Philip Kirkorov vistu in un supermecategu americanu rico

L'estrema di a stage russa Philip Kirkorov hà vacanze in l'America per parechji manoli. U cantatore visitatu Disneylandia, "spiccà" in u concerti Madonna, si ncuntra cù l'amichi.

Sugumamente, ritmi di u repertore pop in una di e butthetti di a reta network americana hè statu in Internet. I supermercati sò cunnisciutu per i so bassi è boni scupi. Nant'à i case di a magazzina un saccu di merchenzie per un prezzu di solu qualchi paginu.

In u supermercatu Kirkorov vagò in una cammisa longa longa è spurtiva di sport, ma u cantante fù ricanusciutu da i comparsi di russa di una tenda localizzata in l'area di Miami in quandu emigranti vivi. L'utenti di Web ùn anu micca surprised by l'apparizione di una stella domestica in una tenda di e spedizione, perchè ancu i milioni avìanu discounted. Certi commentatori suggerenu chì dopu à un pocu tempu l'accatta cusì per un pocu dati, Philip Kirkorov poni à venda in a so boutique per parechji millle rubli:
Aspitteti, anu sempre una cammisa acquistata in questa vittura per qualchì mezzu è un mezzu di dolaris, in a so tenda di Russu, a cose da a so "spalla" di noi per noi per un milla per 10 vendenu, affirmannu nantu à u celu blu chì sta marca super-cool "haute couture" .