A cullettività di a cumunità Internet rimette à a reducione Rezo Gigineishvili's film "Hostages"

À a fini di sittembri, l'estremu di a film "Ostrogiani" da u Rezo Gigineishvili, direttore georgianu, si tinia. Ancu prima chì a film hè stata liberata nantu à una larga screen, i critichi l'anu chjamatu a mellor filetta di l'annu. A cinta hà sappiutu ottene u premiu di "Kinotavr" è hè stata premiata à u Festival di Filmu di Berlinu.

Cumu spessu succorsu, l'estremu di a film hè stata cumanda cun publicità attiva in Instagram. Nant'à i pagine di assai celebdi ùn anu chjamatu à l'audienza per vede u ritrattu di Rezo.

A verità tragedia chì furmà a basa di a film "Stagnanti" di Rezo Gigineishvili

A basa di u ritrattu era a storia reale di u tentativu di capture l'aircraft. In u novembre 1993, una sucità di sette ghjovani di e famiglie ricchi di l'intelligenti di Georgia hà decisu di scappari pi Turchia à i Stati Uniti, per elli catturò u Tu-154. I ghjovani gestiti à bordu per furzà l'urganisimu di l'aerienu per cumpiendu i so dumandesi. Bursting in a cockpit di i piloti, i terruristi spunta l'inglieru di u viulente è ferte a morte l'impresa di navigatori.

I segadori mantenevanu i passageru di l'avvettimentu in teme, l'ammintazione, è promettendu chì ùn ùn abbandunà micca nimu in vita. Negotiations è ei dumandati da i genitori chì anu vintu à l'aeroportu ùn sò micca successu. Li Terruristi prumittìanu di sparà trè persone per ora per tutti i motivi, si ùn anu micca mandatu in Turchia. A matina, u gruppu cunghjuntatu Alfa hà sappiutu da neutralizà i criminali.

A tribunale hà cunnannatu l'accusati principali di u casu per esse sparati.

Chì hè a film "Stagnanti" Rezo Gigineishvili

Si pigghia com'è basa a storia reale, Rezo presenta a tragedia in a forma di una storia romantica. I giovani terroristi chì anu avutu l'uppurtunità di vultà legalmente in Turchia in un permessu turisticu, anu da appressu à a captura di l'avvucatu è l'assassiniu, affinchì a so scappata anu avutu resonance. U direttur offre u spettore per vedere i so eredi cum'è prugressori contr'à u regimi santuali totalitarii.

Cusì, u tìtulu di a film acquistò un doppiu significatu: i "captive" in u filmu di Gigineishvili ùn sò micca e membri di l'uvostru è passageru di u forru incaffisu, ma l'altri terroristi, chì personificanu l'"ostra di u sistema" in a film.

In u stessu tempu, Rezo cuntradite, è dicendu chì l'azzioni di i ghjovani maiori ùn ponu esse ghjustificate, è salimenti sù chì ùn sò micca culpèvule in sta storia:
L'azzioni di i nostri erimi ùn pò micca esse ghjustificate. Pudete pruvà d'analisi. È davanti à noi hè una tragédie antica, induve ùn ci hè nudistici è nunda à culpè.

Nant'à Internet e cuglionu i signatures per a pruibitu di a film "Stagnanti" di Rezo Gigineishvili

Parechji vitturi, chì avianu già tempu per visu u filmu di u filippu di Nikita Mikhalkov, parevanu cinuchi nantu à l'attu direttore di presentà terroristi cum'è romantica. Ùn avemu bisognu chì i ghjovani cunti appieghjatu pè a catturà di l'aria è per a morte di passageri è sirvizija innocenti.

Rezo Gigineishvili romanticizza e cenni troppu ghjochi terroristi cù a so film, ripurtendu cum'è vittimi di u regnu. A film distorta u veru tragedia in favore di i ghjoveli criminali: durante a secunione di u pianu, i scrittori dicenu d'omi di i minaccii à i passageri, prumetti di scuppiari l'avianu, episodii cun un zitillùcciu chì anu da esse tombatu in fronte à a so mamma. Aieri, una petizioni apareceu nantu à u situ di Change.org, chjamatu di a pruibitu di vede stampa di Rezo Gigineishvili, chì distorta a realtà storica è ghjustificà u terroriu. I creatori di l'utilizatori di u filmi di a Rede, chì firmonu a petizioni, sò chjamati à raccunta.

E cumu pensate, quantu permissibile hè a interpretazione libera di avvenimenti storichi? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.