazia à l'altu cuntenutu di u putassiu, hè indispensabili per quelli chì l'anu cura u so corpu è u sistema vascular, à spessu dietetta, evitendu u zucchero raffinatu.

D 'osteoporosi è dystonia
U passiu cuntenenu un gran quantità di zucchero digeriscibile, àcitu urgànichi, salsi minerali, vitamini. Questi zicchi chicchi furtificanu quasi tutti i sistemi: cardiovascular, respiratory, nervous. In u vestitu, ci hè moltu di boru - un minerale, chì vi pruteggerà da l'osteoporosi è sustene u travagliu di a glàndula tiroidea. U passiu sò assai utili à i vini. Eppuru un pezzu di panguti un ghjornu, ùn sapete micca quale hè a distonia vetu-vascular.

Salsa derivata, aiutà a perdita di pesu
Pernas è manzili cuntonu una cundizione di vivacità è di salute per parechji anni. In a forma di frutti seconde, si mantenenu quasi tutte e vitamini (A, PP, C, B2, B,), è glucose, necessariu per migliurà a funzione cerebral. A manna secca chì cuntene pectin è bromelain (una enzyme chì favurizeghja u sferimentu di grassu) sò solu insubituìbbili in a dieta di perdimentu di pesu. Pradini eliminate da i salti di u corpu di i metalli pesali, nurmalizà u travagliu di u festu. Ma u so cunsumu eccessivu pò causà stinziazione.

Cumprate u megliu
Sì i prunes anu una tinga marronita, probabbilmente, hà digià statu in acqua di ferrara, è ùn ci hè micca boni vitamini. È pruni massa brillanti sò sughjetti à u prucessu speciale. Quandu i sicchi, l'albitori aranci fate di grisizza. Se l'albicocchi si secreveniu un culore aranciatu brillanti - era trattatu cù sustanzi chimichi. Quandu sceglie u pezzu, dà preferenza à e boli cun peduncles - u colore seccu à u raghju indicare chì e raghji ùn anu micca trattatu in modu meccanicu, chì significheghja chì hè stata secca di manera naturali. I frutti secsate perfetanu sustituiri qualità di caldi è di fatta. Sò cusì savurosu, ma ùn anu micca periculatu a figura. Certi nutriczionisti dicinu chì i frutte seccu cuntribuiscenu à a suppressione di l'appetite.

Tuttu hè u vulume!
I scientisti di danesi anu stabilitu chì e donne, u voluminu di e malmignatta, chì anu più di 100 cm, sò più prubabili di diventà foglie longu chì femine nuvole. E questu hè grazie à l'hormone adinopectin, chì ghjucà un rolu impurtante in a prevenzioni di malatia di u cori. Hè ricumandemu chì quelli chì vulete prutezzione di u core avianu più bicycles!