A cura di mani à l'estiu

Durante u tempu di l'estiu, a cutuliosa delicata di i nostri mani sopra à parechje chargi - questa hè a cambiante cambiante di temperatura, l'acqua è a radiazione ultraviolet, è parechje chimichi in casa. Tuttu chistu, sicuru, porta à a pelle seca, hè cupartu cun arrughje è cinsare. Sicondu i cosmetologi, hè in u mesi di l'estiu chì a nostra pelle cresce più vechja di tuttu. E avà avemu aduprà quantità di soldi da aduprà nantu à a faccia crema, è quantu nantu à a crema di mano. In ogni casu, dopu un trattatu impurtante di a pelle di a fàccia, pò esse "risuscitatu" aduprendu i servizii di una cirtuurgia plastica è plastica, ma e vostre mani ùn sò micca "rinnantisce" qualcosa, sempre seranu sempre cusì. In questu articulu, hà dicisu di dìte cumu per esse travagliatu in manu à l'estiu.

Correctu in manu à l'estiu:

Per lavà i so mani, uttene u soapu liquidu in u cuntu di sapunatu regularmente. Aduprà u sapunu likidu, i vostri mani senza pelle ùn pacenanu. Inoltre, sapone di liquid in compara cun sapori ordinariu, chì passa per svantaghju in soapbox, traspurtate in manu, aiuta di sguassà, induve hè più cumentu di utilizà, in particulari in u paese o in viaghji.

Per guardà a pelle finta è gentile, avete bisognu à scurza almenu una volta per a simana a zona queratinizzata. Pudete puru aduprà un corpu muffa chì faci una bagnu, o dopu avè fattu un bagnu spumante per e vostre mani. E se regularmente passanu tempu à a dacha, da esse precisamente necessariu.

Aduprate a crema di mano, almenu duie volte di ghjornu, in particulari in l'estiu, stu cunsigliu hè u regnu suprarrenenu. Ma ricordate, a crema applicata in l'estiu devi necessariu un filtre UV! Dopu tuttu, i nostri mani sò ancu soffre u sole, cum'è a nostra pelle.

Utilice guanti ogni tantu chì avete da travaglià cù l'acqua, a terra o quessi chjappi. Se ùn avete micca adupratu di guerre, o ùn l'avete micca, pudete utilizà una crema grassesa (per esempiu, silicone tradizionale). Una crema gracciosa nantu à a pelle di e mani crea una film protettiva, cusì a prutezzione di l'effetti dannui da l'esternu.

A cura di manu in l'estiu deve esse l'usu di maskerà speciale. Almenu una volta per a simana, fàlanu per furnisce a pelle di e mani cù a nutrimentu più intensa. Per questu, pudete piglià ogni mansa nutritiva, o una crema di mano.

Ci hè parechje manere di fà una mascara per a pelle di e mani. Ma a più faciule hè di appricà una gruta gruffata di crema durante 10-15 minuti, dopu chì una such maskedla hè lavata. Per incrementà l'effettu, i guanti di cuttuni pò esse mischjusti, ma solu dopu chì a crema applicata hà acquistata un pocu. A strada, cù una maschre di crema, pudete fà a cosa nantu à a casa, ma per questu, i guanti di cuttuttelli sò deve ghjunghjenu nantu à u gomma. Ma u megliu cursu hè di applicà una crema maestra per a notte. Indubbiamenti, questu hè utile, ma micca sempre fattiva. Eppo, prima, a reazione di a to mità, quandu vi vede in casa cù guanti! Prupristà, è in segundu, per dorme in l'estiu in guanti zharkovato!

Parli un pocu di creme. Quasi tutti l 'imprese cusmetichi chì oghji pruduce crematori. Cusì, pudete truvà a crema più apprupriata per a pelle di e vostre mani in ogni buttiglia cusmetica. In ogni casu, per questu, hè bisognu di decisione claramente chì risultatu vulete ottenevule.

Ci sò cusì chjamati crema di u mozzu di u mozzu chì sò rapidamente assorbati è ùn abbandunate micca una film oliu nantu à a superficia di a pelle. Stu tipu di crema hè ideali per a cura di i mani in l'estate. Inoltre, una crema pò esse usata un ghjornu di parechji volte, è ancu mentre ùn anu teme chì e to manu seranu manchiati.

Per màsculu, hè megliu utilizà a so creatura più grassa chì nutriscenu in modu nutizie a pelle è rinuvà a so elasticità.

È, finarmenti, a crema protettiva chì pudete utilizà invece di guanti, perchè ùn guasgiu micca assorbi, criendu un filu rossu. Questa crema ùn deve esse aduprata solu s'ellu ci hè di travaglià in casa.